danne_tikfan: Sett till skotten i matchen, 34-14, ska vi vara glada att vi är med i matchen. Märkligt att man inte väljer att skjuta mer då Sperrle väl agerar lite valhänt..?
Ja, det måste dom börja göra, vi får hoppas på nåt pp i 3 och då är det bara att bombardera sperrle med skott och in med folk framför mål för att ta hand om returerna. Då kan vi få med oss nån pinne därifrån.
Ja vad ska man säga om pausmusiken i webbradion. Låter som något somBrinkestjärna skulle kunna spela ute i folkparkerna där i Östergötland.*lyssnar frenetiskt*
Ambroo: Är det nån som kan berätta för en stackars Mac-användare: Ser ni strömmande video eller hör ni radio på hockeyligan? Själv blir jag inte insläppt : (
Om skotten fortsätter att vina runt målet så får man nog vara glad om vi får med oss någon pinne i huvudtaget. Bara att hoppas på en uppryckning i tredje.
Det känns olustigt att sitta och hoppas på att HV tar 3 poäng i afton bara för att få lite andrum.
Rox: Jag har inte full koll på vilka vi riskerar att möta i förhållande till vilken tabellplacering vi får men jag skulle iaf hellst undvika Modo i kvarten. TIK har väl ganska tydlig minusstatistik mot dom i år.
mikenomad: Är inte mer insatt i situationen mer än X och det ni skrivit här. Men saker och ting som inte händer i arenan ska man inte kunna bli straffad för.
Vad är de för jävla syn? Vilken som helt kan klicka hem andras souvenirer och ... | #Läs mer ·