1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590608 inlägg · 6217 ämnen

Färjestads BK - Timrå IK 2013-01-24

« · 1553339 · » Till forumet

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2013-01-24
Supermessias . Kuuuuk
Kommentera

söder över: Det spelar ju ingen roll hur bra vi spelar i år. Det här är fan så jävla bittert och orättvist.
Kommentera

Det är faktiskt helt sjukt !
Kommentera

Kattgubben: Lundström satt i twittertankar, han är förlåten. 
Kommentera

Pjernut:Ja, så gick det åt helvete i kväll också. Jävla Hagos! 
Kommentera

Robinson o lundström kostar oss poängen ikväll..
Kommentera

Patrik Källstr:

Fy fan vad jag hatar alla jävla hockeydomare!! Såna jävla idioter!!
Kommentera

söder över: står och sover..
Kommentera

söder över: Det här finns inte, vet inget annat lag som kan förlora så många såna här matcher. USCH!
Kommentera

asså man blir ju tårögd.. så jävla orättvist så det är helt jävla sanslöst. när ska vi få lite flyt?
Kommentera

Hälge: Ja, sjukt många uddamålsförluster denna säsong.
Kommentera

Bra Hagos! Idiot! Fan, detta jävla lag alltså. Det suger musten ur en så jävla hårt. Nej, nu är abonnemanget uppsagt på csports och kontot här läggs på is ett tag. Klarar inte av det här något mer. Kommer fan gå in i väggjäveln snart! Ha det gott tills vidare bröder så syns vi i kvalserien till våren med nya krafter!
Kommentera

Lilla SM är ju åxå spännande 
Kommentera

Om man skall se till den standard man vant sig vid så tycker jag att lundström hedström o robinson är icke godkända edter en sådan här match...
Kommentera

John K:Vi hade gör möe röta ikväll. Ni var värda poäng så jag beklagar .

Hoppas att det går bra för er i fortsättning men med sådana underbara supportrar som ni kan det inte sluta på annat sätt än positivt

Kommentera

söder över:   Liiider med Er! Man tror knappt de e sant! Bra lag ska ha TUR?? Fy faen. Surare än surt.   Zebrorna värdelösa,  som alltid i Karlstad.
Kommentera

Timrå värda 3 poäng ikväll!!

Men så fort laget känner att de kan ta poäng blir de passiva och då kommer baklängesmålet.

Men Kvalserien blir rolig! Bra för vår ekonomi att spela den också.

Kommentera

Svanru:

Det är som vanligt. Domarna avgör matcherna till bottenlagens nackdel varenda jävla match.
Kommentera

Jaha, så kan det gå! Efter första 10 gör vi en klart bra bortamatch, men det lyckas så klart skita sig ändå.

En stor anledning till att det här laget så sällan lyckas vinna i år är spelare som Jonte, Sebbe, Hagos och Boyce, Hedman. Det går för långsamt, är helt i avsaknad av killer-instinkt. Sånt sänker oss, gång på gång.

Nu vet jag att många härinne gillar Jonte. Inte bara som person, utan som hockeyspelare. Som tycker att han är en av dom viktigaste där ute. Jag har väldigt svårt att ta er på allvar.

Kul att se Murran igen, dock. Såg inte sämre ut än förra året (även om hans skills lyser betydligt mer i detta lagbygge jämfört med fjolårets), så förutsatt att han inte kroknar om ett par matcher pga slarvträning kommer han att bli nyttig.

Kommentera

ersson: Bollklubben är i fatt efter 60 min. Janne "Loffe" Carlssons gamänger  kan förpassa oss till 12:e o sista plats om man bärgar OT eller straffar. Jag vill ha Lakers i KS!
Kommentera

Jag vill bara gråta
Kommentera

Bragd-Birger: Instämmer. Jonathan Hedström är alldeles för plottrig och duttig för att passa in i ett sådant här lagbygge.

Vi behöver spelare som spelar rakt och enkelt!

Boyce tycker jag gått tillbaka sedan förra säsongen.

Hagos är en pucktransportör och för långsam (även om han är bättre än förra säsongen).

Kommentera

sargad: Spelar ingen roll om vi blir 11 eller 12. Kvalserien var det länge sedan jag mentalt accepterade.

För vår ekonomi vore det absolut sämst att bli 9 eller 10.

Kommentera

Bänka lundström för evigt  låt han twittra om allt och ingenting sök jobb på tidningen Hänt i Veckan soppa
Kommentera

Per HApps: sitter o tänker så med... GÖTT MED MATCHER SOM VERKLIGEN BETYDER NÅTT! jag menar verkligen betyder något!

Bra anal lys av monten av avgörande målet. Se till att inblandade inte gör om skiten... Poängen är dyrbara o det visar varken robinson eller jocke idag.. Tyckte även att rhodin var blek idag. Synd. Han ser ut at välja samma väg som friberg...

