Plus att sopan fick en redig sign-on bonus också. Skandal, nubben har tappar kontakten med verkligheten. Bättre han börjar jobba på nya fängelset i Härnösand istället så vet han vad varje krona är värd.
Covenant: Skojar du med mig? På tvn hördes inte varken något klappande eller knappt något skrikande förutom vid "ge mig ett L" o.s.v. Kom lite klappande då och då också men lät inte mycket för världen. Kanske mikrofoner mer riktade mot isen så det blir mer ljud därifrån.
haggen: jarrå visst vill vi alla att backe ska trivas på jobbet.
vad gäller honken i sillstryparnas lag så läste jag i dagstidning här nere i sillstryparnas land där jag bor och jobbar att frölunda betalar för honken 500.000 i månaden bra jobbat nubben...
Precis som när Timrå skrällde borta mot HV förra säsongen och vann med 3-0 så hade jag bestämt mig för att återigen inte följa matchen - städade lägenheten istället... Får två samtal om att det är 1-3 i andra. BRYTER mot min egen "lag", då jag blir nyfiken vad det står. Slår på datorn och då plingar 4-3 in på Swehockey! Slår av dataj-veln igen och rycker (för säkerhets skull ut alla kontakter). Avvaktar... Då ringer det igen 4-4, och igen 4-5! Bestämmer mig för att gå ut och gå. Ringer på mobilen, slut 4-5!!! ;-)
Dålig stämning? Tyst? Jag var där idag, och höll på att få ett lättare psykbryt på att de skreks hela tiden. Enda gången det blev tyst var när det blev 4-5, annars var det högljutt. I och för sig, jag blev rätt högljudd själv vid 4-5 målet!
Sedan måste jag bara fråga, är det alltid så dålig stämmning i Cloetta Center som det var idag? Riktigt katastrofalt dåligt. Knäppt tyst nästintill hela tiden.
nectis & haggen: Härligt att Timrå också kan göra sånna mål! Två mål i PP också, wunderbar!
Ska bli roligt att se höjdpunkterna. Men säg mig, om det hade varit Hockeykväll idag hade fokus legat på Timrås makalösa insats och de faktum att man trots så många skadade spelare faktiskt vann borta mot serieledarna. Eller hade man valt att fokusera på att serieledarna förlorade?
RTS: Ja, jag hade det som sagt på känn ;) Det var liksom upplagt för en skräll, helt klart.
Tyvärr spelade jag mot Timrå för första gången i mitt liv idag. Men men, jag bryr mig faktiskt inte om den förlusten. För den här vinsten klingar ta mig faan högre än vad pengarna på kontot skulle göra.
haggen: kan vi få tillbaka samma kämpartaker som för ett par år sedan så klarar vi oss, samtidigt tror jag på Hedström. Men vi får väl se vad som händer, tvivlar på att något händer innan Januari iaf.
På PPV sa de tom att det var dåligt med publik, man blev nog inte så lurad framför tv:n ändå.