1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590479 inlägg · 6216 ämnen

Kratta Löven

« · 74489 · » Till forumet

Sv: Kratta Löven
30...Efter en flaska Vodka kanske!
Kommentera

Granloboy: Det har jag alltid haft. Så länge det krävts lösenord i alla fall. Med ojämna mellanrum kommer krav från någon stackare på att jag ska avstängas eftersom jag håller på Timrå... Men jag har många Löv-vänner också.

Av gamla allsvenska lagen så är det Löven och Bodens debatter jag fortsatt att följa vilket kom in pretty handy så här i kvalserietider. Kanske är min lösenordsbrist på aik4ever.com som höll Schälläftä utanför kvalserien?
Kommentera

Har precis kommit hem från matchen och måste säga att det var otroligt skönt med 3 poäng. En match som det brukar se ut mot löven där det såg ut att vara ganska nervösa spelare i TIK med många indviduella misstag och inte speciellt bra spel dock hade TIK flera puckar som dansade på linjen i första perioden. När andra perioden startade vaknade TIK lite mer och var klart bäst i perioden men fick bara 1-1 med sig in i slutakten. Då lyckades vi få två ganska snabba mål och sedan var det bara krig och det räckte.
Slutsats:Nervösa TIK:are kämpade sig rättvist till sig 3 poäng mot Löven.
Kommentera

Grattis TIK!! Keep up the God work!!!
o-bra att inte jag, o 5269 andra fick jubla lika mycket igår kväk ....8-(( Imorron då??? Svårt, OERHÖRT svårt för JB's boys...
Kommentera

Idag köpte jag förköp på stå och det fanns bara på västra kvar allt annat e slut och så kommer det en jävla massa masar
Kommentera

Hockeymogulen: Var köpte du biljetterna? Måste man åka in till stan? Hur många biljetter släpp innan matchen?
Kommentera

Tindra: biljetter kan man bla köpa på entre i sundsvall.....även på andra ställen...kolla "biljetter" timraik.nu

Är det nån som vet hur många platser Leksand blivit tilldelade till matchen ???
Kommentera

Kan inget annat säga än det här behövde grabbarna inför helgen s hårda drabbningar ,skulle smaka bra med två 3 poängar.
Liket lever och hoppet består!
Underbart är rött och vitt sa Bull!
Kommentera

Å föresten: säljs hela hallen ut på förköp??
Det gör de väl inte va???
Alltså de har väl x-antal som sparas å säljs på plats?
Kommentera

Tindra: kolla länken...
Kommentera

Skulle inte tro att nån sparas, eftersom ATG säljer biljetter så borde alla finnas tillgängliga där..
Kommentera

Tindra: Biljetter kan man köpa i vilken kiosk/mack som helst som har atg.
Kommentera

jag har för mej att de alltid har ett visst antal biljetter som släpps på plats....eller är jag helt ute å cyklar nu?
Kommentera

ATG ombud via Ticnet
Kommentera

Hemma från Umeå Arena!
Björklöven var mycket bättre och förtjänade att vinna. Petter Sandström i Löven-kassen var mycket osäker. Släppte retur på allt.

Nu blir det minst 6 000 i seriefinalen mot Leksand.
Kommentera

Kongo: är du seriös?
Enligt radion skulle ingen ha klagat ifall det stått 1-2,1-3,1-4 efter två perioder....första var dock löven bättre sa de...
Kommentera

Frasse:
Ja.
Kommentera

Kongo: ok....
jaja, huvvusaken vi tog 3 pinnar!
De e gött å leva just nu!
Kommentera

Frasse:
Det var tre sköna poäng.
Första perioden var man förberedd på att Timrå skulle mjukstarta. Men sedan tycker jag inte att Timrå kom igång riktigt.
Björklöven spelade mycket bättre än AIK. Måste säga att jag är mycket imponerad av Björklöven. Men laget har en del brister, det största är målvaktsspelet.
Kommentera

Kongo: men vad är det jag hör, har det gamla spöket Sandström tappat stinget?!?
Jaja, nu har vi fått ett litet försprång till AIK å Löven iallafall, känns skönt! Men ännu är det långt kvar....
Kommentera

Ser att Timrå blir kallade grisar på Björklövens forum...
Kommentera

Hemma från Umeå Arena efter att ha ätit ett par mackor.

Björklöven gjorde en mycket bra match, jag blev faktiskt lite imponerad över deras spel och skridskoåkning. Timrå kämpade fantastiskt bra hela matchen och deras snabba spelvändningar fungerade riktigt bra.

33-26 i skott. Tja, en jämn match som sagt. Timrå vann pga att man hade ett bättre målvakts- och försvarsspel, samt att Timrås kvicka kontringar fällde avgörande.
Zäta-linen var klart bäst ikväll.

Dessutom var stämningen i hallen på topp. Timråklacken segrade förstås. Det ska vi göra även på fredag!

