1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591283 inlägg · 6216 ämnen

Försäsong 2021

« · 2224418 · » Till forumet

Sv: Försäsong 2021
precis..
hårt jobbande för o vinna
starkt försvar prio 1
nubben we trust
Låst ämne

Bragd-Birger: Rajaniemi ser stabil ut med, känns som Johansson får lite att bita i..
Låst ämne

Nja. Bättre sista 2 perioderna, men fortsatt dåligt passningsspel. Dock en 20-minutersperiod där från 30-50 som är den bästa hittills under försäsongen.

LaLeggia är faen mysig på riktigt. Spets!
Kall straff av Hanzl.
Låst ämne

stoff: Vi vann, såg du det? Men som vanligt inte en stavelse från dig när det finns anledning att glädjas. Antagligen just för att du inte gläds
Låst ämne

bar mofftak: kul med seger..
Låst ämne

roger_sundsvall: Skönt. Det är så här vi kommer vinna matcher den här säsongen. Hårt jobb och en del flax.
Låst ämne

Förläng med Hanzl?
Låst ämne

såg mkt bättre ut
härligt med vinst
Låst ämne

kulltorp: Jag börjar undra om det här är enligt någon sorts plan. Vi ställer mer eller mindre upp i box i försvaret och låter dom spelar runt.
Låst ämne

bättre fart nu 👍
Låst ämne

roger_sundsvall: Brynäs brukar knäa i sista
Låst ämne

Sv: Försäsong 2021 Låst ämne

weoooo snyggt
2-1
Låst ämne

mikenomad: Faan, jag blir tokig på slarvet i egen zon. Vi blir fastspelade till max
Låst ämne

Jalapeno: Framförallt är de väl ytterst sällan bra i träningsmatcher
Låst ämne

luffaren: Huga vad han slarvar med pucken i egen zon. Ser inte alls bra ut.
Låst ämne

kulltorp: Zajac
Låst ämne

Tom Topp: Vem är nr 11?
Låst ämne

FH - avdammad: håller med. Klart bättre. Men: passningsspelet och presspelet i egen zon är undermåligt.

Tyckte mig se några indikationer på skills hos Rattie den här perioden iaf. Men på det stora hela är han lite av ett orosmoment. Hoppas att det bara är försäsongsnjugghet, annars har vi ett problem direkt från seriestart. Våra tilltänkta toppar m å s t e leverera.

Hela 1a-kedjan är dock osynk idag. Hanzl hade kunnat vara Liljewall med annat nummer, vilket i sig inte ska tolkas som en förolämpning. Men den ena är tänkt att styra offensiven, den andra inte.

Börjar gilla EA lite. Han gör en del smarta grejer där ute.

Ge oss en positiv 3e nu. Skapade målchanser, kortare tid i egen zon, passningar på bladet.
Låst ämne

297: helt klart ett fall framåt! Vi växer in i det!
Låst ämne

297: Legoknektar spelar bara bra i medgång och lag som redan är bra. Det är därför dom nästan alltid floppar hos nykomlingar.
Låst ämne

russkiy medved blyat: Klar uppryckning från första. Fortfarande slarvigt passningsspel, men lite bättre tryck framåt.
Låst ämne

Kommentatorns är ju för skön. Är rädd för att Zajac blir våran nya nummer 7. Otroligt kass i defensiven och spelar oroligt så fort han får pucken
Låst ämne

roger_sundsvall: klart bättre andraperiod men domaren måste vara bakis, vi hade kunnat få några fler pp. Väntar fortfarande på livstecken från legoknektarna.
Låst ämne

Lilly-Wall
Låst ämne

1-1
snyggt🔥
Låst ämne

SMÅLAND: haha jadu, ser ut som ett derby mellan Sundsvall och Kovland. MÅL!
Låst ämne

Hur se det ut?
Ha vart å i Be-Ge HockeyCenter i Oskarshamn å flöjtat två dar i rad!!!
Näst vecka ä vi där kör ångvälten 🥳🔥
Låst ämne

Laken: Efter 5 matcher skrev jag. Försäsong plus 5 matcher menade jag. Floppar våra dyraste spelare är vi avsågade efter 15 omgångar.
Låst ämne

bar mofftak: ser jäkligt segt ut i benen på Timråspelarna .är dom övertränade eller har vi inger mer kräm än så här? Ser ingen antydan till grundspel
heller. Njaee...
Låst ämne

stoff: Gör dig själv och alla andra en tjänst: Logga ut och avsluta hockey"supportandet"
Låst ämne

bar mofftak: Det tar så klart tid att ställa om från spelet i Allsvenskan till det man spelar i SHL. Man märkte ju tydligt i matcherna mot Björklöven och Modo att de drogs in i den Hawaii-hockeyn. Än så länge är jag inte överdrivet orolig.
Låst ämne

297: Hahaha!! Bryt kontrakt innan serien ens börjat? Du tycker inte själv att det känns lite överilat…
Låst ämne

Andersson: Näe men det är ju en realistisk siffra, det jag menar..
Låst ämne

stoff: Klart det blir ett hundår vad annars skulle det bli? Målet är att trots allt att inte vara sist eller näst sist. Vi kommer förlora jävligt många matcher.
Låst ämne

Juniorer mot män idag... Vill inte ens tänka när vi möter bra lag som Växjö eller rögle tex... Detta kommer bli ett hundhår, fyfan va trist :(
Låst ämne

297: * OM det finns ersättare , så här nära säsongs-start , tveksamt
Låst ämne

Tom Topp: Nä han har inte visat något än så länge. Men oavsett så är det en blek forwardssida i SHL och försäsongen har hittills bara bekräftat det. Mer oroande att vår backsida ser jävligt stabbig ut
Låst ämne

hockeyärnice: Efter 5 matcher tycker jag man ska göra en utvärdering av transatlanterna +Hanzl. Alla har inte spelat hela försäsongen men är dom så dåliga som dom uppvisat hittills så måste tålamodet vara kort, bryt kontrakt medan det finns lediga ersättare på marknaden.
Låst ämne

8179: inte så bra heller
Låst ämne

hockeyärnice: förstärka och förstärka! En sån som Rattie har då inte gjort mig glad änsålänge. Tycker att det bara är Lundins kedja som orkar checka fast Brynäs i deras zon.
Låst ämne

Andersson: mer taktisk hockey i SHL, Tror det är där Freddan faller
Låst ämne

Andersson: Att vara i egen zon 1,30 av 2 min i boxplay är ju inte alls dåligt..
Låst ämne

bar mofftak: om bara dhlmotstånd hade väl TIK varit yra i 3 matcher till?
Låst ämne

Kunde ha blivit värre . både powerplayen var Brynäs i vår zon ca 1,30
Låst ämne

297: kommer behöva förstärka forwardssidan, tveklöst!
Låst ämne

Inge rolig första de här,kan vi flyga in kvalite lite snabbt...
Låst ämne

Tom Topp: instämmer. Albin c har de jobbigt..
Låst ämne

på vilket sätt har Anders Karlsson satt försvarsspelet? Det skulle ju byggas bakifrån?
Låst ämne

stoff: borde väl få typ 20 matcher i SHL innan man kan bedöma det?
Låst ämne

« · 2224418 · »