haha... min katt verkar ha ett visst intresse för hockey ocskå.. sista fem minuterna resulterade i ett antal nosavtryck av den lille gynnaren.. han gillar när det rör sig på skärmen! haha.. *happy*
Skönaste är att nu känns det ändå som om att vi kan glömma kvalserien iaf. Risken att hamna där är minimal. Så nu är det bara slutspel som man kan fokusera på=) sååå skönt.. ahh.. =))
Enda minuset nu inför ett eventuellt slutspel är att LHC knappast lär välja oss i kvarten...... säkert inte HV eller Frölunda heller så tyvärr får vi nog stå ut med FBK i en kvart.
BlackBay: Om jag inte har helt fel så kan väl vinnarna av grundserien bara välja på lagen som innehar plats 7 eller 8? Så det beror ju helt på var vi hamnar när tabellen skall summeras vilket lag vi får möta i ett eventuellt slutspel.
För övrigt så hade min magkänsla rätt idag. Jag skrev innan matchen att jag trodde på poäng. I andra kändes det dock inte så längre. Årets hockeyorgasm?!
Oj sån underbar seger ikväll . Tyvärr måste dom renovera taket på o'learys i Timrå , för det lyfte ungefär samtidigt som Sebbe lyfte in 2-1 =) hoppas det är färdigt tills på Tisdag .
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen