Woody: löven spelar som det rädda utmanarlaget som lottat sig till en ledning. Jag tycker att det är ganska tydligt att vi är det klart bättre laget, sen vinner man inte alla matcher. Jag tar med mig positiva vibbar från den här matchen.
roger_sundsvall: Tragiskt att löven ska få förstöra vår vinstsvit på 11 raka matcher på detta sätt. Inte är det skicklighet som gör att Löven vinner direkt.
9037: släpp domaren, det går inte att påverka den biten. Vi är ju solklart det bättre laget i den här matchen trots att Dahlén och Lööke är helt värdelösa. Just Lööke är det läge att degradera, han fyller ingen funktion i PP och första formationen längre.
Det enda Lööke har tillfört är direktskottet i PP men den har ALLA motståndare läst sönder för länge sedan. I övrigt är han vek och när han dessutom inte gör mål på kanonlägen, då är det bara att skicka ner honom i en annan formation.
roger_sundsvall: Låt de få denna vinst. Men inte bra om vi förlorar igen imorgon då kan det sätta sig i huvudet lövenspöket. Dags för Dahlen mfl att kliva fram nu.
mikenomad: Äre bara jag som mer eller mindre tycker vi äger och styr spelet totalt efter första perioden? Hade de inte fått det där mentala målet av domarn så vet man inte hur Löven hade stått pall i Timrås forcering.
The great one: Vi kan mycket bättre än så här de vet spelarna också. Löven hade 2 flytmål. Vi har våra 2 bästa backar borta och får in nyförvärv. Vi kan bara bli bättre. Speciellt om Dahlen växlar upp igen.
Heja Kapten Svartskägg !