Enligt hockeyligan.se sänds Modo - Frölunda på canal+. Hv-Djurgården com hem - canal digital Leksand - Färjestad com hem - canal digital. Ingen info finns angående Luleå -Timrå??
json: Jag har för mig att jag läst någonstans att Canal+ ska sända från 2 av kvartsfinalerna i år, + och zap så kanske matchen sänds på zap då, inte säker dock.
Vi som inte kan åka med med tanke på långa flygresor dagen efter till andra sidan jorden, kan jag meddela att Luleå -TIK, förmodligen visas på zap-kanalen.
Det står så här i C+ bladet jag fick med posten nu: "I Kvartsfinaler o semifinaler får du chansen att välja mellan 2 matcher- en på C+ o en på C+zap."
Det är väl då fan!!!!!! Här har man gått och sett framimot en helkväll framför TV-rutan på lördag, förberett arbetskoleger om en flex på två timmar för att inte missa en minut av matchen, och då sänder inte en enda jävla TV-station TIK:s match.
Det är en skandal att man inte sänder HELA slutspelet.
Det enda positiva jag kan hitta i den är situationen är väl att TIK har, såattsäga, minusstatistik när deras matcher visats på TV.
Gooode: jag skulle säga att några av anledningarna är:
1) vi har en alldeles för dålig gameplan. Vi forecheckar inte alls intensivt, backarna släpper blå, vi bygger anfallsspelet på att dumpa puck. 2) JJ hade en usel kväll. Trist, men sånt ... | #Läs mer ·
Hv-Djurgården com hem - canal digital
Leksand - Färjestad com hem - canal digital.
Ingen info finns angående Luleå -Timrå??
// json