He drinks a Whiskey drink, he drinks a Vodka drink He drinks a Lager drink, he drinks a Cider drink He sings the songs that remind him of the good times He sings the songs that remind him of the best times
(Oh Danny Boy, Danny Boy, Danny Boy)
I get knocked down, but I get up again You are never gonna keep me down I get knocked down, but I get up again You are never gonna keep me down I get knocked down, but I get up again You are never gonna keep me down I get knocked down,?
SHL alltså, är det nu man måste sluta säga Elitserien?
Är så sjukt imponerad av denna säsong, och vilken påverkan årets lag, ledare och hela föreningen gjort på oss supporters och även medialt runt om i Sverige.
Det var länge sedan jag hörde så mycket gott om Timrå IK och jag kan inte minnas att jag någonsin, kanske lockout året sett Timrå så dominanta.
Att sedan kunna förvalta detta på det fina sätt ni gör genom att ta oss tillbaka till SHL är magi, känslan är helt klart euforisk 😉
Jag vill rikta ett stort tack till hela laget, ledarna och klubben för denna mycket speciella säsong, ni har sedan oktober 3 ggr i veckan i snitt fått mig att glömma Corona för ett par timmar och att istället få se detta lag visa upp sin bästa hockey i stort sätt varje match har varit gott för själen.
Vilket gäng ni är och som ni slitit varje match, så värda ni är detta avancemang, det går bara att beskriva i ett ord ni är helt enkelt BÄST!
mikenomad: Underbart, själv kan man inte vara på plats pga sjukdom och riskgrupp, sitter och kollar om och om igen på slutsignalen, det här känns bättre än senast mor Karlskrona, just pga Corona och att vi fick göra det på hemmaplan, fyfan vad magiskt SKÅL!!!!!!
Nu är jag inte bara den lyckligaste personen i Växjö. Jag har också det särklass snyggaste huset. Det hänger en matchtröja i varenda fönster på nedervåningen. Och där får dom hänga hela långhelgen!
Linkovich: Hade faktiskt inte haft något emot att ha Freddan kvar. Tycker han har växt för varje säsong. Förra gången vi var i Elitserien så hade han väl inte så bra förutsättningar men förmodligen blir det bättre denna gång. Tror det kan bli bra.
Kerstin_k: Kommer ändå sakna hockeyallsvenskan lite, känns mer ”rock än roll” än shl. Tror inte Växjö har någon motsvarande till Sture? Jaja, känns ändå lite symboliskt att vi möter hv i hissen med tanke på skenor och interferens i målgården.
Haha jag kan knappt tro detta, vilken underbart genomförd säsong. 2 Perioder fick man fira och vilket firande, grattis till alla oss, Så JÄVLA välförtjänt!!!!
Ahpl: Man är lite tom efter en sån här urladdning. Intalade mig själv hela dagen att det här skulle bli Björklövens bästa match i finalen, att det skulle bli svårt för Timrå att knyta ihop det. Men jävlar vad fel man kan ha. 5-fucking-0! Utskåpning, utklassning och kross.
Hatten av för både Wallson och Andersson. Ödmjuka förlorare och stort att berömma hellre än bortförklara.
Det var aldrig ens nära ikväll. Inte en enda gång. Är så oerhört imponerad av LAGET Timrå. Man har varit bäst i 5 mot 5, bäst i boxplay, bäst i att täcka skott, bästa i poängprotokollet, bäst i plusminus, bäst i stort sätt allt. Hela säsongen. Och när allt sätts på sin spets gör man sina fem bästa matcher för säsongen. Ja, fem matcher. För i ärlighetens namn var man bättre än löven i första också.
Wow. Vet egentligen inte vad man mer ska säga mer än det. Vilken underbar kväll det här blev!
Sputnik: Ryktas i Expressen att han erbjudits två årsförlängning, hoppas även på Dahlén den äldre, tycker att han har ingivit ett enormt lugn i gruppen
Grattis till ett välförtjänt avancemang! Då kan jag räkna med en massa dryga Timråsupportrar i Brynäsboken nästa säsong men det brukar ge sig efter tiotalet matcher!😉
Stort grattis till välförtjänt avancemang! Roligt att få tillbaka ett klassiskt lag till högsta serien, och roligt för alla aktiva fans på detta forum. Väl mött till hösten :-)
Andersson: Fy helvete vilken lättnad. Säsongens sista match blev säsongens bästa match! Hoppas Nubben drar fram trollspö't till silly. Skål och grattis, bröder!
mikenomad: Är inte mer insatt i situationen mer än X och det ni skrivit här. Men saker och ting som inte händer i arenan ska man inte kunna bli straffad för.
Vad är de för jävla syn? Vilken som helt kan klicka hem andras souvenirer och ... | #Läs mer ·
Den här låten får för lite kärlek vid sådan här tillfällen! Maxa den så snuten kommer hem till dig!