Fan, vilken rutten jävla start! Lika tamt bakåt som i Karlstad i torsdags. Så jävla onödigt att bjuda på tvåan. Dessutom har man pyntat för eländet... Skärpning Timrå, för helvete!!!
ÄlskarTIK: Jaha, 3-0, och HV har bjudits på samtliga mål. Här var det en spelvändning sör Sanny chansar offensivt, HV vinner pucken och kan kontra två mot en. Bedrövigt slappt.
Åh... Går vi mot ännu en makalös upphämtning mot HV? Jag hoppas innerligt det men känner samtidigt att det inte är så mycket som talar för det. HV var snuskigt effektiva i första medan Timrå var raka motsatsen :/
ÄlskarTIK: Den här matchen rinner oss ur händerna.Å andra sidan ingen kan ju kräva en vinst i heliga templet.Men för faan 3bjudningar obefintligt försvarsspel såg hur jonte bara tittade på.Nej dom måste spela mer fysisk hockey smälla på få hv spelarna ur balans.
Fy fan vad pinsamt! Det kanske är dags för Kenta att förmedla samma sak till spelarna som han säger till media? "Vi ska gå in och täppa till första tio...." Och eftersom spelarna alltid följer riktlinjerna så säger en av dem i pausen; "Allt vi pratade om innan glömde vi bort..." Jävla dravel! Snart inför Bet24 spelformen; 3-0 till hemmalag efter 15-16 min i mötena med TIK...
Backspelet är bedrövligt idag tkr jag.. hoppas verkligen att dom skärper sig nu i andra.. O då menar jag att alla spelare ska rycka upp sig, inte bara backarna. Annars går detta illa
Ambroo: Ok jonte fick väl lite för mycket där.Men när jag skrev detta så kom bilden upp med en passiv hedström och det är ju inte hans stil.Hela laget är ju passiva jonte kanske skulle få spela lite i 4kedjan och vila lite.Man saknar hans fysiska spel lite.
Sedan bör väl Backe kunna göra en idiot räddning någon gång när vi ligger under i matcherna. Just nu gör han bara kanonmatcher när vi har tagit ledningen. Hade vi gjort första målet hade han säkert spikat igen. Så fort vi släpper till så rullar det bara på. Nä detta var pinsamt.
Röda Tallen: Vi har ju rubbat HV71 ett par gånger tidigare denna säsong, så varför skulle vi inte kunna göra det nu? Att vända 2-0 till 2-5 i Kinnarps Arena är mycket bra, att vända 2-6 till 6-6 hemma i E.ON Arena är ännu bättre.
Talangscouten: Jag ser inte på matchen, jag lyssnar bara på webradion men jag tkr att de verkar som att Backe spelar rätt så bra ändå! Han räddar mkt tkr jag.. fast de e lite oturligt m returerna ibland
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.
Är jag helt dum i huvudet slog på webbradion igen, 2-0 direkt. Nu var det sista gången jag lyssnade på skiten!