Sådan här tur har vi nog aldrig haft i modern tid. Det var länge sedan jag såg något liknande. Ledning med 2-0(!!!!!!) efter första perioden. Fullkomligt overkligt.
Satan vad yrsligt, virrigt och stillastående det är från mittzon och neråt. Jesus kristus. Haha..
Sluta och gnäll på charmtrollet Laine nu. Det där med att han ramlar ofta fick vi ju förklarat ifjol av Arto att det beror på att han har för mycket bakvikt när han åker skridskor. Han kan inte rå för det.
Har lyssnat på "riktiga" radiosporten under första perioden men har nu fixat färdigt i köket och har möjlighet att lyssna på webradion. Men vågar jag? Risk för ras då jag byter lyssningsform...
Timrå Icon: det är väl ingen thörnbergtackling direkt, vårdlöst ja, men inte thörnberg-klass. Han hade definitivt kunnat undvika det, och det var inte vackert, men det är långt ifrån den fulaste bentacklingen också.
Rooster23: Stanna kvar på radiosporten är mitt råd. Livsfarligt att byta såna saker när vi har ledning.
I matchen mot Frölunda förrförra omgången bytte jag plats från en oskön stol samt satte på mig lite ledigare kläder efter första perioden vid ledning 1-0. Vid underläge 2-1 var det bara att byta tillbaka kläderna och sätta sig på den osköna stolen resten av matchen.
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·