ÄLSKA TIK!!!
Kommentera

...hoppas det inte är någon fara med Pelle Hallin.
Han utgick ganska tidigt i matchen och ersattes av Crippe i förstafemman.
Kommentera

Draget:
Har du spelat i NSK ?!

Vilka har du rundat?! Knappast "Rolle" # 30 the pucktroller!

Såg Billman på parkeringen uti Timrå sist! lennon och Håckla missade honom! Är helt säker på att det var Billman!
Kommentera

Skarin!
Det är ingen fara med Hallin.Molla bänkade han
för att han körde lite för mycket enmans show.
Kommentera

Ni vet väl att man kan lyssna på kvällens match via vår webradio?
Kommentera

Marcus:..jasså vart kommer man åt den ?
Kommentera

dr-nix: Hockeyligan.se (som vanligt)

Det är dessutom gratis så det är lika bra att passa på.
Kommentera

jaha den lyssnar jag redan på fast ljudet suger det måste jobbas på...bas gång i bakgrunden ..
Kommentera

Nubben......dags att plocka fler bra spelare ifrån Björklöven.....ring ring NU!!!!
Kommentera

SMÅLAND: Vilka fler bra spelare då? Tobias Lundström som backup till Kapanen kanske. Men då får han inte ha mobiltelefon så han skämmer ut sig igen.
Kommentera

El Maco: Nä......vi MÅSTE satsa på våra egna produkter..
Fagerström kan bli en joker i år i kazzen..
Nä......handen på hjärtat det räcker med Jeppe Jägermeister ifrån Löven....han blir kalas!!!!
Kommentera

SMÅLAND: Men det skulle inte vara fel med ett par offensiva backar i vårt lag heller...
Kommentera

SMÅLAND:Jag har samlat på hockeybilder i många år och har en bild på Jesper Jäger från säsongen 00/01. Där står det att han väger 80 kg och är "150 cm lång"! Hoppas han har vuxit till sig lite sedan dess! hehehe
Kommentera

timraande: Mitt minne av honomär nog som du beskriver om hockey kortet, bara det att jag kommer ihåg honom hängande på ryggen av någon Timråspelare. Som sakt, han gav "grishockeyn" ett ansikte.
Kommentera

Helg Ernest:Man får väl hoppas att han gör ett bättre jobb hos oss! Det måste ju vara ett lyft att få spela i Elitserien med TIK!
Kommentera

timraande: Annars är Erik Andersson på backen betraktad som ett löfte. Nu har vi ju redan Hansson som ska få chansen men annars kanske han kunde vara något?
Kommentera

El Maco: Ja det finns många tänkbara lösningar.Det ska bli spännande att se Nubbens nästa drag!
Kommentera

Helg Ernest:Jäger=Icingman
Kommentera

Olgas furir: Tydligen inte då han har gjort en väldans massa poäng, men det är jobbigt att se honom efter så många år av starkt ogillande av honom...;)
Kommentera

timraande: För mig ser det ut som han har "Skitet i de blå skåpet".
Men ännu är undrenstid inte förbi. Trust me !
Kommentera

Olgas furir: Kanske blir nått för "Torpederna" att åka på ?
Kommentera

Helg Ernest: Jag tror nog att det var många som tänkte så i höstas med! Men det gick ju ganska bra till slut! Bara min far var mer optimist han trodde stenhårt på guld!
Kommentera

Helg Ernest: Kommer du inte ihåg, typisk rygsäckshockey. Blockera vid sargen o försöka få tiden att gå. När puckfan äntligen kommer fram så spelar J. icing.
Kanske vi kan dra fördel av detsamma när vi leder med ett mål. Näe förresten det är inte TIK som spelar sådan hockey. Jeppe har lite att lära sig!
Kommentera

Ge Jeppe en chans. Om han bara slår icingpuckar så är det fantastiskt att han gjort så många poäng på assist...!
Regeln är ganska enkel...ju mer hatad som motspelare, desto mer värdefull som medspelare!
Helg Ernests antiNubben tugg är ett mantra som varje fundamentalist kan ta som hemläxa.
Kommentera

dr Dängroth: Helt klart skall grabben få en chans att utvecklas i en sund miljö. Där får man lära att spela pucken i stället för att praktisera ryggsäck. Så länge "Jeppe" dessutom är rätt hyfsad på grillorna så anser då jag att han valt rätt. Jag kan dessutom sticka fram hakan o säga att det här kommer att bli bra. Till o med jaävligt mycket bra.
Kommentera

Härlig vinst ikväll! Host host klunk klunk! Nu tar vi bussuslingen till björkriket och krattar löven på lördag.. Lall On Lall On..
Kommentera

TJOOO där satt ettan ;-)
Kommentera

SMÅLAND: 2-0 och klacken gör bra väsen av sig. Härligt!
Kommentera

SMÅLAND: pinsamt om löven torska rekord förluster eller?
Kommentera

« · 74489 · »