Woody: Det är tråkigt att vi spelar dåligt idag hittills. Lång tid kvar av matchen dock. Tycker inte Björklöven har något bra eget spel utan lever på våra misstag. När vi har ordinarie lag tillbaka plus förstärkningar tror jag att vi har några större problem med löven. Speciellt inte i bäst av 7 matcher
JoseGonzales: Problemet är bara att domarchefen ska inte vara någonstans i närheten av ett domslut. Det finns rätt bra skäl att man har olika domare som dömer och inte en domarchef som fattar alla beslut.
Zäta75: Förutsatt att vi går till final så hoppas jag vi slipper Löven där. De är våra absoluta mardrömsmotståndare och har så varit sett över tid också. Tror de är de enda som skulle kunna rubba oss över 7 matcher, ja de skulle t.om vara favoriter
Andersson: Ja det är väl BIK isf. Och möter tusen gånger hellre dem än Löven i bäst av 7 mot SHL. Jag håller Löven som favoriter till SHL trots säsongen och hur den sett ut
Heisenberg: Helt korrekt matchstraff. Ful tackling av Walli. Däremot så är det fortfarande helt bisarrt att tacklingen en spelare fick av Väsby för två-tre omgångar sen bara renderade i två minuter. Bägge de tacklingarna är lika fula men straffas olika.
mikenomad: Även om de har ett litet mentalt övertag på oss vet de att vi är bättre på papperet. Vi får hoppas att segrarna mot oss gör att de slappnar av lite. Det intressanta blir hur det ser ut när vi har ordinarie lag. Tror vår lagmoral och vilja att nå SHL avgör.
Walli lär få minst 3 matchers avstängning. Synd han var på gång.
BoyceBoyceBoyce: Jag tyckte å andra sidan att det var ett solklart matchstraff. Men problemet är framför allt att vi inte riktigt står att känna igen. Vi tvingas försvara oss, men är ändå tvåa på pucken för det mesta. När vi väl lyckas vända spelet kommer vi en mot två eller två mot tre.
Zäta75: Vet inte om vi har så mycket bättre lag "på papperet". Däremot har vi fått ihop en jävla grupp, ett lag. Det är vår främsta styrka. Det som oroar är att vi verkar få jobbigt när det inte bara går som på räls
Woody: Klart det är ett solklart matchstraff! Det var smällen på Hartmann mot Väsby också. Det är sånt som händer. Dålig tajming av Walli som sätter laget i en dålig sits.
Löven är bättre på att checka fast våra backar idag, där ligger vi i lä. Vi behöver verkligen dom där backarna för bristen av kyla i uppspelen pajar hela vår spelidé, vi får väldigt svårt att ta oss genom mittzon.