1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591263 inlägg · 6216 ämnen

Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04

« · 1465479 · » Till forumet

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
men vi får ju ändå vara glada för att vi har fått tagit del av Nubbens oerhörda talang den här säsongen. Hans värvningar verkligen glänser därute på isen. 
Kommentera

fredriko74:dom har bråttom hem så dom hinner på svenssons ikväll
Kommentera

Det här är patetiskt...
Kommentera

Det var ett tag sedan man hörde av El Maco, Småland o Hempen. "Vad gör ni nuförtiden, varför hör ni aldrig av er". Småland var ju HS bästa motgångssupporter. Kan vi få lite sgerwirre o cigarr snart?
Kommentera

zaccodog: Ja, de flyger väl? Då kan jag sätta halva taska på att minst 3 spelare är på Oscar före 00 inatt. 
Kommentera

Är Friberg skadad? Varför får inte junisarna spela mer????? Dom vill ju spela i alla fall.
Kommentera

Per HApps: Jag har mailat CE och bett om en offentlig ursäkt till alla supportrar och sponsorer.
Kommentera

Jag orkar inte mer. Mitt hjärta fixar det inte. Jag har haft ont i bröstet sedan i höstas och haft svårt att koncentrera mig. Jag har sökt orsaker till varför jag mår så här och kommit fram till att det är Timrå IK det beror på.
Det här laget kissar i mitt revir hela tiden, den här föreningen har visat mig hur det går när man inte tar sitt jobb på allvar, det här laget visar vad som händer när själ och hjärta försvinner.

De ansvariga ska ställas inför krigsrätt om det så är det sista jag gör i mitt liv. En hel hög av kompetenslösa människor som tror att allt går att köpa för pengar. Ni som haft mandat att sköta det här har visat sig så inkompetenta och naiva så jag blir mörkrädd.

Nästa gång vi bygger ett lag för framtiden, glöm då inte bort egna produkter, hjärta och supportrar. Det kommer liksom aldrig att funka att köra sitt egna race, det har denna era som Johansson varit ansvarig för, visat?

Ta tillbaka tallarna, förklara för dem som kommer hit att vi inte söker glidare som i sina bästa stunder glimrar till. I den här föreningen är det blod, svett och tårar det handlar om. Förklara för dessa hockeyproffs att det är bättre att förlora med 100-0 och kämpat än att förlora med uddamålet och inte ansträngt sig.
Det här är en arbetarkommun, här luktar det skit mest hela tiden. Här har vi inga miljardärer som kliver in med miljoner för att köpa sig framgång. Här är det hårt jobbande människor som förtjänar speltid som arbetar. Låt det fortsätta så, skit i alla jävla hockeyspelare som inte bryr sig det minsta i vad som händer med Timrå.

Nu ska jag dricka sprit, bedöva mina sorger och återkomma någonting under vecka 18 då jag nyktrat till. Tack för mig.
Kommentera

Skit i dessa pissmatcher fram till kvalserien. Det får se ut f#¤% som det vill bara man kommer så väl förberedd man kan till KS. Det är inte för sent för Granath, Hagos, Bremberg o kompani stt bly legendariska på ett positivt sätt. Jag, du, vi, ni  och dom måste greppa det.
Kommentera

ÖstrandsNisse: Jag vet inte om jag kommer att se nåt mer denna säsong.
Jag mår för dåligt när jag ser sån här skit!
Kommentera

Oerhört respektlöst mot de egna fansen. Frågan är om man inte bör överväga att använda sig av J20-laget i de återstående matcherna eftersom allt för många i den befintliga truppen inte ens behärskar konsten att leverera en korrekt slagen passning samtidigt som man har lite lätt fart under rören. 
Kommentera

Nybbe: Det handlar inte om att dom svälter ihjäl. Det finns psykologiska undersökningar på att "anställda" som inte får sin lön, eller rätt till förmåner mm blir både dåligt motiverade och till och med revolutionära! Även om dom är dåliga i sitt jobb. Men ingår man i ett kollektiv, då är det lätt att som människa (läs hockeyjävlaspelare) skylla bristerna på sin omgivning. Det är ett mycket mänskligt beteende. (lex Kolan)

Nu är det de styrande i Timrå IK som skapat detta monster! Dessa ska också stå till ansvar. T&C är ansvariga.

