Laken: Nä vadårå ? Alexandra skulle ju vara en poängmaskin.Säger ju allt då Huddinge lekte med norska mästarna vilken klass den ligan har.Robinsson ja allsvensk klass möjligen.
Modano: Robinson är de närmaste en back Timrå har . De är nog otroligt svårt att dominera då man har så fantastiskt dåliga spelare brevid sej . Inte vågar man göra nåt framåt och spelet i egen zon blir ängsligt . Robinson i rätt omgivning skulle nog vara en strålande back . Samma med vampola . Tänk han med något vettigt brevid sej . Han skulle äga elitserien
Johnny Bravo: Det är väl klart att FBK vinner idag. Eller det är högst sannolikt iaf. 10-0 och den dåliga trenden bryts mot laget som alla bryter sina trender mot.
Ovanstående speglar ungefär den mentalitet jag har när jag sätter mig framför teven ikväll. Förhoppningsvis blir besvikelsen inte lika stor.
Dream Team: Förmodligen kommer perra att skicka Vampola av banan också efter att han tagit nån onödig utvisning och sen får han sparken imorn. Allt enligt någon gudomlig plan.
mattias - 74: Själv känner jag ingen oro för läget, och ännu mindre efter set LHC-FBK...då experterna talar om svenska mästare....faan Timrå har lika många poäng, och måste ju ha lika stor chans och vinna sm med då...ha ha
superfalle: Det kan det ju faktiskt göra, eftersom samtliga kommer att flyttas ner ett snäpp när Halonen är tillbaka i form. I och med det får vi stabilare backpar överlag.
RocknRolf2: vilken dröm, kan inte minnas då Timrå haft fullt manskap nånstans..Nää, vi har inget att göra i ES med det här skitlaget. Vill inte höra ett enda jävla ord mera från Linkhelvete!!! Då åker jag hem till han och slår sönder hans solarium.
Timrå Icon: Ingen aning jag har inte ens bandbredd för att surfa på swehockey tydligen. Synd, jag hade behövt googla hemadressen till någon av killarna som levererar min internetuppkoppling.
Olle: Ja det låter som att det är dags för ett hembesök ;-). Undra om Torparn spelar? Äh jag ser ju snart. Ingen från Timrå ville bli intervjuad i pausen iallafall....
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.