Funkar det bra...... jo man ha sina små knep...;==))) Kapanen e grym ;==)) han kommer ha en såkallad IDIOT match :=) 3-1 till Timrå Tippar jag... Löven orkar ej i längden...
haha ja du typ.. PARTISKA... men ja dom e ju entusiastiska å det e ju skoj .. ååååå nuuu åååååååneeeeeeeeeeeeeej utanför... *skrattar* ååååååå nuuuuuu va det nära.. *garvar* dom är ej proffs precis.... men roliga...
TheBigEagle: Helt rätt man måste tro på sina egna. Dessutom är ju Jesper Jäger skadad. Det kan vara matchavgörande. Han är en ikon i Umeå. HATAD av ALLA utom sina egna.
Glömmer aldrig en match hemma mot Björklöven för några år sedan på den tiden då Patrik Degerstedt spelade i Timrå. På uppvärmningen åkte dom i cirklar och så möttes antagonisterna på mitten och dom spände sina blickar i varann o helvetet höll på braka loss. Som tur var hann linjemännen ingripa i tid o avstyra det hela i tid. Annars hade nog vaktmästarn fått släcka ljuset i hallen som i Skellefteå på 80-talet...he he he
Mr Gambler: Snurrfint är något som utövas i trakterna runt Umeå. Finten gav löven flera poäng under 90-talet men Timrå har på senare tid utvecklat ett effektivt motmedel. Den går ut på att vända åt "fel" håll 5-6m framför målvakten för att sedan bli fri.
Dom snurrrrrrrrrrraaarrrrr fan hela tiden... framför eget mål.. framför Timrås mål... i rundlarna... ja ÖVERALLT på läktarn i kiosken... herreguuuudd Löven ZZZNUUURRAAAR.. överallt hela tiden... Timrå Spelarna ser helt konfunderade ut... MOLLA ha ju ej berättat om detta NYA sättet som Löven spelar på .. en utveckling av Djurgårns Torped hockey... ZNURR hockey....helt enkelt... Timrå Spelarna är chockade... helt enkelt...dom få fundera över detta i Pausen helt enkelt...*skrattar*
vilken jävla underhållning! fan det e juh humorhörna att höra kommentatorerna i denna match....det e så ooooootroligt nära varje gång löven kommer in i zonen...tillåme när de lyfter en puck från mittzon så är det farligt....eller som de själva sa: "Kapanen ser byxfärdig ut när pucken kommer studsande". Å varje gång Lahti visar ut en lövenspelare så är det en skam att det kan vara sådan dålig domarnivå i kvalserien....=)
Nu jäklar svänger det i P4 igen, Värmlandsrock i form av Sven-Ingvars. Så ska det låta. Bara Timrå kunde trampa runt lite nu oxå o bjuda upp till hälsingehambo i 2:a perioden och skaka av sig dessa förbaskade löv...Atjoo jäklar vad man nyser.
earnie eagle: Lyssna på webradion istället. Den är rätt skoj.
Timrå hade dessutom INGENTING alls av spelet. Löven var bättre på allt. Samtidigt så lät det tvärtom när de kommenterade. Molla var så rädd osv. Skoj skoj!
Easy: ja det e verkligen skoj och Löven är bättre än Timrå i ALLT .. endå spelar dom i Allsvenskan... hmm och dom ej gjort mål på Timrå... lite tvetydigt det där påståendet..*garvar* LÖVEN sugen så e det bara.. inget att snacka om .. men deras live kommentatorer e ju GULD skojjiga killar.. å deras lilla Rink reporter..verkar som han druckit t-sprit i eftermiddag , å glömde sätta på Micken..*hahahahahha* dom borde göra en dokusåpa om dom här killarna ju .. första dokusåpan på radio...
Tyvärr inte på plats ikväll.. Jag tänker inte plåga min hjärna med de där s.k kommentatorerna, tack. Jag har hemska minnen av hur de låter. Jag säger ett bara -noll distans! Kämpa Timrå!!!
Tänk att när löven spelade mot Leksand så ledde man 1-4 efter 1:a perioden sen föll korthuset fullständigt(6-11)...! 1 mål för TIK sedan kommer dunderraset.....!
För er som kommer nu så kan jag meddela att det finns webradio på adress 212.217.248.18. Knappa in adressen i Winamp (ctrl + l) åsså är det bara att lyssna.
haha... oojojojo NUUUUUU kommer ja åka FAST.. nu ska dom spåra mig... HERREGUD vikka människor... VAD har jag gjort för olagligt... men skoj man e med på radion... i alla fall Hälsningar...ja kan gärna berätta HUR jag gjorde.. så ni kan förhindra detta till nästa gång.. OKI... och Löven SUGER ej *flåt* *hihih* ni vinner nog... ja nu blev ni nog GLAD.... 1-0 till er nu ...
Frasse: nej då .. ingen fara... dom ha ju publicerat ip på nätet.. helt öppet.. INGET olagligt å klista in det på WINAMP och lyssna.. om man vill ha en privat sändning.. så få man ej klanta till dig.. och göra så .. då får dom bjuda på denna gratis sändning helt enkelt.. oki... Jag hälsar till dom som har hand om sändningen nu ... ingen mening att reta upp er.. hejja Löven.. men TIIIMMMRÅ kommer krossa er.. så e det bara.. men ni kanske kan komma 2:a i KS.. om ni har tur och om Leksands återtåg spårar ur totalt... hej hej ... Ha en fin kväll...
TheBigEagle: Hur i helvete drar man ner diskanten? Håller snubben på med mikrofonsex? Klart man dom vill ha betalt för sådant här snusk... Med micken låååångt ner i halsen.
Smokey: ja du få väl testa i winamp.. fixa till ljudet .. jag har kanon bra ljud... utom när dom blir EXTRA upphetsande och gapar och suger av micken då, blir det lite dålig ljud *skrattar*
Gooode: jag skulle säga att några av anledningarna är:
1) vi har en alldeles för dålig gameplan. Vi forecheckar inte alls intensivt, backarna släpper blå, vi bygger anfallsspelet på att dumpa puck. 2) JJ hade en usel kväll. Trist, men sånt ... | #Läs mer ·
3-1 till Timrå Tippar jag... Löven orkar ej i längden...