Passerar rögle oss nu?
Kommentera

Nu...tecknar jag Viasat och lägger all min vikt på Arsenal samt något nytt favoritlag i KS.

Hjälp mig välja lag, vem har snyggast tröjor i KS, de ska jag börja och hejja på.

Kommentera

Laken: Tack, känns bättre när man tänker på att det är bra för ekonomin med KS och "hemmamatcher" mot SSK o kanske Djyrgårn. Ser dock helst in DIF i KS, men gärna Västerås och Örebro

Som sagt hellre Lakers än AIK eller Rögle i KS.  

Kommentera

sargad: Mot Leksand kommer det säkert 5-6000.

Kommentera

Laken: är väl inte det de handlar om, men går Rögle om oss, så blir det ÄNNU svårare att sno 10:e platsen, då ska både rögle och växjö börja förlora. Jag skiter i din mentala inställning.
Kommentera

Laken:

varav 3000 leksingar ?

inte alls bitter ... näe då

Redigerad kommentar

Kommentera

Såg inte matchen men kan säga att Shane Warschaw får döma i ES är en katastrof, han är fullständigt urusel i AS där jag sett honom åtskilliga gånger, hur han kan han få döma i ES är en gåta.
Kommentera

Blizzard: Där blev vi sist.....
Kommentera

Naturligtvis vinner Mögle också ......
Kommentera

Blizzard: Jag tycker det är lika bra att vi blir 11 eller 12 för vår ekonomis skull! Åker vi ut så må det vara hänt, kanske roligare att vara ett topplag i allsvenskan än som det är nu i elitserien...
Kommentera

Laken:

Och han som tränat med Sundsvall går in och gör balja direkt, Tragiskt att se jonte och Molinder, fast Molle gjorde mål så händer inte mycket.

Kommentera

Andersson: De betalar väl också inträde?!
Kommentera

zigge: tack. Det är en fin sak att lida ihop! Ja de var ännu en svag insats av zebrorna. Jag fattar inte att ingen sätter press på dem... Det är jättetråkigt när dom tillåts styra matcher till avgörande o skifta momentum på felaktiga utvisningar. Skulle verkligen önska att någon pratade ur skägget ordentligt runt detta. Tyvär så är jag rätt övertygad att om tex trollsås nollan helber eller tex öhman gör detta så kommer det straffas både med böter och sedan bia domslut under matcher. Kvaliteten på domsluten iår är fullständigt kassa. Det bara är så domarpacket håller fan div 1 klass! Kan inte någon med tillgång till material från matcher klippa ihop ett dommartavlor es 2012/13 vol 1 vol2 osv osv. ahlström ellef vaffn nuvarande packledare heter måste fan se till att suga in kritiken o höja standarden på sin lärljungar
Kommentera

Laken: Tror du ska vara försiktig med att säga att det är bra att vi åker ur. Vi kommer inte att vara ett topplag då vi troligtvis kommer att få börja om med ALLT! Jag menar juniorer som inte längre vill vara kvar, A-lagspelare som inte vill komma till KS och lilla skitiga Timrå....nja åka ur är nog inge bra.
Kommentera

Lundstrom förnekar sig inte. Tavlor i dom viktiga matcherna är nu mer regel än undantag.

Laken:
Åker vi ur är konkursen ett faktum, hoppas du förstår det. 
Kommentera

pmN-: Jag har inte skrivit att det är bra om vi åker ur! Jag har skrivit att det är bra för vår ekonomi att spela Kvalserien istället för att bli 9 eller 10.

Jag skrev att det må vara hänt om vi åker ur.

Kommentera

Hagos kände nog att den hakningen var nog inte så himla bra i det läget av matchen!!
Kommentera

Modano: bänka jocke ? Messias . Nä nu ska han föra timrå till topps . Jag har läst att de känns mycket stabilare då han står .
Kommentera

pmN-: jag skulle väldigt gärna se att timrå ik ser till att medverka till att ännu än ny stockholms förening får se en ny tillvaro i as
Kommentera

Laken: vad får dej att tro att timrå skulle vara ett topplag i allsvenskan ? Är de för att ekonomin är så bra
Kommentera

superfalle: skojar du? Kan du verkligen tycka att lundström alltid håller denna nivå?
Kommentera

superfalle: Det har jag också läst. 
Kommentera

Laken: Ja, rent ekonomiskt är det bra att spela kvalserien, men sen finns det inget mer positivt.

Kommentera

Per HApps:Hålet som Paulsson fick in pucken på Lundström vid stolpen har ju alla hockebussar kunnat backat in i utan problem!!
Kommentera

Laget totalt har väl orsakat fler poängtapp än våra målvakter men både AIK hemma och Färjestad nu...mmm, det är inte alls bra! Nästan så att det snart har vägt upp för alla de "fantomen" räddningar Jocke har gjort för oss iår...
Kommentera

Jag röstar för att vi går med i KHL om vi åker ur..
Kommentera

« · 1553339 · »