1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591010 inlägg · 6217 ämnen

Hemsidans kvalitet

« · 22366 Till forumet

Hemsidans kvalitet
Hur är det möjligt att en hemsida som ska representera MITT favoritlag är så dålig ??
Det måste bero på TIK´s ledning (styrelsen?) som inte kan utse ideella personer, alternativt anställa personer som har tiden och kunskapen att vårda en sådan utmärkt informationskälla som en officiell hemsida är. Det kan ju inte vara möjligt att man ska gå till TIK031´s hemsida och finna att den är MYCKET bättre på alla punkter utom kanske designen, men det är ju så att smak ska man kanske inte diskutera.
Diskutera TIK´s officiella hemsida skulle vi behöva göra mycket mer för den är varken informativ eller särskilt väl underhållen (nyheterna kommer in senare än på andra ställen). Ta exemplet med Ed Ward både St-online och Aftonbladet var före hemsidan. Det är väl HÄR det ska finnas tillhands först för alla trogna supportrar eller ?? Och i min enfald så vill jag även tro att reportrar inom rikspressen kollar efter nyheter om lagen på hemsidorna. Vad ska dom tro ?
Men det är kanske bara jag som tycker att styrelsen sköter detta dåligt.
P.S Detta är INTE kritik till dom som jobbar med hemsidan, utan det är eran brist på resurser (tid).
Kommentera

« · 22366