Man får väl säga att Linköping var värd 2 poäng .. vi är knappt värd 1.... Vi spelar med huvudet under armen . Vårt Pp är klappkass...i nivå med div 1... Försvaret är viktigt ....Ante är nöjd i tv.. allt är som vanligt . 🤮
Ikväll rök TOPP 6!! 0-4 mot LHC!! Vi vinn int 2 raga å LHC förlor int 2.... Ja ä så jävlas less å besviken... Dä bäddre vi lämna WO resten utav säsongen Godnatt
Helt sjukt vad dåliga vi är i förlängning. Har tappat en hel del poäng där. 4 torsk också mot LHC denna säsong, enda laget vi inte vunnit mot? Färjestad, växjö kanske, men LHC? Nä nu är man bitter
Vargher85: För mig känns detvsom topp 6 rök längre tillbaks. Vi har varit mentalt nere ett tag nu. Jag tror inte vi klarar att ta 3 vinster i ett play in.
Karlsson74: det jag blir rädd för är att Ante förbjuder Oliver att vara kreativ på straffar osv. Det är bättre att folk går in på straffarna och blundar å skjuter.
Rip Kirby: japp, blir pest eller kolera i åttondelen.... Rögle eller Örebro? Två lag vi har haft svårt för i flera säsonger.... tack för denna säsong.... Otroligt skönt med ny tränare nästa säsong..... In Jokinen we trust
Turkiska Tiken : Så. Örebro hemma, Skellefteå hemma, Oskarshamn hemma, LHC borta. 4 inspelade poäng. Stor fet jävla IG. Nu väntar sexiga play in…. Skiter i vilket lag vi får så länge det inte är Modo.
Tom Topp: Jag undrar vad Eronen tillför egentligen? Han producerar ju nada framåt och går bort sig ständigt bakåt. Tyckte redan tidigare säsonger han var lite överskattad, men då hade han ju iaf ett bra spel offensivt och kunde dra direktskott i mål. Kapanen måste ju se det alla andra ser, eller? Rindell har sina brister, men tack vare honom fick vi åtminstone en poäng.
She: Ja därför håller jag mig för att köra allt för syrliga kommentarer kring Jonte och hans vikt. Mer än att man ser att nått uppenbarligen inte stämt denna säsong. Axelproblem som gör att han inte går in 100 procent, eller konditionsproblem eller mentalt vet jag inte, men nått är det som sagt.
Vet också att Jonte haft det tufft mentalt fram och tillbaks i karriären. Så jag hoppas att folk minns vad han också gjort för oss och inte kör allt för låga kommentarer utan håller sig sakliga.
Med det ändå konstatera att han måste upp till nästa säsong. Annars är det ruskigt dyrköpt lön som är upplåst.
Denna match speglar verkligen hur Timrås säsong sett ut. Vi Dominerar ändå 2 perren. Tar inte betalt, lyckas på nått magiskt vis ta ledningen i 3e. Två grisblink senare ligger vi under. Otroligt nog kvitterar vi & sumpar sedan chansen på förlängning/straffar...
Att ha att timråhjärta är verkligen inte lätt. Snart spricker kroppspulsådern i pannan, för den har fan tagit sig ända upp dit...
Jag orkar inte mer!! Det är väl inte mycket begärt att få gå å lägga sig lycklig nån jävla kväll..
X-Län: kan väl vara överens om att Ante inte är rätt mm att vända en negativ trend ...känns som om man bara vill spela av säsongen .. från både Antes och spelarnas sida . Han står i tv med jättesnusen likt nubben och är lite smånöjd ändå... Var likadant mot Oskarshamn . Längtar sjukt mycket efter något nytt och frächt i båset faktiskt...
Vargher85: skada eller ej på Dahlén, han orkar inte med ett 40-sekundersbyte. Han hänger med huvudet efter 20 sekunder om han inte har pucken. OM han nu är skadad så är det så jävla dåligt av ante att sätta in honom i spel 3-3 när man VET att Dahlén inte kommer bryta ett spel och inte orka till eget bås. Idag resulterade det i en press i egen zon på 2 minuter, vilken annan spelare som helst hade brutit spelet två gånger men Dahlén orkar knappt hålla i klubban.
Turkiska Tiken : Det blir alltså playin mot Örebro, Rögle eller Modo. Tar nog helst Örebro även om vi haft svårt mot dom. Eller Modo för heta derbyn. Absolut inte Rögle. Spelar vi som idag fast minimerar misstagen och är effektiva bör vi kunna vinna en bäsya av 3 mot dessa lag