kulltorp: Tror nog Clay bara syftar på att det inte är något som stör ordningen. Tippar på att han inte reflekterat över att Westerlund går under smeknamnet "Fille filur" ?
Nisse på Mon or: Det får du nog fråga Clay. Jag bara syftade på vad han skrev och hur vi tolkar han. Men antar att ST kanske gått ut med truppen kanske?
Clay.2: Jag har legat lite på latsidan, en uppdatering av de tillkomna spelarnas nya namn skall givetvis presenteras när tid och inspiration infinner sig! Beklagar dröjsmålet.
Jävligt lallig match. Typisk försäsong. Men men. Alltid mysigt att se Timrå, även om den tomma arenan skär sig i ögonen. Ser ut som en bortamatch i Övik när det är 2 minuter kvar av tredje...
kulltorp: vi började bra,sen kom utvisningarna och ryckte sönder spelet. Men kul att se att boxplay är bra, och framförallt Ohre i målet! Lugn och stabil!
Tom Topp: Hörde att man har kört hårt senaste tiden och det syns att benen inte är lika lätta idag. Passningarna, som Freddan beklagat sig över på träningarna, håller samma klass idag tyvärr. Men Ohre är bra, kul.
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen