Han viker sig inte framåt och låter motståndaren lalla med sin klubba i rumpan på laget heller inte heller Liljevall brukar vika ner sig när det blir grisigt.
Vilka mupptränare vi har dock!
Inget försök att stoppa blödningen i 2a och trots att en blind kan se vad som händer så matchar man på med rumsljumna kycklingarna på isen…
Rattie Lodin alvarez Erik Andersson ska inte lira när det ser ut så här!
söder över: bänka den där sopan Lundin, va fan jar han gjort sen vi gick upp..bänka Olofsson..den jävla sopan är INGEN shl spelare,, va fan blir Nubben och Freddan mutade av nån som prompt ska ha med gallret i laget..jag ger fan upp med Timrå IK..jävla pajasgäng.
roger_sundsvall: vilka katastrofala pp. Timrå gav upp efter andra perioden. Timrå måste bryta den här loosermentaliteten. Jag har inte swishat en jävla spänn till värvningspotten för Åberg men om det startas en swishkampanj för en fallskärm till Freddan så lovar jag att slanta upp rejält.
The great one: Tokigt hur ett lag kan ha två så olika ansikten. Man ser helt lealösa idag. Hela laget står stilla och försöker lägga flippmackor rakt igenom motståndarbackarna.
Är det bara Freddans mustasch? Olofsson? Någon Djurgårdensupporter som betalat en svartkonstnär?
Villervalla: speldumheten i Timrå visar sig i miniatyr i varenda byte. Ofta är det enkla saker som att bara ställa sig i vägen för en motståndare för att han inte ska kunna följa med i en kontring men man ser på spelare som Lööke , Lodin osv. att dom har riktigt svårt att förstå konceptet att screena en motståndare. Nu är dom bra på annat men det gör det så enkelt för motståndarna att spela hockey mot Timrå.
Jag ser honom som klart positiv med.
Blomman är saknad!
Han viker sig inte framåt och låter motståndaren lalla med sin klubba i rumpan på laget heller inte heller Liljevall brukar vika ner sig när det blir grisigt.
Vilka mupptränare vi har dock!
Inget försök att stoppa blödningen i 2a och trots att en blind kan se vad som händer så matchar man på med rumsljumna kycklingarna på isen…
Rattie Lodin alvarez Erik Andersson ska inte lira när det ser ut så här!
Det är inte en roll man matchar in dom i!
Soligt coachande!