mike66: Hur mycket kostar det att åka vanlig buss eller tåg ner?
Finns det de som kör billigare så önskar jag att vi fått veta det innan slutspelet. Vi gjorde en överenskommelse i kvartsfinalen att ta samma bussbolag i semin då han subventionerade priserna ganska rejält för oss.
Det är helt fantastiskt vad det skälls till höger och vänster om allt som görs och inte görs... Börjar supporterklubben bli så stor att den inte längre är en klubb för inbördes beundran utan snarare en klubb för inbördes hackande?
Jag har i allafall redan anmält mig till Madde så resa blir det för mig, såvida det inte blir stopp till på måndag, fast det är det ju svårt att spekulera i nu.
Förstår om madde och alla andra har det jobbigt nu med ala frågor,,men kämpa på, alla vet att det inte är erat fel.så det så...
matsby: visst är det en stor skillnad på hallarna.. men i allt detta skit så har även våran ordförande (Jan Söderström)varit med att ta det beslutet att max 100 biljetter till bortafansen..SKANDAL..
klart att det finns ett otroligt sug när det gäller att se en semifinal när TIMRÅ IK spelar..;0)
hur vi än vrider o vänder på steken så kommer det finnas folk som blir ledsna..vi här i TIK031 har sedan 12 snåret fått nobba folk..och det är inte roligt..så kommer det säkert att vara för 08 och supporterklubben oxå...
jag har precis som Madde pratad med bokningen o säkerhets ansvarige i Frölunda och dom kan INTE göra något åt detta..beslutet är tagit ovan deras huvud..
matsby: tyvärr är läget j##ligt tråkigt och tyvärr så blir det lite av först till kvarn i det hela..hård drar man det hela är det en stoooor j##la skandal av hockeyligan att ta ett sådant beslut att bara 100 biljetter ska finnas för bortalagets fans...
Läser man inläggen i HS så står det att man omedelbart ska ringa och anmäla sig till resorna, men i rubriken längst upp ska man invänta info. Vilket är det som gäller?
De senaste 3 timmarna har jag spenderat mestadels i telefonen.
Vi får inte mer än 100 biljetter!!!! Jag har pratat med kontakten i Frölunda och även med biljettansvarige. Detta är bestämt i svenska hockeyligan att vi får max 100 biljetter.
Något pris kan vi ännu inte ge på resan... De flesta som ringt bryr sig inte om det blir övernattning eller inte och det är skönt att höra.
200:- går biljetten på om du är över 16 år och 100:- om du är under.
matsby: Vad jag har hört så ska en buss för 65 pers kosta 231 kr per resenär. Har supporterklubben något speciellt avtal med något särskilt bussbolag eller kan de välja de som är billigast?
mike66: beror på om det blir stor eller liten buss,,,kom igen och anmäl er ni som skall åka..100 bilj och vi fajtas med 031 och 08 om dessa... vill ni missa detta???
Tänk på att det bara är 19 mil längre än till lulää (enkel resa) En baggis,,ställ upp nu då..kom igen....
vad jag har hört av Frölunda supportrar så verkar det vara ett större gäng som åker upp...
så även om föreningen Frölunda gör bort sig emot gästande lags supportrar behöver inte TIMRÅ IK uppträda på samma sätt... vem vet...kanske Frölunda lär sig något av det??
Det är ju skrämmande hur få biljetter vi får!!! Hoppas att Timrå nu gör exakt likadant...ge eventullt gästande VFsupportrar samma procent av platserna i hallen som vi fick av dom...med andra ord kommer bara ett fåtal in.
Frella: Jag tycker att vi ska ge Madde och Jalle en massa anmälningar nu till resor istället för att hela tiden komma med en massa kritik.Dom gör sitt bästa och med tiden och mer erfarenhet så kommer dom att bli proffs också precis som alla andra.Jag tror nog att dom uppskattar ideér men enskilda klagomål tycker jag man kan sköta via mail. Alla som hållit på med sådana här saker vet att man måste få in folk som vill åka innan man kan ge ett riktigt förslag på kanske ev pris och om det blir övernattning.Visa ert intresse nu!!!!
Madde: Jag ringer nu!!!Ska bara kolla med Malin först.
som Madde redan har skrivit så har "vi" 100 biljetter till den första matchen den 18/3 och vi i TIK031 har tjingat 30 av dom...det finns alltså 70 kvar och senast jag pratade med Madde så är det inte allt för många som har anmält sig på resan...ANMÄL ER NU..
Frella: Vi gjorde så under grundserien men det är ingen som trott att vi skulle gå till kvartsfinal och inte mindre semifinal. Det har svängt en hel del runt motståndet och vi har inte fått in all information runt priserna ännu. Vi gör så gott vi kan. Man kan inte planera för det man inte vet.
Madde: Ja nu ja, men det ska väl planeras upp lite bättre innan säsong kanske. Lägga upp info om vilka resor som blir aktuella så fort spelschemat är klart, samt priser för dessa.
Frella: Kan förstå det... Men ställ dig en fråga: vad gör du för att det ska bli bättre??? Hinken en gammal legend i resesammanhang sade en gång: jag klagar aldrig, för jag lyfter själv inte ett finger för att hjälpa till...
kulltorp: Så här glad och nöjd kan en liten tjej i Halland bli, när tomten kommer med rätt grejer. Helt fantastiskt vad mycket glädje vår fina klubb sprider runt om i Svea rike. God jul!