1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590555 inlägg · 6217 ämnen

Färjestads BK - Timrå IK 2011-10-13

« · 1413347 · » Till forumet

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-10-13
Timrå Icon: Jag kollar på Transformers 3.
Gillar inte att Megan Fox inte är med.
Kommentera

Timrå Icon: Kommentatorerna ville väl inte intervjua timråspelarna kanske? Vad ska dom säga som hela världen inte redan hört hundra gånger?

"nej vi måste hålla tätt bakåt, vi måste skapa fler chanser, vi måste ta poäng, vi måste ha det mysigt och trevligt i omklädningsrummet" osv osv.
Kommentera

Olle: Sök snarare reda på adressen till den som grävde av kabeln i Bromma och har stängt en majoritet av all internettrafik i norrland sedan lunchtid.
Kommentera

Torskar FBK ryker deras tränare. Torskar Timrå, då får vi väl höra någon floskel om gruppmys, ANALyser och lägga matcher bakom oss...

Perra är som en Greger utan pålkransfestival.

Jag tror att Perras farfars farfar var brandchef i Sundsvall 1888! Nu vet vi varför hela skiten brann upp!!!

I natt vill jag att Perra tar fram fisken han drog upp i Bergeforsen och tar in back efter back på specialbehandling i ismaskinsgaraget! (Om vi mot förmodan torskar)

www.youtube.com/watch?v=fprKVIbo6bY
Kommentera

Olle: Murran slaskar bort pucken på blå i pp
Kommentera

Vi är nog Niklas Szarkosys räddningsplanka :-(

Lite filosofiskt dravel för den som orkar:
Det svåra denna säsong kan bli att motivera göbbarna, om vi nu skulle vara avsågade, dvs 7-8 poäng upp till nästjumbon, inom 3-4 omgångar. Jag vet att jag tar ut lite olyckor i förväg med denna prognos men OM detta scenario inträffar, ska man byta coach redan i höst eller vänta till.. säg en månad innan kvalserien? Fördelen med att byta tidigt är att vem-det-nu-blir har chans att sätta sin prägel under en längre period. Risken att byta för tidigt är att man kan gå miste om eventuell "byta röst i båset effekt" som man ibland kan få på kort sikt.
Kommentera

pefr: Ja se där! Har dom haft en halv jävla dag på sig att laga en avgrävd kabel och inte lyckats få ordning på det än? Vad fan får dom betalat för egentligen? En sån här gång kanske det är värt att skippa 12:10, 12:30, 12:45, 13,10, 13:25, 13:30 och 14:10-fikat då? Eller så kan dom ju lära sig att hålla en karta åt rätt håll? Helvetes jävla amatörer.
Kommentera

Johnny Bravo: Nä men den nya tjejen är också ganska....eeeeh...ok
Kommentera

Vad fan håller vi på med i PP. Så jävla uselt och slarvigt.
Kommentera

Tragiskt.. Tror Timrå inte ens skulle platsa i Riksserien just nu.
Kommentera

Johnny Bravo: Vad långsam Jonte är på rören jämfört med Friberg då de jagade puck...
Kommentera

Kostiainen: Vem är det som drar hjälmen av Pikken hela tiden??
Kommentera

Men snälla Hallin
Kommentera

Timrå Icon: För helvete Hallin!
Kommentera

Jockz: Sådana gratislägen måste bara sitta! Man får fan inte mycket bättre.
Kommentera

Jockz: Ja han missade sista dragningen :-(.
Kommentera

Jockz: Snyggt av Riddarn där!
Kommentera

Timrå Icon: Och Robinson
Kommentera

Kostiainen: Vad tragiskt dålig Hagos är
Kommentera

Timrå Icon: Han jobbar väl hyfsat men har ingenting framåt.

Redigerad kommentar

Kommentera

Timrå Icon: Hedström styrde upp pp:et. Känns skönt, känns bekant och framför allt; långsamt.
Kommentera

Hedström, Hagos, Röymark, Hedin, och Edlund. Det är vad jag kallar en toppad första PP-formation!
Kommentera

Kerstin_k: Dessutom slarvade han bort pucken
Kommentera

Alltså det är gräsligt.. Fyfan vad dåligt självförtoende de spelar med.. Usch fyfan!
Kommentera

Timrå Icon: Flera gånger.
Kommentera

Timrå Icon: och han ska vi dras med i 3 jävla år!!! Bra jobbat av sportchefen
Kommentera

