30: När det gäller istid så har Skogs näst mest istid totalt sett av alla Timråspelare i årets trupp. I jämförelse med i Mora ifjol ligger han bara 1 min lägre i snitt per match i år. Spelsättet? Skogs har fått allt förtroende han kan få. Ändå inte bra.
Andersson: Moe! Kidsen kan man lita på! Mats Strandberg på Radiosporten påstår att Magnus Åkerlund och Erik Andersson är dom som saknas i Timrå...bra koll, NOT!
ULF L: Du har för höga krav på journalisterna. Man får vara glada så länge det de säger/skriver inte är helt fel. Att de generellt är inkompetenta är ju också old news.
Raggaren Putte: Får nog banne mig byta jobb från Fritidspedagog och börja kommentera! :) Tycker att Strandberg borde reagera och höja på ögonbrynen när han får laguppställningen framför sig, eller? Dom som har noll koll på läget i laget inför match blir ju blåsta. Men visst, han börjar bli mossig!
Raggaren Putte: Ja dålig stämning. Timrå spelade klockrent bortaspel fram till utvisningen - då tappar vi rytmen och tempot. Vi hittade dock tillbaka till det på slutet.
RTS: Jag tycker inte 33 ska få nytt kontraktsförslag. Han har gjort ett ok jobb som stand-in under säsongen men det är ingen spelare att satsa vidare på. Går garanterat att få bättre valuta för pengarna. Gärna nån som har lite mer fart
RTS: "Är det några fler än mig som tycker att Nr 33 presterar mindre o mindre."
Han har ju helt klart inte varit lika bra efter skadan som innan. Men samtidigt så har han ju också blivit utlokaliserad till mindre produktiva omgivningar, så jag vet inte hur mycket enbart han ska lastas. Så länge den kedjan spelar 0-0 så är det ok tycker jag.
RocknRolf2: Höjde honom mest vet jag väl ändå inte men däremot trodde jag oerhört mycket på honom och var dessutom helt säker på att det skulle lossna för honom en bit in på säsongen. Jag och säkert många, många fler har haft på sig en dumstrut och jag skäms faktiskt lite ;)
Får vi en tvåmålsledning så tror jag vi vinner denna match. Det vore nästan för bra för att vara sant.
RocknRolf2: Jo, kryss utan bonuspinne 'är nog bäst i båda matcherna. Men om man nödvändigtvis måste plocka en önskad vinnare så är det svårt.
Kvalserien är ju trots allt så jävla olockande så att klara sig från den tidigt är inte helt fel. Klarar vi sedan inte av att gå till slutspel av egen kraft i de matcher som är kvar, så har vi ändå inget där att göra.
RTS: Det är väl inget fel på RJ. Han tacklar och står upp på ett mycket bra sätt. Men det är ju två perioder kvar. Ska vara det då.
Nej men jag tycker inte RJ varit så dålig som vissa andra här uttrycker sig. Men han måste minimera utvisningarna men fortsätta spela väldigt hårt och tufft. En inte så alltför enkel ekvation.
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.