Ja men dåså, säsongens i särklass viktigaste match såhär långt: Modo herr på bortaplan. Ska man sajna upp sig på "MODO [sic!] Channel Premium" redan nu eller bara dega 99:- och låtsas som att inget hänt, snabbt in – snabbt ut?
Costanza: Finns då en risk med att Svennis hamnar på Mamma Mia istället och det slutar med att han och Tord Grip tar över Gottne med Byberg buss som huvudsponsor
Imorron smäller det, en oerhört viktig match för båda lagen rent psykologiskt. Skämt och sido ska det bli j#vligt kul att se Timrås nya uppställning. Varvar upp med Oskars mot Läxland ikväll. Låt säsongen börja..öppna spjäll! LETS GET READY TO RUMBLE!!
Slagskottet: En gång när jag var på Timrå-MoDo stödköpte jag en korv till, fast jag var redan var mätt. Ville stötta en av dessa klubbar som fostrar spelare för Sverige.
puffe: Jag köpte en gång en nachotallrik på en bortamatch hos er. Jag fick endast chips på grund av att köttfärsen och såsen var slut men fick ändå betala full pris. Se det som mitt stöd till er. :-)
Hahl Bundy 2.0: Man får ju hoppas att JFK är kommentator på matchen..eller. Nu tror jag Modo vinner imorgon iofs, men dröm att Timrå vinner matchen med 10-0 och JFK börjar nysta i domarmutningar, undanflykter och allehanda Bagdad Bob citat. Det vore nåt...
Timrågogogo: men hörni! Vad kul det ska bli, äntligen är vi igång. Hoppas att vi kan snacka mer om den kommande matchen än om en hundring till Modo är en dödssynd. Tror tyvärr på Modo vinst då dom redan har ett par matcher i kroppen. Jättestor skillnad jämfört med att spela säsongens första.
Hur ställs laget upp tror ni? Någon junior lär väl testas?
kulltorp: Jag tycker vi kör en dynamisk duo ikväll för att hålla en mer jämn partisk balans. Eller vad säger ni, går ni inte iallafall lite igång på duon Modano/JFK. 🤓 JFK får stå för det expertandet om Domarnas brister och Modano kör med känslorna som drivkraft. Efter varje match så delas matchens handväska ut i betyg till enskild spelare i varje lag som utmärkt sig extra dåligt. 😋
dempa: Känslan säger att det skulle bli en aning bisarr lyssnarupplevelse. En kamp av vem som klagar mest. JFK på domarna insats och Modano på egna spelare. 😅
Sputnik: Vid närmare eftertanke så slänger vi med SMÅLAND till en trio istället. Tänk er en ständigt hickande lullig Smålänning som sitter och smuttar Explorer i bästa sändningstid och faktiskt är hockeydomare.. roliga diskutioner med JFK utlovas. Sen Modano som kommer såga allt och alla. Upplagt för succé, Cmore nästa för den trion. 😅
rabon: Köpte en kall Woklåda i Fjällräven en gång, den smakade skunk. Men var full och hungrig så den slank ner ändå.
Vad är grejen med att det alltid ska vara nåt hallaballoo där? Nachotallrik, Woklådor och fan och hans moster. Ge mig en hockeyburgare/korv och bärs bara så är jag nöjd.