Nu måste gubbjävlarna ta bladet från munnen och dra åt helvete! Polisanmäl dom för misstanke om ekonomisk brottslighet och ta ifrån dom nycklarna tills utredningen är klar!

Jag är så arg så att jag kokar! Dra åt helvete.
Kommentera

Hahl Bundy: Seriöst??? Vad får du av att se ett lag som skulle åka på storsmisk i nuläget av Leksand?? 
Kommentera

Detta gick som mail till klubbledningen:

Hej.

En offentlig ursäkt vore på sin plats i morgon från i princip hela laget,

Men dom som har satt klubben i denna situation är Du Thomas och Du Christer.

Ni är dom högst ansvariga för klubben i Era roller som Klubbdirektör
och klubbens Ordförande.

Tack för det fria ordet.

MVH

Kommentera

Undrar om ledningen fått ut sina pengar i tid.

det har dom nog säkert.

Kommentera

Per HApps:skicka även till ST  o Dagbladet för publicering
Kommentera

Per HApps: MVH? :)
Kommentera

zaccodog:
På årsmötet skall det i alla fall inte röstas JA när frågan om ansvarsfrihet kommer på tal.

Hahl Bundy.

Så klart, väluppfostrad ;) 
Kommentera

Per HApps: vilket jävla skitlag hoppas skiten åker ur, man vet på förhand hur  det ska bli varje match, helt sjukt
Kommentera

stoff: Spelar Halonen nästa match har Tommy Andersson något allvarligt fel i huvudet.
Kommentera

Jag visar nu upp dubbelmoral när jag säger att ALLA bör visa sin besvikelse och skita i att gå fler matcher innan kvalet, har innan tagit upp vikten av att gå och stötta laget för att få in viktiga pengar för kommande säsong. Men nu har jag gjort en kovändning, då laget tot skiter i vad fans är för något så tycket jag att just fansen ska visa sin besvikelse genom att inte backa upp. 

Kommentera

nu måste svenska spel och andra bolag ta bort Timrå så det ej går att spela på deras matcher. Eller sätta oddeset på 1,000000
Kommentera

fredriko74: Inför nästa säsong? Bojkott = konken, den här säsongen.
Kommentera

RocknRolf2:

In Judas we trust. Twice.

Kommentera

Ni får säga vad ni vill men mitt hockeyintresse har dött.
Min egen stora kärlek, Timrå IK, har vridit om kniven o dödat mitt intresse för hockey o Timrå IK i synnerhet.

Jag trodde aldrig den dagen skulle komma. Jag är född röd o vit. Jag fick det i modersmjölken.
Men jag tycker inte att det är roligt längre o då har man varit med om det mesta när det gäller Timrå.

Det här som vi ser nu är Inte det Timrå som jag känner.
Det är en Alien som förtär.

Jag har tappat intresset för fd Timrå IK.

Tack TJ. Tack C E.
Må ni återfödas som spottkoppar.
Kommentera

Per HApps:
Vår juniorstjärna som vann skytteligan i JVM, han får knappt spela, nej vi toppar med Robin L som gjort 4 poäng på hela säsongen... Så jävla dåligt!!!
Kommentera

Jockz: Okej, men då får det bli konken. Laget förtjänar inte uppbackning när man beter sig som man gör nu!!!! 
Kommentera

Jockz: spelar någon överhuvudtaget är det skandal, sitter o tittar på örebro matchen nu.. satan va grym örebro är, spec jared aulin vilken lirare, dom skulle pissa på timrå i ks, 120% säker
Kommentera

fredriko74: Kanske inte bojkotta, men däremot ska det vara helt tyst. 

Det kan nog ta det också.

Kommentera

fredriko74: ne precis, ALLA stannar hemma nästa match, låt dom spela inför tomma läktare dom jävlarna
Kommentera

The Fat Bastard: Lite lustigt att många tror att Friberg är en superstjärna bara för att han lyckades bra i raggarhockeyturneringen JVM. Han håller helt enkelt inte.
Kommentera

stoff: Det är föreningen som blir drabbad, laget bryr sig nog inte så mycket, dom hittar säkert nya jobb.
Kommentera

Jockz: Det är nog bara ett fåtal spelare i ert lag som är särskillt attraktiv för andra lag i högre serie än AS efter vad de presterat iår.
Kommentera

spud: Ja så är det.
Kommentera

spud:

Hedman och Friberg ser jag gärna i Modo nästa år.

