9386: Jag är jätteorolig, mest med tanke på hur tidigare matcher mot Löven sett ut. Känts som att de slår oss hur än matcherna ser ut och att det är ett bogey team för oss. Men nu jävlar. Det måste även spela in hur ojämna Löven är och hur deras defensiv kan falla ihop totalt i vissa matcher. Vi är jämna som tusan, det är inte löven. Det MÅSTE fälla avgörandet i en bäst att sju-serie. Kom igen nu, vi börjar med att plocka en seger ikväll!
9386: Bara ut och ta detta GRIS LAG rätt upp och ner. ÅK sönder Skiten pumpa på i varje jävla närkamper så är det lugnt.Det ska göra ont som satan bara mala ner äckliga fega PISS LAGET. Är övertygad att Timrå är betydligt bättre tränad än fuskbyggare LÖVEN Kör hårt det här tar vi. 💯👌🕳💟
¤ Daniel Rahimi kom aldrig till spel mot Karlskoga, men har varit på is så chansen att han spelar mot Timrå idag känns stor. Teemu Eronen som saknades senast har oklar status. Däremot kommer Alexander Wiklund, Alexander Hellström, Nicolai Belov och Kristoffer Söder inte att spela matchen enligt den information bloggen fått.
9255: Wiklund borta är ju en rejäl försvagning. Han har gjort mål ofta mot oss. 2 mål i en av matcherna t.om. Rahimi är seg på skridskorna så han får gärna vara tillbaka.
Jag tror f.ö. att det kan bli en grisig serie. Jag tror lövens chans att rå på oss över 7 matcher blir nog att spela fysiskt på gränsen. Tjuvsmälla, och fula generellt. Hoppas Tikarna inte faller in i det utan håller fokus på vad de ska göra. Jag tror det blir nyckeln. Då kan det bli en kort serie...
Spock: Kul att skriva av sig igen också! Vart less då det mest började handla om att kasta bajs på andra lag istället för att fokusera på Timrå som är det enda intressanta i hela hockeyvärlden.
Med de sagt så måste jag ändå hyckla lite... Fyfan vad less jag är på Björklöven och deras supportrar. Maken till dålig självinsikt är fan enastående. Vi är tydligen dom fulspelande, filmande primadonorna som fokuserar mest på domarn och spyr galla på allt omkring oss? Nä fyfan, kan vara det dummaste jag hört. Björklöven har inte varit nånting på flera år, och nu har dom gjort en bra säsong och en helt okej säsong och nu förtjänar dom att spela i SHL mer än nåt annat lag? Ifjol förtjänade dom chansen att spela kvar, det argumenterar jag inte emot, det gjorde modo och timrå också. I år, om man ska prata om förtjäna platsen mest, finns det väl ingen tvivel om att Timrå förtjänar den mer i dagsläget (alltså innan finalmatcherna är spelade). Vi vann serien i överlägsen stil och vi har vunnit våra kvarts och semi-final matcher med 3-1 och 4-1 i matcher.
Måste nog ta en pause från internet idag. Man blir galen av att läsa allt som skrivs.
nyb: Riktigt dåligt av Cmore faktiskt. Där tappar de ju tv tittare som säkerligen kollat hela dagen i princip om man delat upp en lite tidigare kring kl 15 och lagt den andra vid typ kl.18
9255: Det har inte kommit ett enda vettigt inlägg från ”lövensupportrarna” på hela säsongen, kan vi inte porta dom från timråboken sista veckan nu så vi slipper allt trams?
TimraStockholm: Ähh det var alltid det värsta när man inte hade tillgång till Canal plus när man va yngre. Att fjollbollen skulle köras in i oktober och ta massa fokus på radiosporten! Enda gången man kunde se livehockey var när nån bekant hade fått tag på nått sånt där kodat kort för att kunna se Canal plus gratis. 😋
Exakt sånt här jag menar. Sånt fokus just nu på att kasta bajs på andras lag. Sånt intresserar mig inte. Jag går in på ett Timrå forum för att diskutera Timrå med likasinnade. Hade jag varit ute efter en diskussion med motståndarlaget supportrar hade jag skrivit på ett allmänt hockeyforum t.ex twitter. Andra lags supportrar får såklart skriva har om man har något konstruktivt men att komma hit för att skriva "gråt då" är mer än onödigt.
Att provocera mig hjälper inte erat lag, ni gör heller inte erat lag en tjänst då ni skapar illvilja från andra lags supportrar. Sånt här är bara slöseri på tid och energi. Och det är det sista jag skriver om det här.
Hassan: Ska vi gissa att han och de andra lövarna (José k a n vara välkommen. Han har såpass mkt ryggrad att han visar sig vid förluster också) samt ett koppel nyreggade geggar ner den här sidan ikväll om Löven vinner? Själva gömmer de sig i sin sektbok där man måste vara medlem i Löven för att få tillträde. Sjukt fegt
Olli Nomadinen : Större chans att ni ser mig här vid förlust ikväll, vid vinst är ni välkommen att diskutera i Lövens forum alternativt tagga mig i ett inlägg så kommer jag och säger hej.
Lycka till och må bästa laget vinna denna matchserie!
Ps. händer det några absurda händelser så kommer jag nog in under matchtid och diskuterar. Ds
Olli Nomadinen : Det är en sektbok så där ljög du inte men det är inte så man måste vara medlem i GD. Jag föredrar hockeysnack då man kan diskutera med andra lag.
Puckat: hmm...Oliver? Nää, inte nu..Då känns Reinhardt som ett bättre alternativ. Räcker med en fis så ramlar ju Oliver, det här kommer bli en fysisk historia är jag rädd.
Fantastiskt roligt iallafall att vi har en RIKTIG TIMRÅKILLE i toppen på SHL målligan framför alla coola kanadicker och finnar. Stort Grattis Filip ♥️♥️♥️