Vi ä ju iallafall bättr än Vilda Väsbys 3 poäng på en hel säsong hittills å dä ä ju ett fall framåt!!! Skål tamjefan ikväll rabbuslingar.!! Dä ä ju fö fan bar hockey å int hel jorden som gå under!! 😂😂😂😂 Ja undr nä Lönnå släpp nytt album?🤔
Har sett några av era matcher och ni ser rejält klena och passiva ut i egen zon. Motståndarna får spela lite som dem vill. Inte konstigt ni får problem även i anfallet då ni får långt upp till anfallszon och era forwards är trötta redan innan offensiv blå. Ni skulle behöva stänga mittzon och överlag stänga ned motståndarna fortare då tror jag ni kan flytta upp och få lite mer långvarigt tryck.
Ken Holland var en respekterad och välmeriterad GM. Titta på vad som hänt med Detroit sen han försvann.
Tydligt att Holland inte är en GM för den moderna tiden. Och edmonton är ett självspelande piano, Holland ska inte ha någon cred för ev framgångar.
Jag ser det hela som att nubben är ansvarig för det här haveriet och han kan gå nu. Han har tagit upp timrå några gånger och gjort bra saker för ett tag sedan. Men då är då och nu är nu
Även fast timrå klarar sig kvar i år kommer jag stå fast vid att han ska avgå.
mikenomad: Nubben var ärlig och ödmjuk i hans senaste intervju men sätter man en 15 manna forwardssida pch Liljewall ändå är andracenter. Ja då vet man att lagbygget är under all kritik. Rajaniemi är inte dålig men med en målis om Enroth hade vi nog hållt mer siffrorna i många matcher trots backspelet. Vi är fortfarande otroligt uddlös framåt, Forwardsbygget får Nubben ta på sig och matchandet av forwards med det vi ändå har är lika ologisk som vanligt av Freddan.
Riktigt dåligt att ingen ställer upp på intervju efter matchen, verkar inte som någon PK efter heller. Borde betyda att man skäms över läget eller att man är så förbannad att man inte kan prata, jag tror på det första.
TikShank: Ja nu måste det faktiskt göra det. För om jag ändå ska försöka mig på att vara lite konstruktiv positiv så är ju det här poängmässigt alls icke kört. 6 p till fast mark med en match mindre spelad. Tåget gör vad det kan för att vänta in Nubben. Men då måste det ageras å det kraftfullaste nu. Nya tränare och som redan skrivits; bort med Bohm, Alvarez och E. Andersson och in med nytt. Börja där
Jalapeno: Förlorar vi 52 omgångar men visar karaktär är det helt lugnt för mig. Men när vi inte strider. Inte ens orkar gå in i forecheck utan skrinnar runt som på allmänhetens åkning och slickar sarg hela matchen. Då brinner det för mig. Ingen har någon glöd. Ingen försöker bringa någon energi utan det är stendött.
Jalapeno: Det är tragiskt att se mitt älskade Timrå nu. Jag skäms. Tränaren är faktiskt den som i slutändan är huvudansvarig. Byt tränare redan nu om det finns något bra alternativ.
Bort med Bohm, Alvarez och Andersson. In med 2-3 nya. In med 2 hungriga fartiga transatlanter som Leksand.
Olle Liss: Didrik är efterlängtad, men inte skulle det skada med en till. Är rejält besviken på Erixon, känns som att han spelar långt under sin förmåga!
Per HApps: hoppas de hade en bra resa supporters härlig arena i Leksand mycket drickbart skål på hjältar som orkar åka. Hade serien varit låst har vi åkt käpprätt Inte mycket som är positivt i klubben sämre kan det inte bli. Jag ville få ihop gruppen men verkar inte finnas någon..
Olle Liss: du verkar ha bra koll på vad som brister i Timrå. Har du pratat med tränarna i löven efter förlusten mot Modo och förklarat för dom vad som gick snett i den matchen. Heja Modo !!!
kulltorp: Skärp er nu grabbar och sluta gnäll. Vad trodde ni när ni gick upp? Släpp illusionen att man kan leka runt i SHL som nykomling. Det enda Timrå ska göra är att överleva. Det kommer vara svintufft men så är det att vara nykomling.
Och lägg ner snacket om att värva hit och dit. Finns pengarna så kommer dom användas. Troligen har inte Timrå pengar att slänga på vilken spelare som helst. Det är väl 10 gånger bättre att vänta in en spelare som faktiskt kan rädda er? Kan nästan garantera att ni bara har råd för en eller två bra spelare och inte 3+ som vissa av er verkar tro.