1150x200-morningboyscouplethings_1z1ONipUukcQdDf.png

Kvartsfinal 2009

« · 1141759 · » Till forumet

Sv: Kvartsfinal 2009
...och Janken:
Kommentera

Har två ståplatsbiljetter till salu för självkostnadspris, anledningen till att jag säljer dem är att jag efter att ha köpt dem fick två gratis sittplats från mitt företag.

maila på markus.logdal [at] gmail.com för att få telefonnummer. Kan träffas nu i eftermiddag/kväll i Sundsvall alternativt utanför E.ON imorgon innan match.
Kommentera

Ros i sin blogg idag:
"Såg kvartsfinalerna från teven på torsdagskvällen.
Noterade att det är de unga spelarna som tar för sig.
Som Frölundas Lasu, Eller och Larsen.
Och Tedenby i HV71 och brat pack i Timrå."

Brat pack? :)
Kommentera

tänkte bara bryta in med en fråga som nån vänlig själ kan vara så snäll att svara på!

Är det NÅN som vet vad låter vid introt när timrå kommer ut heter?
Kommentera

kan nån svara på vilken låt det är som spelas när timrå åker ut på isen?
Kommentera

boo0mpa: Läs här.
Kommentera

boo0mpa: Du skrev samma sak för 2min sedan lugna dig =)

Svar: Jag vet inte!
Kommentera

Så jävla skön låt i början =) Underbar !!
Kommentera

Hahl Bundy: Läckert, men jag hade gärna sett samtliga suddenmål.
Kommentera

Han tycker nog om oss lite i allafall

Så verkar det som om Sören Persson avgjorde för HV... Jävla skit.

spud @ lönndom Igår kl. 21:38 | Permalänk
Kommentera

När ja köpte biljetter (via ticnet) i förmiddags, kunde man plötsligt inte välja sektion alls, så vi hamnade på sek I, rad 1 jag tror att de är typ i närheten av utvisningsbåset el nåt... Har aldrig suttit där.
Ja undrar om nån vet om man ser bra där??
Kommentera

kryptonit:
gissa hur kul eller lätt det är att kika genom dubbla lager plexiglas.....
Kommentera

Per HApps: Meeeen ååååh! typiskt min otur då... Men då måste de ju bli en bra match då! så att ja har nåt att missa typ :)
Kommentera

kryptonit: Personligen så hoppas jag på en värdelös match som Timrå avgör snabbt med en 5-6 mål i första...

Och snälla köp lotter av mig imorgon, orkar inte gå runt hela matchen och tvinga på folk dom som blir kvar
Kommentera

kryptonit: Samma här, fast det stod på Ticnet i morse att man skulle kunna välja sektion. Jag tröck makulera och gå tillbaka ett antal gånger. Tillslut döck det upp någorlunda vettiga platser. Ticnets syn på vad som är "bästa lediga plats" är ett skämt. Det borde stå sämsta lediga istället. Såg att nu har man lagt till val av sektion, men platserna är ju ändå slut.
Kommentera

www.blocket.se/vi/20659362.htm?ca=4_s

Biljetter till dyrt pris.
Kommentera

Herminator: Det är inte Ticnet som bestämmer i vilken ordning platserna fördelas ut. Jag har ställt frågan till dem och de säger att det är föreningen, alltså Timrå IK som bestämt i vilken ordning platserna skall visas.
Kommentera

Det lag som visar störst vilja och hjärta kommer att vinna imorgon.
Kommentera

Andersson:

Jag tror Timrå kommer plocka fram spelet från 22/1-09 o krossa Fettona från Jerusalem med 5-1!!
Kommentera

Bissett19: Säsongens bästa.
Kommentera

T T:

Ja så underlägsna har vi inte varit på hela säsongen,inte ens på dem fyra torskarna mot FBK i Kvarten....
Kommentera

Blizzard:  länka hit istället, bättre kvalitet.
Kommentera

dr-nix: Såå rart klipp! Vi kan ju, möjligen även i år...
Kommentera

Magnus Åkerlund, behöver jag säga mer ??.
Undvika onödiga utvisningar i den mån det går. Uppfattat Robin !?
Full fart, snabba pass och framförallt, det viktigaste utav allt viktigt... SKOTT PÅ VARJE LÄGE. Vi MÅSTE skjuta när vi har chansen. Stefan Liv har spelat storartat genom hela kvartsfinalserien hittills. Ska vi övervinna honom så måste vi ha ett rappt anfall som inte står still och passar ihjäl sig framför mål.
Summerat: Bra placeringar, snabba pass och mycket skott.
Med det receptet så har vi en jättechans att avgöra Kvarten i morrn.

