Det är ngt visst att åka hem över t.ex jul och komma till Östrand. Ofta är det mörkt och dimmigt. Helt plötsligt ser man då ljusen och röken (och ibland doften...) och man känner att man kommit hem igen..!
F.ö vet Ni väl att Östrandsfabriken finns med på bild i häftet till en av Kents skivor..?
Dream Team: Nja, inte om man inte lyssnar på Kent och har skivan. Kan nämligen inte riktigt ta dem på allvar sedan jag hörde en underbar ommixning av "Kärleken väntar" där en elak dansk lagt in "Fade to Grey" (Torde vara basic att veta vilka som gjorde den... :D ). Tänk så lika de lät...
Redax 2: Fade to grey! Där har vi det! Jag har inte kunnat sätta fingret på var jag hört Kärleken Väntar förut. En stark skiva ändå. Kan tillägga att Östrand inte är det enda Medelpadsmotivet på Hangesta Hill. Skönt att symbolisera tristess.
Mycket kan man säga om Timrå men vackert är det inte. Forza Bjärme!
Jag korrigerar: Säga vad man vill om Vivsta och Östrand men vackert är det inte. Kommunen i övrigt har jag inget att invända på. Men fint som Bjärme, det blir det inte.
Efter att ha läst lite bland kommentarerna på Brynäs del av hockeysnack så undrar jag om vilka som är mest missnöjda med att Micke Lind och Casselståhl spelar i BIF. Vi eller Brynässupportrarna? Jag hoppas att de får rätt.
Gooode: jag skulle säga att några av anledningarna är:
1) vi har en alldeles för dålig gameplan. Vi forecheckar inte alls intensivt, backarna släpper blå, vi bygger anfallsspelet på att dumpa puck. 2) JJ hade en usel kväll. Trist, men sånt ... | #Läs mer ·