RocknRolf2: Vårt PP är ju dock helt sjukt bedrövligt dåligt. Jag fattar inte hur perra INTE kan ha lärt spelarna hur man tar sig in i zon och skapar tryck. Han har ju haft ganska lång tid på sig.
zaccodog: Tror faktiskt aldrig jag har sett ett elitserielag med så här uselt PP någonsin. Allt är på chans, ingen struktur eller tanke verkar finnas öht.
Nog har man varit med om att ett stukat självförtroende kan stöka till det. Men alltså: är FBK favorittippad? Laget är ju nästan sämre än Timrå, ett Timrå som spelar jävligt dåligt dessutom. Han Schervnaski eller vad han heter, han har ju verkligen lyckas hitta harmoni i FBK-lägret.
Det är så uselt från båda håll så jag tycker synd om de som betalat entré till matchen. Sedan tycker jag synd om Olle också, här på HS, jag vet inte varför, jag bara gör det.
Timrå Icon: Skönt med en pinne i alla fall. Två riktiga skitlag för tillfället och man borde egentligen ge fan i att dela ut extrapinnen då ingen är värd den.
mikenomad: Är inte mer insatt i situationen mer än X och det ni skrivit här. Men saker och ting som inte händer i arenan ska man inte kunna bli straffad för.
Vad är de för jävla syn? Vilken som helt kan klicka hem andras souvenirer och ... | #Läs mer ·