Olle: Riktigt irriterande artikel, fan vad arg jag blev så här sent åxo -.-
OK Backe försöker ju förhelvete stå på skridskorna så gott han kan men snubblar till i någon sekund för att klubban SLOG TILL backe (inte backa som "skallar" klubban) i detta skede skjuter Frölunda spelaren!
Olle: Herregud vad pinsamt. Tror han på fullt allvar att en målvakt skulle söka en klubba med masken och sen slänga sig. I ett skede när motståndarna står i possition att skjuta. Och sen chansa på att domarn dömmer bort målet om skottet eventuelt går in. Sen avslutar han med att säga att det ska bli skönt att få revanch så fort mot Brynäs. Som den matchen redan är vunnen.
Maggan: ja sån kan man dra hur långt som helst, var går gränsen någonstans? död säl, apa... död säl kommer man nog undan med,men om man kallar en spelare för apa torskar man nog ordentligt, (om killen är mörkhyad) Fast om någon idiot skulle dra till med det så är man värd en avstängning tycker jag.
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen