1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591003 inlägg · 6217 ämnen

Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK

« · 2169087 · » Till forumet

Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
JanneG: känns inte som AIK haft något stort publikstöd på några år i hockeyn. Men vem vet. Det kanske skulle dyka upp ett gäng fotbollströjor eller bandytröjor på läktaren om det öppnades upp, som står och skriker glåpord med grov dialekt trots att inte härstammar från Stockholm.
Låst ämne

JanneG: föräldrarna bor i Östersund. 20 mil bort. Ingen fara :)
Låst ämne

JanneG: Vad spelare det för roll om en spelare skulle vara ”mammig”?
Låst ämne

Costanza: Gör inte de de e nog me ohyra härinne ändå!! Håll er undan för vi härinne e inte trevliga när vi blir griniga o irriterade!!!
Låst ämne

JonteD: Hur kan ni vara griniga redan nu?
Låst ämne

Costanza: Östrandslukten gör en lite smågrining
Låst ämne

JanneG: Klappa igen limpsaxen om Jonte annars kommer jag att bada dig i Cobra rax (råttgift) eller så får Uffe Dahlén ta dig i örat de e bara att dra härifrån utan att passera gå!!!!😈😈😈😈😈😈 Jävla pajas!!!!
Låst ämne

Kollar på Colorado- Minnesota.
Vilket spel dom har Colorado. Helt makalöst imponerande... kör fullständigt över Minnesota.
Hoppas Dahlén o dom övriga kollar o tar lärdom. Medan jag skrev det här gjorde Colorado både 3-0 o nu 4-0 👍
Låst ämne

Costanza: Vi taggar upp redan nu för alla pajaser som kommer att va härinne o glappa med löständerna!!😈😈
Låst ämne

JonteD: Lugn nu. JanneG är en av de bättre skribenterna på forumet. Sen att jag är forumets största tönt. Det är då en annan story.
Låst ämne

Costanza: Är alldrig lugn när någon skriver ont om Jonte kom ihåg de banjofantast!!
Låst ämne

JonteD: Tagga ner nu. Jonte och hans förvirrade spända megafans måste snart vänja sig vid att det KAN komma hårdare kritik längre fram på en större hockeyscen. Går du till Expressen och grinar ännu mer då?
Låst ämne

JonteD: lugn nu, tillbaka till gruvan, du är nog butter, Toker känner vi redan
Låst ämne

Costanza: En av de bättre skribenterna? Vad har du suttit o smuttat på?
Låst ämne

Hahl Bundy 2.0: Rom och cola....
Låst ämne

Costanza: Det förklarar saken... Gott men omdömet blir ju där efter. 😉
Låst ämne

Hahl Bundy 2.0: Följer tipsen från SMÅLAND på lördagarna 😉 Tror fan att jag håller mig till sanningar ändå....
Låst ämne

Costanza: Testa en ren Metusalem 15 årig. Som en karamell i munnen... ett antal såna o man är väldigt vältalig o sanningsenlig. 🥳
Låst ämne

Costanza: Håll dig till modoboken istället där mår du nog bra med erat stora pris skåp!!
Låst ämne

Hahl Bundy 2.0: Tack för tipset och lycka till i slutspelet. Ni är värda att gå upp. Menar det verkligen och önskar Freddan allt gott. Ska inte härja här när fans självklart är spända som pianosträngar inför det som väntar. Varit där själv.
Låst ämne

JanneG: Jag är inte bitter elr butter men jag hatar i princip alla AIK fans efter de dom gjorde med min kompis utanför hovet!!! Groteskt misshandlad bara för att han hade en Timrå tröja på sig!!!!!😈😈😈😈😈
Låst ämne

JonteD: både förjävligt och bedrövligt
Låst ämne

Andersson: Jag hade gått på toa o hann inte ut i tid då hade de inte blivit på de viset!! Dom va ju bara fem stycken de hade inte varit nåra problem för mig!!!
Låst ämne

JonteD: beror om dom hade tillhyggen
Låst ämne

timrå boken populär 👍
helt Dött i andra forum
Låst ämne

Costanza: Jag bara tackar för förståelsen!! Inget ont i dig för du har aldrig skrivit nå ont om Jonte men dina medfans uttrycker sig dåligt om en av svensk hockeys blivande stjärnor i ren o skär avundsjuka!!
Låst ämne

Andersson: Hade inte varit nåra problem oavsett tänk på att jag är en föredetta elitsoldat!!
Låst ämne

