1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591478 inlägg · 6216 ämnen

Göteborgsresa

« · 238990 · » Till forumet

Sv: Göteborgsresa
Madde: Det fick du...jag berättade redan i höstas för dig om ett annat bolag och du fick telefonnummret...
Kommentera

mike66: Hur mycket kostar det att åka vanlig buss eller tåg ner?

Finns det de som kör billigare så önskar jag att vi fått veta det innan slutspelet. Vi gjorde en överenskommelse i kvartsfinalen att ta samma bussbolag i semin då han subventionerade priserna ganska rejält för oss.
Kommentera

Det är helt fantastiskt vad det skälls till höger och vänster om allt som görs och inte görs... Börjar supporterklubben bli så stor att den inte längre är en klubb för inbördes beundran utan snarare en klubb för inbördes hackande?
Kommentera

Men hallå! 475 spänn nu får ni väl ta och ge er? Jag vet att det finns de som kör för halva priset. Vad sysslar denna suppklubb med egentligen?

Det är ju värre än en hönsgård.
Kommentera

gud:
Ja det är som det är,,tyvärr.

Jag har i allafall redan anmält mig till Madde så resa blir det för mig, såvida det inte blir stopp till på måndag, fast det är det ju svårt att spekulera i nu.

Förstår om madde och alla andra har det jobbigt nu med ala frågor,,men kämpa på, alla vet att det inte är erat fel.så det så...
Kommentera

badger: Svenska fans? Där kan inte jag ändra ett skit.
Kommentera

Hörde av en frölundait att biljetterna till de två första matcherna i göteborg tog slut på 20 min....
Kommentera

Madde: Glöm inte bort att informera på Supportersidan också, och ta för sjutton bort reklamen för resan som var 25 feb.
Kommentera

gud: Har du fått tag i några biljetter till 22 mars?
Kommentera

matsby:
visst är det en stor skillnad på hallarna..
men i allt detta skit så har även våran ordförande
(Jan Söderström)varit med att ta det beslutet att max
100 biljetter till bortafansen..SKANDAL..

klart att det finns ett otroligt sug när det gäller att
se en semifinal när TIMRÅ IK spelar..;0)

hur vi än vrider o vänder på steken så kommer
det finnas folk som blir ledsna..vi här i TIK031
har sedan 12 snåret fått nobba folk..och det är
inte roligt..så kommer det säkert att vara för 08
och supporterklubben oxå...

jag har precis som Madde pratad med bokningen o
säkerhets ansvarige i Frölunda och dom kan INTE göra
något åt detta..beslutet är tagit ovan deras huvud..
Kommentera

gud:

Det är ju en stor skillnad i en hall med 12000 och en med 5500..
men men, det kanske inte är så stort intresse för en sån här resa,,vad vet man...
Kommentera

matsby:
tyvärr är läget j##ligt tråkigt och tyvärr så blir
det lite av först till kvarn i det hela..hård drar man
det hela är det en stoooor j##la skandal av hockeyligan
att ta ett sådant beslut att bara 100 biljetter ska finnas
för bortalagets fans...
Kommentera

Info kommer strax då vi hittat någon som kan lägga in den längst upp här på sidan!

matsby: så som jag uppfattat det så gällde 100 biljetter över hela Sverige.
Kommentera

gud:
vad tror du 08:orna säger om det då?
de vill nog ha sin beskärda del de med...
Kommentera

Madde:
Vet inte om du kan svara på detta men gör ett försök, är det så i alla arenor att borta supportrar har 100 st?

I så fall är det ju sjukt, får vi 100 av 12000 och de får 100 av 5500?

om det var procentuellt så skulle frölunda få ca 45 platser i ladan och inget annat

surt sa räven..
Kommentera

matsby:
näpp..det kanske finns 60 kvar...
ANMÄL ER NU....
Kommentera

Madde: Ok då vet jag.
Kommentera

RoW:
anmäl dig genast,,tänk på att det bara finns 100 bilj allt som allt..
Kommentera

RoW:Det som står ovanför är ouppdaterat?
Kommentera

Läser man inläggen i HS så står det att man omedelbart ska ringa och anmäla sig till resorna, men i rubriken längst upp ska man invänta info. Vilket är det som gäller?
Kommentera

mike66: Nu ör det så att vi behöver 3 chaufförer för en så lång resa och då går priserna givetvis upp. Vi har redan bestämt med ett bolag i semin.
Kommentera

De senaste 3 timmarna har jag spenderat mestadels i telefonen.

Vi får inte mer än 100 biljetter!!!!
Jag har pratat med kontakten i Frölunda och även med biljettansvarige. Detta är bestämt i svenska hockeyligan att vi får max 100 biljetter.

Något pris kan vi ännu inte ge på resan... De flesta som ringt bryr sig inte om det blir övernattning eller inte och det är skönt att höra.

