Zäta75: jag hoppas jag har väldigt fel. Men största oron jag har inför slutspelet är om vi har en målvakt som kan stänga matcher, dvs stå på huvudet . Jag har inte den känslan ännu
söder över: Kan inte släppa målet, okej det blir mål men förklaringen är absurd. Tidsramen målvakten är låst är så kort att man dömmer mål, inom vilken marginal gäller det? 2 eller 3 sekunder? Snacka om skandal.
söder över: det är två mål nu som Dahlén får ta på sig, det duger inte i matcherna som betyder som mest. Dahlén, Lööke och Lundin är rejäla besvikelser. Lodin är bästa offensiva timråspelare, är han ens i protokollet?
Hassan: Spelar ingen roll. Jag har sett alla matcher i ganska många år nu. Detta år med pandemi och allt är Timrå ändå viktigare. Så fruktansvärt stark är kärleken till Timrå i år.
{Matsg m fl}: Lösningen på ojämna domarnivåer är att låta samma domare dömma alla matcher. Nedsläpp får spridas ut på dygnets alla timmar. Det funkar ju i Premier Leauge. Ni som följer den serien vet ju att Mike Dean dömef alla matcher... hmm... Vi anlitar honom :-}
Andersson: fusklöven. Målis kastar sig ut i banan trots att pucken inte var där. Vi skulle spelat PP med interferensutvisning på Paulin. Men dom filmar och fuskar... Skit lag!