Timrå Icon: Det har inte varit min dag någonstans och jag rundar av den med ett totalt hjärnsläpp. Nu ska jag gå ut och skjuta slagskott mot en garagevägg tills jag svimmar.
SSK torskade - bra! Vill ha bort det skitlaget. Rögle vann - piss! Vill inte se det skitlaget i ES igen. MoDo fick bara en poäng - skit! Se ovanstående.
Kattgubben: Challe-korkskalle kommer säkert att säga att det var bra av dem att ta en poäng borta av serieledarna ;-). Det är ju trots allt ett litet SM....
Timrå Icon: Man undra hur Challe tänker när han sätter samman olika uppställningar i PP. Anders E har väl inte gjort nån glad så här långt. Niklas S, var han med? MoDo var på G, men orkar inte det är nog kört nu.
Johnny Rocker: Nåja! Jag får ta den. Det finns många kvinnor där ute som kan gå i god för att jag har stått för betydligt mer...världsomvälvande fadäser.
DJ Hemp: Helst skulle jag se att Växjö och Leksand(Vilket är omöjligt i år) gick upp men Rögle är iallafall bättre än SSK, Sveriges i särklass trååkigaste lag.
Jaha där fick vi Elitserien lägsta publiksnitt och betydlig längre resor. Sundsvalls Hockey går andra vägen. Skapliga västernorrlandsderbyn där, Bobcats måste bygga ny arena i hamnen :)
Portello: Jasså vad bra, jag varken du eller ja sa att om det går upp "i år" så om det går upp nästa säsong vill jag minsann se lite bilder från din jorden runt resa!
Kattgubben: I början av kvalserien ville jag ha modo kvar. Nu vette fan. Deras fullständigt urusla spel i kombination med många av deras supportrar som menar att "hela Sverige vill ha modo i elitserien, dom får inte åka ur!", får mig att gilla läget ändå. Leksandsfansen körde väl också på den en gång i tiden? "Alla älskar oss, vi hör hemma i elitserien".
HAHAHAHAHAHAH