Bee: Hockeyn vi spelar och stabiliteten och lägstanivån på hela gänget är jag inte människa att kommentera nu, det är lixom $^£_=÷€^"&££ !!!!! Vi lever drömmen.
Vad jag däremot kan kommentera det är Landers fantastiska "överkropp". Vi snackar Burt Reynolds, vi snackar Tom Selleck, vi snackar respekt och låt den aldrig åka av.
jens_88: finns ju fortfarande tid för HV71 att vända detta men lite ikoniskt när det är Lyytinen som räddar ett mål med en skotttäckning på LaLeggias skott mitt i slottet.
sargad: Största snorbromsen har väl han veteranen i NHL kommer inte ihåg va han heter tror han spelade i Calgary!!! O Da'n såte'n igen Yeeeeeeezzzzzz!!!!!
Synct: imponeras enormt av Hanzls mångsidighet som hockeyspelare. Bästa tvåvägsspelaren vi haft på länge. Skulle inte förvåna mig om han kan stå i mål också.
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·