297: Frölunda är grymt bra och allt det där men domarens inkompetens är ju helt enastående. Missar solklar 2+2 hög klubba. Missar sedan solklar tvåa för hög klubba igen och nu straff efter rapp över händerna på rattie. Hur ska man kunna vinna?
Labban: Rattie är för Hanzl, vad Dahlén var för Lööke ifjol. Säger inte att Lööke och Hanzl är kassa men frågan är vad dom hade fått uträttat utan gudabenådade Dahlén/Rattie?
Hahl Bundy 2.0: Hehe har fördröjning på sändningen. Men sågningen verkar ge frukt. Hanzl du är kass, sämsta skottet i historien och kan knappt passa ens!!
Hahl Bundy 2.0: Hanzl kan omöjligen bli kvar säsongen ut. Visst har han 4 poäng på 5 matcher men hade han något som helst målsinne hade han stått på 4+4 minst. Rattie däremot, skriv livstidskontrakt.
…och då gör Hanzl världens snyggaste ass till kungen som reducerar. Haha yes!
söder över: jag tycker Timrå krigar på bra. Moralen är det inget fel på. Frölunda är jävulskt spelskickliga. Önskar mer från Lööke dock. Olofsson är som en ny spelare.
Hanzl måste börja sätta lite lägen nu. Hans passningsspel är riktigt bra, men ska man vara underdog-lag så går det inte att ha en förstecenter som är så ovän med pucken i skottlägen.
Linkovich: Enig. Ett uppskruvat, energiladdat Frölunda med 12000 i ryggen i Scandinavium.. ja då tycker jag att Timrå gjort helt Ok insats första 2. Kvällens Frölunda skulla ga tvålat dit torsdagens Lulä med 7-1. Enda anmärkningar från min sida: - Lite väl seeega på rören i en del situationer när det ser ut som en och ibland två Timråspelare är före initialt men hungrig indian kommer 1 på pucken. - Vid 2-1 målet och vid några andra tillfällen synkar man inte vem som ska kliva på puckflrare utan 2-3 soelare glider undan i stället.
frölunda...tur på slutet