Dream Team: Cirkeln är sluten min vän, det är ju det både jag och Thåström tycker! Nu har vi också fått en broder som är inne på samma linje, man bugar och bockar...
Saxat från A-posten: "Kanske är Timrås överraskande fina säsongsstart på väg att styra över i ett fritt fall i tabellen." Klipp ut detta och förstora o sätt upp i isladan
Shadar Logoth: Aj fan, där fick man så man teg..... Isf måste ni verkligen ha gjort en plattmatch idag. Synd, vi hade hoppats på lite hjälp, vi norrlänningar skall ju hålla ihop, som ngn så vist uttryckt det.... ;-)
santos: Precis. Nu är årets plattmatch avklarad och vi kan lägga säsongens bottennapp till handlingarna. Timrå vinner planenligt mot Leksand på torsdag och plötsligt kvittrar fåglarna igen.
Äh lägg av sluta och gnäll. Årets platt match ör nu spelad så nu slipper vi den. HV släppte väl in 8 ifjol mot LHC Vi har 30p och dom försvinner inte. Dalkullorna lär få lida för denna misär och in med Fagerström i målet.
Dream Team: Ok då, mitt tips är nog lite i underkant! men vad då rå, man vill ju inte verka kaxig för alla utomstående här på HH :) Även om jag vet att Masarna kommer att få äta upp detta med råge!
ALLTID RÖTT ALLTID RÄTT som THÅSTRÖM skulle ha sagt det, han kunde inte ha sagt det bättre...!
hassebasse: Ja det var väl en liknande kollaps i första perren som borta mot Södertälje. Men killarna på Malmö "Webb-hawks" radio, gav ändå TIK beröm för deras inställning i slutet. Man slutade inte kämpa, man forstatte smälla på längs sargerna. "Man vill säkert ha med sig nånting positivt trots förlusten"...
Johan J: Den frågan får nog Sjögren själv svara på!
Precis in och kör på när det går tungt, checka,smäll på, åk skridskor, täck skott osv. DÅ visar man för dom andra grabbarna vad inställning är och för hoppningsvis vaknar dom också och inser att ett hårt jobb tillsammans är nyckeln till seger...
Makarov: Har hittills nämnt två namn, Sanny Lindström och Christian Sjögren, vilka jag tycker tagit klart onödiga utvisningar utan anknytning till spel. Sedan vet vi att Per Styf inte backar men jämfört med hur vi är vana att se honom från tidigare år i Timråtröjan så tycker jag personligen att han mognat enormt. Martin Lindman är ojämn och tvingas till en del utvisningar emellanåt. Landslagsmässig vet jag inte, står inte själv för uttagningen.
Har inget emot Sjögren. Två mål senast mot Malmö var ju inte illa pinkat.
Dream Team: Du har rätt !! Det kommer inte att gå fullt lika lätt som hittills. Men däremot går TIK bergsäkert till slutspel. Ska bli intressant att läsa vad Kenta och spelarna säger efter denna utskåpning i kväll. TIK slog ju HV med 5 - 0. Tror ni att HV är slut som lag för det ??? Det samma gäller TIMRÅ. Man kommer tillbaka. Redan nu på torsdag blir det fullt ös mot Leksand! TIMRÅ släppte denna match mot MIF.Efter en URUSEL första period, orkade man inte tillbaka.
Johan J: För övrigt har 8 man i Timrå fler eller lika många minuter som Sjögren; Matthiasson, Hallin, Åkerblom, Koskinen, Styf, Lindman (Han som är med i landslaget och allt! Har någon informerat Hardy?!), Rajamäki och Andersson. Bötfäll, bänka, sparka - släpp fram lirarna!
Och Robban Carlsson sen, han som tog en slashing med sju minuter kvar. Varför gjorde han inte 7-1 i stället?! Skandal! Snacka om dålig inställning.
Seriöst snackat så känns det som att du har någonting emot just Sjögren. Kan det möjligen stämma?
SirPimme: Vad vill man bevisa? Att man har inställning? Eller? Tjänar ingenting till. Det är i spelet man visar sin inställning. Att jobba för varandra och vinna kollektivt är defintivt viktigare än att visa sin färdighet med knytnävarna.
nectis: Något som är uppenbart är att personer med insyn i Timrå om förhandlingar med sponsorer måste lära sig att hålla käft. Att det babblas om spelar-rekryteringar med journalister osv kan jag köpa eftersom det inte direkt skadar ... | #Läs mer ·