1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590413 inlägg · 6217 ämnen

Inför Timrå-Brynäs

« · 420539 Till forumet

Sv: Inför Timrå-Brynäs
Janken:

Precis, och glöm inte att det faktiskt var serieledarna som ni förlorade mot. Inget att skämmas för alls.
Kommentera

Tycho: Exactemente!
Kommentera

Albert Hall: Hehe serieledarna förvisso men njut så läng ni kan för jag skulle tro att det är sissta gången denna säsong som ni leder den... :)
Kommentera

Någon som vet om Kiprusoff tränade i går?
Kommentera

mattis69: Han kom igårkväll ska träna idag
Kommentera

Albert Hall: Skulle vilja skriva att "Ni kommer säkert inte leda så mycket mer än denna omgång" Men och detta är ett stort men... så har man kickan som hockeykompis... och då får man passa sig för att sticka ut hakan för mycket... finns risk man får igen det.. =)
Sen brukar jag ha som regel att inte häckla någon om det inte går bra för mitt lag... =) Då brukar det också ha en förmåga att slå tillbaks på en själv... ;)

H*vete kan man inte få häckla folk i fred!!! =P

TIK nu och för alltid
Kommentera

Åke the Myth:
Jooodå!
Jag har FET- ångest så fort grabbarna står på isen!
Jag har andningssvårigheter så länge dom inte leder med tre måls marginal.
Hjärtat stannar varje gång Tralalalala--- MÅL! ljuder från radion. Dock har jag svårt, att efter en omgång anse tendensen som klar, tabellen spikad!

Om den är det??? Vilka skall vi möta i Kvalserien???
Svårt dilemma. Elitserien är klappad och klar. Allsvenskan har inte ens startat!

PS.
Jag undrar fortfarande om det finns nåt datasnille som kan tipsa om hur jag får fart på webradion.//DS.
Kommentera

Janken: Jag fick svar på det arga mailet som jag skickade i måndags. Så här lyder det:

"Jag skall försöka reda ut varför det strulade för så många. Återkommer när jag vet mer, förhoppningsvis kommer du kunna lyssna utan problem nästa gång
som du känner för det.

/Robert, Luleå"

Kanske det svaret räcker för dig så länge?
Kommentera

mike66:
Jag fick oxå svar från Robert.
"Jag skall vidarebefodra dina synpunkter, Jag håller med om att det borde finnas en felsökningsmanual. Robert Luleå"

Han hade säkert ett och annat mail att svara på!

Jag har dock fått ett tips om att gå ut på Windows Update och ta hem senaste uppdateringarna till 98:an. Min version av W98 är äldre än WMP9. Har inte kört en update sedan april.
Kommentera

Är det inte konstigt hur psykologin fungerar i media...

Luleå - TIK 5-0

"Luleå KROSSADE Timrå" kan man läsa i alla medier. Ja visst var det stort, men 0-5 borta kan ju faktiskt hända. Mig veterligt var det 0-0 efter halva matchen, utan att Luleå skapat en farlighet..

HV-MIF 1-5
"HV föll överaskande i premiären" kan man läsa i media. 1-5 hemma mot ett tippat bottenlag??? Av svenska mästarna?????

Konstig psykologi det där 5-0 borta mot fjolårets bästa hemmalag i Elitserien, då är man krossad

1-5 hemma som Svensk mästare mot ett kvalserielag...det föll man med....
Kommentera

lincoln:
Jovisst!
Ligger man under med 0-3 i mitten av tredje så är det av en akademisk betydelse om det slutar 0-3 eller 0-7....
Jag tycker att HV- MIF var en större skräll. Dels var det i Kinnarps. Dels var det förra säsongens kvallag. Luleå var trots allt ett slutspelslag förr säsongen!
Kommentera

Tycho: Lirar svensk hockeys framtid Aki Petteri Berg med er i månne tro?
Kommentera

« · 420539