RavenLord: Det är tråkigt att bara för att man håller på ett visst lag så ska man bedömmas som om man inte kunde ha en objektivitet i sina åsikter. Matchstraff!
JimmyH: Ulrik Lindh höll ju en pinsam nivå matchen igenom.. nivå förresten..? Lustigt att det blott krävdes lite hollywoodtalang (från båda lagen) för att få med sig utvisning, när den typen av tacklingar som inte hör hemma på en hockyplan inte ger nånting...?
Min hyllning av Cassel hade som de flesta säkert förstår, inget att göra med tacklingen han delade ut.. jag är blind, helt enkelt =)
JOY: Det var väl en av de konstigaste slutsatser som har exponerats här ikväll. Om den skulle stämma så får man vekligen vara glad att inte Timrå vann med 12-0 ikväll.
Timrå får göra en "utan Zäta", dags att alla börjar ta ansvar. Vill gärna se Hallin och Crippe visa att dom blivit ett år äldre och visare. Vill gärna se Nubben öppna plånboken för att slippa stänga den för gott. Tror dock inte att man kan hänga upp säsongen efter jul på Dahlén eller inte Dahlén, tre femmor måste funka, en stjärna (Zäta, t.ex) räcker inte.
Vaffan, vi har förlorat mot "ett oväntat besök", och vi har förlorat mot dom jävligt ofta, historiskt sett. Det här var en av dom förlusterna. Glöm och gå vidare, och hoppas att Nubben och Kenta har en plan-B! Vi slår Brynäs oftare och oftare, am I right..?
epa: Vet man inte vad man pratar om så ska låta bli att skriva inlägg.
Det är en självklarhet att Micke och Cassel ska ha ett varmt välkommnande när dom besöker Timrå. Det är två kanonkillar som betytt väldigt mycket för Timrå IK:s framgångar i ES. Att vi hälsar dom välkommna åter är Givet, oavsett vilket elitlag dom nu spelar i.
epa: Hur gammal är du egentligen? När du inte kan inse vad dessa två spelare gjort för Timrå IK genom sina år i klubben....
Kanon! tyckte ST och Dagbladet, Bo "Bulla" Bergren och Lars Backlund som jag pratade med. Men vi ska väl sluta hylla gamla trotjänare för att du inte förstår varför!!!! Du hade säkert inte klagat om TIK vunnit igår!
Ursäkta min synskada.. =)