Timrå verkar dra på sig många utvisningar idag.. är det så att frölunda styr spelet som man får uppfattningen av på SRs webbradio eller är det jämnare?
El Maco: Absolut inte, det var ett tag sen jag var där nu. Men jag är seg på vardagsmatcherna. Och särskilt när det spöregnar (gummistövlar till jobbet idag) så webb-tv duger gott nu.
Jag vädrar starkt poäng i denna match. Tycker Timrå ser riktigt koncentrerade ut. Backlund har för övrigt varit suverän på slutet
Ambroo: det är klart som faan att man är intresserad.härligt för jonte att han har kommit igen,backe är bra kan nog vara trekronorspel som tänt dom lite extra.men som sagt det är långt kvar innan den tjocka damen sjungit,ni vet bla, tredje perren,jag drömmer om en pinne så är jag skitnöjd.
Per HApps: Not only good looks, appropriate hardware
Hurru rocknrolf föresten, en helt annan grej i samma inlägg, är det uteslutet för dig på framsidan att ta tåget till götlaborg för att se matchen live?
Abron: då kan jag säga att tik har ett riktigt tajt försvar och Backe ser het ut, Anton kommer att göra ett i kväll. Nu är det bara ett Boxplay som ska redas ut
Friläge för någon annan än Anton hade nog varit bra... Kan tänka mig att han var rätt upphetsad de sekunder han hade fritt fram mot mål hemma i Scandinavium
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen