Nä nu är det bara att ladda om batterierna och hoppas att målskyttet lossnar nu på torsdag och att vi får se en repris på Djurgårdens förra besök här i ladan. Vi tar tre friska efter att ha hängt in 5 baljor mot DIF´S 2
Jaja man får väll se saningen i vitögat och inse att det blir kvalserin med allt vad det inebär. Leksand m,m ojoj det kommer att nli tufft men det ska de ju vara också. Vi får väll hoppas att vi åtminstonde kan slå "bobcats" fast vi har väll inga spelare kvar då . Nä vet ni vad jag tycker timrå ska sälja Z för det förtjänar han och då sklle timrå ha råd att satsa på lite fler vettiga spelare, som det är nu så kretsar all runt Z och han är i fördåligt sällskap. Nä ge Z en ny chans i ett riktigt lag.
Kanske läge att catcha bussen på lördag då... Fan om "Molla"-effekten kunde hålla i sig över helgen i alla fall, alltid så jävla skönt att dänga dit javabryggarna från Gefles hamnkvarter!
Nu är både TIK031 och Nolby Hockey med i Hockeypolare, gå gärna in och kika och klicka på länken och läs igenom vad som är meningen med Hockeypolare...
Nu blir det SM-Guld, sanna mina ord....Timrå IK är dom bästa. Härligt att vi tryckte dit skitlaget från Ö-Vik....
No jinxing around here... Men just ikväll är Timrå åter bäst i länet, nu 2-1 i matcher mot ärkerivalen MoDo... För övrigt måste Z ha varit ärkekung ikväll, tre fucking assists... Jaji, det är tur att MoDo finns, jag älskar dem... Tack snälla länskolleger för att ni skänker några poäng åt oss stackars satar i botten!
Nu känns 2-4 mot LHC i hemmahallen som ett nästan acceptabelt resultat, medan samma siffror mot HV känns som rena pesten... Men två poäng i Kempis är godkänt! "Molla"-effekten...?
Roligt för Hallin att få avgöra, han har väl haft det rätt tungt i höst...!
4-3 4-3 4-3 4-3 4-3 4-3 4-3... Timrå är BÄST i länet!!!
Det är väl alldeles underbart att link ping vann med så stora siffror. Därmed försvinner deras 6-1 hemma mot Timrå från första platsen i "Största Linköpingssegrar i elitserien någonsin".
C+ kan nog lägga ner nu, detta hade man inte pejling på inte ett pling i rutan ens, svagt C+, messa nu till C+ alla TIK supportrar så att vi får se vårat TIK i rutan igen....Härligt Timrå.
FUCKIN AYE. Tik är på g...sedan vinsten mot södertälje har tik börjat spelat bra igen ...eller bättre iaf ... jag är extremt nöjd ...Zäta ÄGDE denna match ... 3assist Ed Ward är en helt underbar spelare om inget NHL lag snor honom vill jag se honom kvar i tik kosta vad det vill !!!!!!!!
På lördag blir det storsamling igen (dåligt med publik i tisdags), impad över att klacken har höjt sig ett antal pinnhål. Nu tar vi den andra poängen !!!!!
Åh, så underbart det är med landslagsuppehåll. Att vakna upp utan att ha somnat besviken, att inte gå runt på dagarna utan behov att förbereda sig för att inte brusa upp under kvällen.
Aldrig har ett landslagsuppehåll kommit så lägligt för mig.