Kommentera

fredriko74:
Det är väl föreningen Timrå IK det handlar om, inte nåt djävla lag. Gå inte på nästa match, och kom aldrig tillbaka.
Kommentera

Kongo: Please sug röv!! 
Kommentera

spud: Nåt som blir jädrigt intressant är ju Linkan Bremberg som sa redan tidigt att han ville lämna för att komma närmare stockholm igen...... lycka till för honom att hitta en ES-klubb som vill ha honom efter att han marknadsförts sig så enormt med sitt frejdiga o uppoffrande spel denna säsong (vissa matcher skulle han kunnat byta om utan att duscha först)......  blir nog Huddinge eller nåt om han vill tillbaks till stockholmsområdet igen
Kommentera

Dom senaste 3 matcherna måste väl vara bevis nog att tränarbyte är det mest meningslösa man kan göra..eller?

Kommentera

Per HApps: Hur mår den här TJ egentligen???

Dom uteblivna pensionsinbetalningarna är som vilken leverantörsskuld som helst...

Hur fan kan man säga något sådant i tidningen, dom där i föreningen har ju totalt tappat förståndet. Man kan väl inte kalla spelarna för "vilken leverantör som helst".

Synd att det fega aset nu avgår och bara lämnar sopor efter sig. Pisspotta sa jag.

Dom där individerna skulle vi ha röstat bort för länge sedan.

Kommentera

Kramer: Ja det var nog väldigt olyckligt för er när den där Andersson kom in. Tyckte ni hade fått till en del faktorer till det bättre under Lander Sr, men nu känns det som ett än mer ihåligt lag än när Perra körde skeppet. 

Kan det bli så att ni kickar Tommy för Ante? 

Kommentera

RED DEVILS:
När Napoleon skulle tillsätta sina Generaler så ville han bara ha dom som hade tur.

Hade Timrå IK kört på dom kriteriena hade Christer Ericson förvunnit i första gallringen. 
Kommentera

Per HApps: Lik förbannat gick det åt helvete till slut...man måsta ha bra krigare också...:)
Kommentera

RED DEVILS: De är bara att hoppas att alla löner och alla pensions utbetalningar stryps . För inte en djävel gör de dom anställdes för att göra . Hör jag någon liten råtta pipa i media om utebliven lön en gång till så får jag en psykos . Dom drar inte in en spänn till klubben . Finns ingen som betalar för att se dom
Kommentera

Kongo: Du menar inte då att laget TIMRÅ IK tillhör föreningen?? Kliv fram ur grottan och inse faktum, om inte du ser problemet så rekomenderar jag samtal med bättre kunnande person!! 
Kommentera

Per HApps: Den största krigsgeniet var Sioux hövdingen Crazy Horse. Hade han varit född i någon annan nation än som Sioux så hade han varit större än alla andra krigsherrar genom historien.

Vad vill jag ha sagt med detta?
Ingen aning men jag ville ha det sagt.
Kommentera

Norrena bänkad, intressant 
Kommentera

RED DEVILS:Då måste man gå på Årsmötet.
Kommentera

Fint på TV4 nyss. "Frölunda slog SOM VÄNTAT Timrå idag". Så jäkla roligt att höra från nyhetsuppläsaren (läs hjärtskärande).

Kan inte hela laget bara åka hem till respektive mamma och pappa och bara mysa och äta av julmaten, här är de i alla fall inta välkommen jag vill inte se dem mer.

Redigerad kommentar

Kommentera

Kramer: Jag viker mig igen. Låt Tommy stanna hemma nästa match. Det Ante var på väg att hitta har Andersson raserat på några få veckor. Ser otäck ut, har inte riktigt för modern hockey utan ser mer ut som en gammeldags rektor som ska driva en skola på 1940-talet.

Jag hatar verkligen det tillstånd jag befinner mig i. Frun tycker jag är lättretlig, barnen tycker inte om mig och grannarna gnäller över att jag kör snöslunga efter 12- slaget.
Hur har det kunnat bli så här?
Kommentera

« · 1465479 · »