1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591313 inlägg · 6217 ämnen

Försäsong 2021

« · 2223549 · » Till forumet

Sv: Försäsong 2021
stoff: Det är bara svälja och se glad ut,
Låst ämne

Avslaget, sa Bill.

Play of the game än så länge är ju när Rattie hamnar i kurr och får hjälmen avriven och Rajaniemi fångar den på volley. Sånt man har rutin på från Liiga.
Låst ämne

9386: tycker jag med. Nu lär jag få massa skit...
Låst ämne

297: Tycker Modo stretar emot bra, men det är ju derby.
Låst ämne

Dä rök korken! 🥳
Låst ämne

bar mofftak: man verkar nöja sig med att byta chanser med ett allsvenskt mittenlag och ser ut att sakna spelidé fullständigt. Hade kunnat stå 4-0 eller 0-4. Kan bara bli bättre.
Låst ämne

Synct: Håller med, fast med mindre kladd. Utan att ta något från Dahlén, men i PP kunde jag tycka han höll i pucken för länge emellanåt.

1-0 Alvarez. Målen som räknas...
Låst ämne

bar mofftak: 1-0, Alvarez. Bouyaa!
Låst ämne

bar mofftak: mest pass , inget skott
Låst ämne

Heisenberg: Han påminner faktiskt en hel del om Dahlen i samma position, pucksäker, kan få puckarna igenom boxen, kul att se!
Låst ämne

SMÅLAND: Vårt PP förtjänar nog en skål
Låst ämne

Inget kladd med pucken hos Hanzl. Vrider verkligen upp tempot i PP, bra!
Låst ämne

SMÅLAND: Nä... gravöl kanske?
Låst ämne

Hänn dä nått så mann kann kork upp????
Låst ämne

stoff: 😘
Låst ämne

stoff: Är det nåt man lärt sig så är det att försäsong och allvar är som två olika idrotter. Helt meningslöst att dra några som helst växlar på hur det ser ut nu. Med det sagt så ser det förjävligt ut därute ikväll. Jag måste se nån annan match än de som tycker det är klasskillnad i vår favör
Låst ämne

bar mofftak: hur vågar du säga så? Akta Hahl Bundy hoppar på dig... Tyvär
Låst ämne

Heisenberg: Nu har jag bara sett delar av första. Men nu i andra ser det rätt illa ut. Passen läggs till ingen eller någon som är markerad. Man verkar inte ha någon aning om vart medspelare är..
Låst ämne

stoff: Spelar vi bra håller du käften, i slutet mot Löven matchen när det började se bra ut försvann du, då vart det inge roligt härinne längre, gnällQUQ.
Låst ämne

Hahl Bundy 2.0: jasså ok... Rest my case. 8år???
Låst ämne

stoff: Det tyckte du förra säsongen också. I rest my case...
Låst ämne

Förstår inte varför vi inte stannar upp efter blå i anfallszon istället för att slå omöjliga flygande pass.
Låst ämne

Tar tillbaka det jag skrev om att det borde bli bättre i andra...
Låst ämne

stoff: Har du redan glömt hur det såg ut i fjol?
Låst ämne

Hahl Bundy 2.0: tål du inte sanningen? Hur många tycker att Timrå spelat bra hittills? Inte jag iaf... Stundtals utspelade av ha lag... Sen hoppas jag givetvis att det går bra för oss!
Låst ämne

stoff: Jag tror att jag aldrig någonsin har läst ett enda positivt inlägg från dig härinne!
Aldrig nånsin... fantastiskt i sig.
Låst ämne

9037: Jag har som sagt varit lite skeptisk till att lägga 3 matcher på rad mot Allsvenskt motstånd. Nu kom vi iofs in sent på säsongen med tanke på det utdragna kvalet, men jag trodde det skulle se ut så här tyvärr.
Blir väl mot Luleå och Brynäs vi kan dra lite större växlar av spelet i så fall.
Låst ämne

9037: kanske är vad dom kan? Inte säkert det är halvfart?
Låst ämne

Nisse på Mon or: Hartmann och Lööke tillsammans brukar funka
Låst ämne

Grabbarna ser ut att gå på halvfart ikväll. Oinspirerat är förnamnet.
Låst ämne

Andersson: man måste väl snarare köra med den. Finns något alternativ? Börjar bli riktigt orolig faktiskt.
Låst ämne

Undrar om L - kedjan är något man testar i SHL
Låst ämne

Lite trevande, halvslafsig start. Hoppas att laget kan tända till lite och snäppa upp, trots att man möter ett notoriskt bottengäng från gärdsgårdsserien.

Gillar Hazze. Med rätt kemi på vingarna kan han nog producera. Lite sugen är man ju på att se direktskotts-Lööke flanka.
Låst ämne

Öndulat: bäst i Modo, junismålvakten. Och nog tycker jag att det är klasskillnad. Modo får mest slå undan!
Låst ämne

Zäta75: Första matchen jag ser i år. Är det verkligen den bästa perioden hittils? Tyckte dock förstakedjan såg lovande ut.
Låst ämne

Zäta75: såg bara sista 3 minuterna, men tyckte första kedjan såg jävligt vass ut!
Låst ämne

Tyckte vi hade problem i första perioden genomgående under förra säsongen med. Brukar bli bättre i andra efter hårtorken i paus.
Låst ämne

Andersson: Timrås bästa spel och bästa period i år. Hanzl övertygar mer och mer. Skridskoåkningen är där den ska vara. Bra fart på rören.
Låst ämne

Labban: johoo , de var 17 pass i rad när de var päpä utan skott
Låst ämne

Inget lovande passningsspel. Skulle vilja se fler direkta tillslag
Låst ämne

Är väl lite oroande att man inte kommit längre med 10 dgt kvar...
Låst ämne

Woody: väldigt hafsigt spel än sålänge..... man borde kunna förvänta sig mer med bara tio dagar kvar.
Låst ämne

Varför är det ingen klack på plats?
Låst ämne

Puckat: Liljewall, Walli och Liljegren vore en tung fjärdekedja, åtminstone på papperet. Eller saknas en center då kanske?
Låst ämne

Puckat: Enligt hemsidan är han med
Låst ämne

Modo ställer en juniormålis i kassen ikväll. Och ingen LaLeggia för Timrå enligt officiella laguppställning på Swehockey
Låst ämne

Ikväll blir det livehockey! Nu kan dom ta och införa vaccinpass så det blir lite tryck i hallen också!
Låst ämne

Villervalla: Jo du! Nu är vi köpelag! Nubben har lite kvar att lära av Kentää dock. Måste in fler jänkare med taskig inställning.
Låst ämne

Puckat: Importfemma den första, okej en katt bland hermelinerna.
Låst ämne

Andersson: Åhh vad gött det ska bli att slippa den i åtminstone en säsong.
Låst ämne

« · 2223549 · »