200:- går biljetten på om du är över 16 år och 100:- om du är under.
Kommentera

matsby: Vad jag har hört så ska en buss för 65 pers kosta 231 kr per resenär. Har supporterklubben något speciellt avtal med något särskilt bussbolag eller kan de välja de som är billigast?
Kommentera

mike66:
beror på om det blir stor eller liten buss,,,kom igen och anmäl er ni som skall åka..100 bilj och vi fajtas med 031 och 08 om dessa...
vill ni missa detta???

Tänk på att det bara är 19 mil längre än till lulää (enkel resa)
En baggis,,ställ upp nu då..kom igen....
Kommentera

Hur mycket kostar bussresan ner till Götet?
Kommentera

gud: Sant! Men å andra sidan borde dom väl i såna fall redan ha lärt sej något?
Nä ge dom 45 platser bara...mer ska dom inte ha!
Kommentera

vad jag har hört av Frölunda supportrar så verkar det vara ett
större gäng som åker upp...

så även om föreningen Frölunda gör bort sig emot gästande lags supportrar behöver inte TIMRÅ IK uppträda på samma sätt...
vem vet...kanske Frölunda lär sig något av det??
Kommentera

matsby: Såg ut som dom var ca 5 av de bilder som visades igår. Lär inte bli mycket mer hit upp...
Kommentera

Selina:
Frågan är ju bara hur många som verkligen kommer att åka av frölundaiterna, det var väll inte speciellt många till MoDo i allafall.
Kommentera

Selina: Det skulle innebära att starka 45 Frölundaiter får komma in i ladan..
Kommentera

Selina: Blir väl ca 10 pers då...Vi har väl en bortastå på 250 pers så, det känns lite lustigt.
Kommentera

Det är ju skrämmande hur få biljetter vi får!!!
Hoppas att Timrå nu gör exakt likadant...ge eventullt gästande VFsupportrar samma procent av platserna i hallen som vi fick av dom...med andra ord kommer bara ett fåtal in.
Kommentera

Frella: Jag tycker att vi ska ge Madde och Jalle en massa anmälningar nu till resor istället för att hela tiden komma med en massa kritik.Dom gör sitt bästa och med tiden och mer erfarenhet så kommer dom att bli proffs också precis som alla andra.Jag tror nog att dom uppskattar ideér men enskilda klagomål tycker jag man kan sköta via mail. Alla som hållit på med sådana här saker vet att man måste få in folk som vill åka innan man kan ge ett riktigt förslag på kanske ev pris och om det blir övernattning.Visa ert intresse nu!!!!

Madde: Jag ringer nu!!!Ska bara kolla med Malin först.
Kommentera

Bo Bly: När han stal din cyckel är det roligaste jag sett, garvar fan när jag tänker på det...
Kommentera

som Madde redan har skrivit så har "vi" 100 biljetter
till den första matchen den 18/3 och vi i TIK031 har
tjingat 30 av dom...det finns alltså 70 kvar och senast
jag pratade med Madde så är det inte allt för många som
har anmält sig på resan...ANMÄL ER NU..
Kommentera

willysson: Har för mig att jag sett han på
Countryfestival i Kovland.
Kommentera

willysson: Sen har han väldigt dålig syn och något håll för glaset i brillorna gör att hans ögon ser väldigt lustiga ut. =)
Kommentera

Knylan: Fanvad kul!!! han är inte klock, brillorna är respektingivande...:) hoppas att han är med hela slutspelet....
Kommentera

Bo Bly: Tydligen gjorde han det io luleå.... han är underbar den där, jag bara garvar när han är med. alla andra blir förbannade jag blir bara matt...
Kommentera

Frella: Vi gjorde så under grundserien men det är ingen som trott att vi skulle gå till kvartsfinal och inte mindre semifinal. Det har svängt en hel del runt motståndet och vi har inte fått in all information runt priserna ännu.
Vi gör så gott vi kan. Man kan inte planera för det man inte vet.
Kommentera

willysson: Ska inte Göthe göra comeback i
rese sammanhang?
Kommentera

Frella: Det kommer nog nästa år ska du se...
Kommentera

willysson: Jo men lägga upp förmodade priser i förtid, såsom ni hade nångång...
Kommentera

Frella: Och du är den förste som tänker på det...;) jag tror dom vet vad grundpriset är, men ska dom subventionera resan så måste dom kolla på det...
Kommentera

Madde: Ja nu ja, men det ska väl planeras upp lite bättre innan säsong kanske. Lägga upp info om vilka resor som blir aktuella så fort spelschemat är klart, samt priser för dessa.
Kommentera

willysson: Tack för all hjälp!!!

Frella: Resedelen är allt annat än enkelt än just nu!
Kommentera

Frella: Bra då måste du saker och ting...
Kommentera

willysson: Ja inte mycket med resor, men jag ingår i TIFO-gruppen så där hjälper jag till iaf.
Kommentera

Frella: Kan förstå det... Men ställ dig en fråga: vad gör du för att det ska bli bättre??? Hinken en gammal legend i resesammanhang sade en gång: jag klagar aldrig, för jag lyfter själv inte ett finger för att hjälpa till...
Kommentera

« · 238990 · »