1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591426 inlägg · 6216 ämnen

Hyllningar!

« · 312277 Till forumet

Sv: Hyllningar!
Var det inte Ove Molin som tacklade Nordgren?? Det var väl honom som Sanny proppade i andra perioden??

Ursäkta min synskada.. =)
Kommentera

Dream Team: Proppen Molin fick, var en rejäl bröstvärmare.
Fågelbröstet vart bara tommt på luft. ( c :
Kommentera

RavenLord: Det är tråkigt att bara för att man håller på ett visst lag så ska man bedömmas som om man inte kunde ha en objektivitet i sina åsikter. Matchstraff!
Kommentera

Helg Ernest: Okej.. misade totalt vem som egentligen tacklade Nordgren, sen när Sanny proppade Molin trodde jag att det var för att ge igen...
Kommentera

Dream Team: Ja, själv tycker jag Cassels tackling av Nordgren var lika oskylldig som Sjögrens på Bulan i fjol.
Kommentera

JimmyH: Ulrik Lindh höll ju en pinsam nivå matchen igenom.. nivå förresten..? Lustigt att det blott krävdes lite hollywoodtalang (från båda lagen) för att få med sig utvisning, när den typen av tacklingar som inte hör hemma på en hockyplan inte ger nånting...?

Min hyllning av Cassel hade som de flesta säkert förstår, inget att göra med tacklingen han delade ut.. jag är blind, helt enkelt =)
Kommentera

Som tack för hyllningarna nitar han vår bäste (?) spelare! Tack det samma, Casselståhl.

Visst ska Lind och Cassel ha ett tack för tiden i Timrå men i Brynäs önskar jag dem ingen lycka.

Jävla Brynäs!
Kommentera

Makarov: Lite kinkig tror jag :-))
Kommentera

Beklagar er förlust mot Brynäs men på torsdag bör ni ha bra chans att slå Modo så dåliga som dom var ikväll.
Kommentera

JOY: Så dåliga som vi var ikväll så åker vi på fetdäng av Almtuna eller dylikt...Lär bli rena karusellen i Övik, dock fel lag som har roligt
Kommentera

Vad kul det är att möta Modo och Brynäs stup i kvarten. Förbundet består av ett gäng lallare. Gör om seriesystemet!
Kommentera

JOY: Det var väl en av de konstigaste slutsatser som har exponerats här ikväll. Om den skulle stämma så får man vekligen vara glad att inte Timrå vann med 12-0 ikväll.
Kommentera

Frella: Jag kan glädja dig med att MoDo var dyngdåligt ikväll, så med den omvända logiken spelar de som gudar på torsdag..
Kommentera

Sorgligt med Nordgren och Styf!

Timrå får göra en "utan Zäta", dags att alla börjar ta ansvar. Vill gärna se Hallin och Crippe visa att dom blivit ett år äldre och visare. Vill gärna se Nubben öppna plånboken för att slippa stänga den för gott. Tror dock inte att man kan hänga upp säsongen efter jul på Dahlén eller inte Dahlén, tre femmor måste funka, en stjärna (Zäta, t.ex) räcker inte.

Vaffan, vi har förlorat mot "ett oväntat besök", och vi har förlorat mot dom jävligt ofta, historiskt sett. Det här var en av dom förlusterna.
Glöm och gå vidare, och hoppas att Nubben och Kenta har en plan-B!
Vi slår Brynäs oftare och oftare, am I right..?

Krya på er Gunno och Styf, för

the beat goes on...
Kommentera

epa: Vet man inte vad man pratar om så ska låta bli att skriva inlägg.

Det är en självklarhet att Micke och Cassel ska ha ett varmt välkommnande när dom besöker Timrå. Det är två kanonkillar som betytt väldigt mycket för Timrå IK:s framgångar i ES. Att vi hälsar dom välkommna åter är Givet, oavsett vilket elitlag dom nu spelar i.

Tänk lite du också för faen.
Kommentera

Frella: Hmm, det var alltså Linds förtjänst att vi gick upp i ES, utan honom så hade vi spelat i allsvenskan. Jag har nog underskattat Lind.
Kommentera

epa: Hur gammal är du egentligen? När du inte kan inse vad dessa två spelare gjort för Timrå IK genom sina år i klubben....

Kanon! tyckte ST och Dagbladet, Bo "Bulla" Bergren och Lars Backlund som jag pratade med. Men vi ska väl sluta hylla gamla trotjänare för att du inte förstår varför!!!! Du hade säkert inte klagat om TIK vunnit igår!
Kommentera

« · 312277