Obligatoriskt inför matchen, åh detta gäller ALLA TIKARE på ståplats.
Ståplats = klack (stötta laget oavsett med eller motgång) genom hela matchen. Med andra ord... ALLA bidrar.

Kom igen boys......
GIV OSS FRID... VINN !!! !!! !!! !!!
Kommentera

TimråikPower: Önskad låt på uppvärmningen... Primo Victoria med Sabaton.
Kommentera

Visst har det gått någon tidigare buss än hockeybussarna förut under grundserien? ska man stå så vill man ju vara där tidigare än 20-30 min innan matchstart. Menar då en buss som inte är ordinarietrafik?
Kommentera

Nu gör jag ett försök att få ett par timmars sömn innan kvällens drabbning. Andas helt oregelbundet och har sjuk hjärtklappning. Det är fan farligt att vara supporter, så sjukt nervös att jag mår illa :( Men ikväll, då jävlar kör vi! (Oavsett nervositetsgrad)
Kommentera

Heleniz: Så ja, efter en fredag som borde hetat långfredagen är det äntligen dagen D. Jag är sjukt taggad o nervös! Däremot tror jag tvärtemot de flesta andra att det finns skäl att tro på återuppståndelse i händelse av förlust idag. Isf tror jag skrällchanserna är rätt goda på måndag. Sker det kommer jag för all framtid fira påsk den här helgen ist...
Kommentera

Tyvärr gott folk hv vinner med 4-3 i matcher,vill ni ha ut mer glädje av denna matchserie så sätt pengar på hv. kvällens tips 2-6
Kommentera

AndersN: har samma känsla jag med... men inte att hv vinner med 2-6 i dag.. utan på måndag
Kommentera

AndersN: Känns som ett bra sätt att tjäna lite pengar...Spela på Hååååve. Jag ställer mitt hopp till Åkerlund. Hoppas han vart på Beijers och inhandlat lite spik...
Kommentera

Heleniz: gick de bra att sova ? . de gjorde de faan inte här . kan någon säga något positivt lugnande .
Kommentera

Foyn: I helvete eller. I kväll kommer vi att få se en repris på senaste skelleftematchen. Således blir resultatet 8-0. Krossa!!!
Kommentera

superfalle: Vi har ingenting att förlora utan allt att vinna. Till skillnad från SSK, Rögle o Leksand.

Dessutom tror jag som sagt på ett liv även efter en ev. förlust idag. Min känsla är torsk idag men skräll på måndag.

Fast jag har ju gärna fel och att vi tar det redan idag....
Kommentera

och nu är även detta klart ....
Kommentera

Andersson: Blir inte ett dugg förvånad om han nollar HV i dag. 3-0 och sista i öppen kasse. Liv stack när det var 3 min kvar.
Kommentera

Dr AXA: Hehe skön psykning om kommentatorn meddelar något liknande i högtalarna. "Vi ber publiken att vara uppmärksamma på puckar som kan flyga upp på läktaren efter mål gjorda av hemmalaget"
Kommentera

Dr AXA: Haha, det är oerhört hur man älskar sånt här. Liv har ett psyke vi lätt kan rubba på idag, låt det bli så också. Han har oss i ryggen under minst två perioder.
Kommentera

Knylan: Exakt! Psyka den lille Liv så fort tillfälle ges.
Kommentera

Värmningen är över - Backlund står.
Kommentera

Mathias: Äh. Idag är Backe lika bra som i match 1. Liv däremot kommer få det väldigt svettigt och svårt.

Nu kör vi!!!!!!
Kommentera

Mathias: Faaan !
Kommentera

Foyn: Tror nog Challe har bättre koll än dig, då det gäller vem som ska stå
Kommentera

Foyn: Jag tror att Challe resonerar ganska smart när det gäller målvkaterna. Han sparar Åkerlund till en eventuell (Gud förbjude!) sjunde match. Då har Åkerlund en känsla i kroppen från förra matchen han stod, samtidigt som HV kommer ihåg hur han spikade igen totalt när det begav sig sist där nere.

En sån sak kan ju vara ganska smart. Dessutom har ju Backe spelat väldigt bra på hemmaplan. Han är riktigt bra när han är bra. Jag tror att det är ett smart val av Challe.
Kommentera

Skarin:

Ja, vafan, Jag har fullt förtroende för Backlund i dag, tills han bevisar motsatsen.

Han spikar igen i kväll!
Kommentera

Wesse1: Ja det ska bli jävligt skoj idag... Men slänger Backe in en puck idag så kommer jag bli vansinnig ! Tål inge mer tavlor. Å Backe.... Försök att se pucken idag.
Kommentera

« · 1141759 · »