1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591270 inlägg · 6216 ämnen

GO TIMRÅ GO

« · 910360 · » Till forumet

Sv: GO TIMRÅ GO
Långben:

Näää..Ingen poäng alls...
Kommentera

Dream Team: Jaha det var den försässen det. Få se nu då... 9 matcher, 5 vinster, 2 kryss och 2 förluster (mot BIF). 23 gjorda mål och 17 insläppta. Det ger alltså ett snitt på 2,5 mål framåt och 1,8 bakåt. Pyörälä poängkung osv...
Kommentera

Ambroo:

En skaplig försäsong..Kanske för lite gjorda mål..
Kommentera

gud: sunkigt av dom att inte kunna köra över 08orna!för dåligt,nu kan dom få gå hem...
Kommentera

gud: Ja det är väl det som är grejen... Det känns som sagt som att mönstret går igen, men samtidigt så är det ju så att så länge man gör fler än man släpper in så ska det nog fan gå till slut.
Kommentera

Ambroo:

Ja håll me du ja...
Kommentera

Det Challe säger i den här intervjun om defensiven i form av styrspel tyckte jag var intressant.
Sen ska vi väl bevisa vilken klack som är den bästa i hockey? :)
Kommentera

930 ståplatser och 767 sittplatser kvar till försäljning till premiären. Blir väl knappast fullsatt...
Kommentera

Nubben irriterad på det finska hockeyförbundet...
Kommentera

Perfekt uppladdning...

Timrå ik omg 1 - 20
the best of timrå ik - del två
timrå ik - Återuppståndelsen
timrå ik - slutspel
the best of timrå - avslutningen
Kommentera

T T: Klippet Peter Regin, Peter Regin det är Peter Regin är också värt en titt till. Det är riktigt kul faktiskt.
Kommentera

Röda Tallen: Man får ju ståpäls! Kan inte säsongen börja snart!
Kommentera

Röda Tallen: Det var jag som laddade upp klippet på youtube, hörde matchen på webradion och var tvungen att se det ;)
Kommentera

Förresten! Jag ska ner till GBG den 18 oktober och se på matchen VF - TIK, vilken sektion sitter tik klacken på?
Kommentera

Jensen_12: Finns det någon klack så sitter den inte.
Kommentera

JimmyH: Okej, men på vilken sektion är festen då? :)
Kommentera

Jensen_12: Det är sektion K som gäller för Tik:are då!!!!
Kommentera

kalle i stan: Är det ändrat? Förut satt vi alltid på "M".
Kommentera

Vilket lag gör flest mål (Betsafe)

Färjestad 2.70
HV 71 3.50
Frölunda 3.50
Linköping 7.00
Luleå 15.00
Modo 15.00
Södertälje 20.00
Mora 30.00
Djurgården 30.00
Brynäs 40.00
Skellefteå 50.00
Timrå 50.00

Jag påstår inte att TIK kommer att ösa in mål, men jag tycker inte att oddssättaren känns särskilt påläst.
Kommentera

Jensen_12:

Det är sektion M som gäller..Så högt upp som möjligt..
Kommentera

Scrolla en bit för "Virus" tips...
Kommentera

T T: Jösses j-vlar. Virus av alla... Nu börjar det bli lite väl jobbigt. Dessutom har SvD tippat antingen 1.a eller 2.a (Exakt vad vet vi snart...). Det känns ju helt fel. Vi skall ju vara underdogs, "Das Boot" och så vidare. Inte favoriter...
Kommentera

gud: Okej, då vet jag, hoppas det stämmer! :P Jag ska nämnligen dit med några frölundaiter, så jag bokar platser på sektionen brevid så kanske jag kan komma och hälsa på där uppe på sektion M och skrika lite :)
Kommentera

Lite nostalgi (ett repotage i svt arkivet 15 min en viss nummer 5) så här 2 dgr innan premiär.
Kommentera

Red Rocker: Oj så stort. Vilken fantastisk start på helgen!
Kommentera

Idag kom ju dom där hockey bilagorna från ST och Dagbladet och jag har båda 2 här och kan säga att det var väldigt rolig läsning, Dagbladet utklassade dock ST då dom hade mycket mer läsning och dom har även ringt upp Petr Tenkrat och det var skitskoj att läsa, GO TIMRÅ ! :D
Kommentera

Snoop: Vad säger Tenkrat då?
Kommentera

Hahl Bundy: Han verkar ruskigt sugen på att komma hit och tro de eller ej, men Miloslav Horava hade prata bra om Timrå och sverige till Petr och han säger att de blir kul att få chansen att vinna något stort, känns skitskoj och ska bli intressant att följa Tenkiii.Sen finns det en artikel om Dan Jablonic och nästa år förväntar jag mig mer från ST som dock satsat på lite annat i och för sig.Men Dagbladet ger både mer och bättre läsning i år :)
Kommentera

Snoop: Låter intressant. Modo-Horava av alla? Där ser man.
Kommentera

Snoop: hoppas att bilagan blir tillgänglig för alla oss som bo utsocknes.
Kommentera

dr-nix: Jag har för mig att man ska kunna läsa hela bilagan på dagbladet.nu men den kanske inte har kommit upp där än.
Kommentera

Hahl Bundy: Aa jag vart förvånad jag med men de är väl klart de är väl bara vi supportrar som inte skulle prata bra om Modo, spelarna har de säkert annorlunda :P
Kommentera

dr-nix: Du kanske kan kontakta ST o Dagbladet å beställa bilagorna..
Kommentera

Redax 2: Rubriken till SvD:s tipstvåa är "rätt man i fel klubb". Du får gissa själv vem de avser...
Kommentera

Dagbladets bilaga var som väntat suverän. Den enda plusfaktorn i ST var Kattiz genomgång av ex-tikare.
Kommentera

1+1 av Tenkrat senast, ny match i morgon.
Kommentera

T T: Hur många matcher har han lirat? Minns att någon lade upp den länken för någon vecka se eller något och då hade han bara 1 poäng, så han verkar komma igång nu, hoppas jag iaf :)
Kommentera

Läs länken, tycker att det är lite klent tippat, helt ärligt...
Kommentera

Jensen_12: Med motiveringarna så är det helt klart ganska klent tippat.
Kommentera

Säkert fel tråd nu, men skulle inte den nya hemsidan vara uppe till premiären?
Kommentera

Vad gäller icke-nyheterna om skadade spelare på timraik.nu så står det ju helt klart att det är en medveten policy från TIK att inte prata om skador.

Challe svarar konsekvent "vet ej" när han får frågan om vilka som är tillgängliga.

Vi vill ju så klart alltid veta allt men jag har inget problem med detta.
Kommentera

T T: Äre dig dom kallar länk-kungen?
Kommentera

T T: Såg en annan intervju på PPV förra veckan, han verkar vara en härlig kille. Kan vi bara få tillbaka lite forwards så vår topp blir lite bredare ska detta nog kunna bli bra.
Kommentera

North Power lyckades skrapa ihop sju anmälningar till lördagsmatchen...
Kommentera

T T: Tillhör du länkarna? :)
Kommentera

Hahl Bundy: Du glömde länken.
Kommentera

T T: Mmmm jag har ingen länkarm just nu.
Kommentera

Vilka trevliga ångermanlänningar det finns!
Kommentera

« · 910360 · »