JonteD: Finns ingen som ogillar Jonte Dahlén på riktigt, allt är bara drygt derbysnack. Precis som Foppas ömma fötter och MoDos värdelösa resultat på sistone.
Låst ämne

Costanza: Huve på spiken där! Men hur de än är jag har aldrig skrivit nå ont om era spelare o varit inne o drygat mig i er bok men lite gliringar har jag skrivit i vår bok de kan jag stå för!!
Låst ämne

Costanza: Costanza, världens mest ödmjuke kille. 😂😂👍👍
Låst ämne

Villervalla: Glader är ute och viftar med sedelbunten och flirtar med vviks tränare, han vill vara som Tjomme.
Låst ämne

Rallarn: Glader har tackat för sig i Modo nu. Allehanda gick ut med det nyss.
Låst ämne

Costanza:har Emil Forsberg ömma fotknölar??
Låst ämne

danne80: Han prat nog om Leif ”Foppa” Forsberg 😊
Låst ämne

Lub: Har en ingift släkting som mot bättre vetande är AIK-supporter (kan dock ge honom viss cred eftersom han kommer från Solna). Han skickade ett par länkar till forum där en del AIK-supportrar diskuterar inför kvartsfinalen mot Timrå.

En hel del snack om att de hoppas på att spela grisigt, fult, filma? och även snack om att ”plocka” Dahlén etc. De har även fått för sig att domarna är snällare mot Timrå och de andra topplagen? (vilket får mig att undra om de sett ngr matcher alls i år)...

Nä min eventuella respekt för AIK och dess supportrar har fått en rejäl törn...

Heja Timrå, slå ut AIK med buller och bång!
Låst ämne

Lub: läste en del trash snack
på svenska fans aik forum
patetiskt
Låst ämne

Rallarn: jag kanske missar något i ekvationen men det Modo nu gör mot Västervik, är det samma sak som Leksand gjorde mot Modo? Eller fanns det inte en option i Hellqvist kontrakt?
Låst ämne

Olle: ingen option, modo sa nej, hellkvist började spela allan. så lite skillnad :) de flesta med lite hjärna är inte upprörda på leksand utan på hellkvist
Låst ämne

JonteD: där är vi överens , det är förjävligt och får inte förekomma såklart. Fy fan , hatar sånt
Låst ämne

Lub: Min respekt för AIK försvann när Marcus Nilsson försökte klösa ögonen ur Koskinen.

Eller just ja....det var ju hockeylaget från Stockholm, jyrgården. AIK har jag inga direkta minnen av
Låst ämne

mikenomad: en enda bild där Weigel eller Holms ansikte syns räcker för mig att ogilla hela laget
Låst ämne

BobbyG: Option eller inte tycker det är fult att börja förhandla mitt under brinnande slutspel.
Låst ämne

Förstår inte varför många AIK-fans anser att Timrå skulle ha någon slags hybris bara för att vi målar ut oss själva som favoriter om vi gör det vi ska. Det är ju så? Hybris är väl snarare att gå in som underdogs och säga att man ska vinna isåfall. Klarar folk inte av att höra sanningen eller vad är problemet?
Låst ämne

Hassan: Nu gick ju faktiskt Västerviks sportchef Emil Georgsson ut i media och sade sig förvänta att MoDo hör av sig om vi har för avsikt att köpa ut Karlin. Då gjorde vi det kort därefter?

Annars kan jag tänka mig att man ville vänta in tills det var färdigspelat. Men det är bara vad jag tror.
Låst ämne

KB: Skitsamma om så Gud och alla hans apostlar hörde av sig så tycker jag ändå att det är jävligt dåligt att göra det under brinnande slutspel.
Låst ämne

Hassan: Även om den berörda föreningen vill ha ett svar, mitt under brinnande slutspel?
Låst ämne

KB: Så det var Västervik som hörde av sig till modo och bad dem börja förhandla med deras tränare? Så har inte jag uppfattat det.
Låst ämne

Åååååååå Timråååååå vi hela vägen ska gåååååå
Vi hela vägen ska gåååååå mot SHL utan STOPP....
Åååååå Timråååå låååt däää rinnnnnnna läääääätt imorgon....
För mig rinn dä redan lätt NU!!
Hört ja SKÅL 😳
Nu kör vi hååååårt rabbuslingar ända in i MÅL!!🥳
Låst ämne

SMÅLAND: En vacker dag ska vi skråla dina hejarramsor från Västra stå tyck ja 💪🥳
Låst ämne

mikenomad: Ja en vacker da så gjört vi dä rabben!!🥳🙏
Låst ämne

« · 2169087 · »