Stoff:
Jag respekterar ditt aningen pessimistiska tips, men varför inte använda dig av den matchtråd som jag så vackert skapade i går?
Grattis!
malmö har tydligen värvat Robin Rahm! era vinstchanser steg just med 400%
El Maco:
Aha, kanon! Helt bakom flötet är man alltså inte, bara lite. 16 timmar på ett flygplan - huga! Jag tyckte det var jobbigt nog att flyga från Miami via New York och Paris till Stockholm. Ganska trångt och en dumjävel till fransos i stolen bakom. Dessutom en djävulsk jetlag vid framkomsten. Somnade flera gånger om i flygbussen och fortsatte sedan i samma stil...
El Maco:
Jag må ännu vara lite av en frankofil, men det innebär absolut inte att jag förbehållslöst älskar alla fransoser. En idiot är en idiot är en idiot... : )
Herminator:
Inget särskilt egentligen. Jag var förkyld vid tillfället och kunde inte stoppa min hosta. Då började idioten att klaga gång efter annan för att min stol rörde sig under hostandet, så att hans matbricka rubbades. Jag förklarade att det inte var något att göra åt, men han fortsatte och var dessutom smått oförskämd. Och då tände jag till nåt djävulskt... "Nu är det du som slutar klaga och håller igen käften, grodjävel - faan!", fast på engelska. Sedan blev det tyst. Men vi fortsatte att bråka på Charles de Gaulle. Satan vad skönt det var att slippa det aset sedan...
Det här kanske inte hade så mycket med MIF - TIK att göra, men...
Ärligt talat så tror jag att Timrå vinner mot Malmö, och att man både kommer att spela bra och ta poäng de kommande matcherna. För nu är det snart uppehåll.
Redigerad kommentar
sargad:
Möjligen död hök, för Malmö tycks liksom aldrig riktigt få till det igen (med reservation för innevarande säsong). Det kan stundtals se hur bra ut som helst, men så ställer några obegripliga förluster till det och laget missar kvalserien.
Frågan är när Timrå kommer att "få till det" igen. Det synes ju ha varit en hel del pissdålig scouting samt bekväma "hemvändarvärvningar" de senaste åren. Liksom bara sämre och sämre...
hubbenorlen:
för att man kanske vill vila efter typ 17 raka matcher ?
prova nått nytt ?