scim: Du skriver i er gb: "Jag tycker det är 50-50, men rätt förståeligt att målet dömdes bort iom livet sist."
Och du hade ju säkerligen förstått det och tagit det med sans om det drabbat er. Sen menar du alltså att om Wandell som exempel drar upp en volley i nättaket på lördag så är det bara för vår videodomare att döma mål med tanke på att vi blev bestulna idag?
Swordster: Jag har ställt frågan själv härinne, är det en sparkrörelse? Enligt videodomaren var det tydligen det, men dom verkar ha svårt att bestämma sig.
Liv säger att om att han inte hade gjort en rörelse utan istället bromsat in den så hade det varit mål och det är ju det han gör! Hur kan man undgå detta? Han har skridskon i isen och bromsar upp samtidigt som han vinklar och helt regerätt styr in den.
RocknRolf2: Nu har Ängelholmslaget fått 4-6 gratispoäng, beroende på hur man räknar. Det måste sakna motstycke i ES historia. Håller med om dina inlägg från förra matchen, men nu är råget måttat? Det här är inte ok? 4-6 poäng avgör faktiskt årets botten- och slutspelsstrid. Det är ju lika säkert som ammen i kyrkan att mer än så kommer det inte skilja.
Jag vill gärna ha en definition för vad som är en sparkrörelse, för Tenkrat rörde absolut inte aktivt med skridskon mot målet utan han gled. Så skridskon i sig rörde sig mål mål men inte aktivt utan passivt om man kan säga så.
Manderville: Man ser ganska tydligt att det är en högst medveten handling av Tenkrat. Sedan kan man ju fråga vem som äger definitionen av sparkrörelse? Videodomarna verkar åtminstone inte vara överens...
RocknRolf2: Ja det var glasklara utvisningar när först Bagarn hakades upp och sen där vid målet, för visst är det mål, när Tenkrat inte ens får en möjlighet till att ha klubban i isen.
RocknRolf2: Har hockeyligan någon som helst heder, så skall denna måldomare också stängs av resten av säsongen - dra åt helvete förbannade jönköpingspajas...
Yellowcard: Fanns inte på kartan att det där inte var mål.....men de jävla kräken VÅGADE inte..DE VÅGADE INTE, nu får de fan rensa upp i detta jävla pajaseri.....
Är det inte lika bra att vi stannar här och förbundet ger Rögle den där jävla slutspelsplatsen
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Jönköpingspajas domare kan dra åt h... dom med.
Så mycket för deras jävla skenheliga snyfthistoria i pressen.
Veckans… Töntigast Efter matchen mot Modo i lördags ropade Timrås klack ut sina spelare på isen igen. Väl där tog spelarna ton och klacken stämde i i en ramsa som rullat i samtliga möten med Modo så långt som jag kan ... | #Läs mer ·
Och du hade ju säkerligen förstått det och tagit det med sans om det drabbat er. Sen menar du alltså att om Wandell som exempel drar upp en volley i nättaket på lördag så är det bara för vår videodomare att döma mål med tanke på att vi blev bestulna idag?