Burkmat: 3-årskontraktet var ett stort jävla skämt redan från första början. Men likväl vardagsmat i Linkans värld.
Kommentera

Burkmat: Tror du han stannar då vi åker ur då? . Hagos vet vi ju vad vi får av . En kille som upptar en icke eu plats som jag match efter match undrar om han är med år murley . Fast han har ju lyft in ett par dragare från blå som studsat in så de är väl kanon . Bra förvaltat val
Kommentera

Olle: nu hoppade internet igång i umeå i alla fall
Kommentera

superfalle: Ja på reprisen såg det ut som om Riddarn hade lite tur också. Ja Robinson var klart bra defensivt där.
Kommentera

RocknRolf2: Hagos var ändå en värvning som kändes bra på förhand med tanke på hans spel i SAIK. Men likväl är han också en av lagets största floppar i likhet med Pikkarainen och Pärssinen.
Kommentera

superfalle: Murley är totalt värdelös
Kommentera

Frella: Ja stjärnglansen har slocknat. Eller är det Perras coachning som gör dem dåliga?
Kommentera

Timrå Icon: Kom igen vårat gäng,.
Ha ha vem försöker jag lura?

Det har är En konstant svart mardröm!
Kommentera

RocknRolf2: Hur fan kunde Timrå välja Linkan? Och hur tänkte Linkan? Joodåå, det här jobbet fixar jag. jag har många kontakter och kan det här. Satt han hemma på kammarn och inbillade sig själva det? jaa, menar om man vet att man inte är rätt man så ska man väl inte tacka ja. Men han måste tyckt han var helt rätt..The number 1. Mannen som sänkte Timrå.
Kommentera

Frella: Det är mycket man saknar i dagens (säsongens) TIK, men det var ju mycket snack om att Timrå skulle vara riktigt skridskostarka denna säsong iaf. Frågan är väl när de ska börja visa det då ?

Det skulle ju kanske vara början till något...

Kommentera

pefr: För mig med. Vad jag kan redogöra för än så länge är att det är en riktigt ful matchklocka dom har där nere i Karlstad, att den kanske borde räkna uppåt istället för nedåt och att det står en 1:a på hemmalaget där det borde stå en 0:a. Figuren som avtecknats där det står "match time" ser även ut att hålla i en basketboll, detta tycker jag är bedrövligt. Nu spelar dom "Stone me into the grove" med Atomic Swing också, det fattades ju bara det. Helhetsintrycket är att det här har varit en helt katastrofal pausupplevelse.
Kommentera

Timrå Icon: nja jag undrar jag... tycker inte att pärras skridskoåkning ser särskillt bra ut... den borde knappast perra träna bort... suck... misstänker att det här är den sässen då han borde ha slutat! jävligt synd...

pikken! ja vad fan är PROBLEMET!!! jag karfan med en grisfösare tills tempot kommer...
Kommentera

Hälge: Dom två skridskostarkaste spelarna turas ju om att vara 13e forwards...
Kommentera

Frella: Tant hagos vilken sopa !Pärrssinen kan bänkas för evigt livrädd i närspelet hänger inte med alls.
Kommentera

Timrå Icon: Nja . Helt värdelös är han kanske inte . Hade han varit svensk och ganska billig så hade han varit helt ok . Men uppta en icke eu plats , aldrig
Kommentera

Modano: 2an kommer nu inom 1 minut.
Kommentera

Frella: Ja, det är sant.

Enklare spel nu och lägg puckarna på mål och jaga, det är melodin nu.

Kommentera

Jockz: glader va på TV
Kommentera

superfalle: han har iallafall fixat nån 3 poängare, Robinson då?
Kommentera

Burkmat: Ja, jag tycker också att den s k "headhuntingen" var direkt pinsam. Men, frågan nu är snarare; Hur fan kunde Timrå INTE kicka nollan efter fjolåret? Så sent som inför säsongen ifjol låg vi någorlunda jämt skägg med flera av våra konkurrenter. Resten av historien är en värvningsmisär av sällan skådat slag.

Rädda Timrå - Sparka Linkan!
Kommentera

superfalle: Såg du Murley nu då! KASS!!
Kommentera

Jockz: Kom igen nu Timrå! Peta in två snabba nu!
Kommentera

Jockz: Game misconduct på fet-Hyvönen efter en riktigt ful armbåge i huvudet på Hallin!!
Kommentera

Tjong! Där kommer nästa avstängning. Hyvönen, vilken jävla sopa.
Kommentera

« · 1413347 · »