Johan J: KANON SANNY !! Lustig satt och tittade på lineupen och fastnade på Sanny , varför spelar han i tredje femman tänkte jag och så PANG !! Kriga Timrå KÄMPA vi sitter alla vid datorna och radioapparaterna och kämpar på vårt sätt !! Klapp klapp klapp
iggy: Tycker personligen att Lindströms utvisningar många gånger är uttryck för rena vansinneshandlingarna. Ett mål? Okej, men jag fasthåller min åsikt.
Johan J: KANON SANNY !! Lustig satt och tittade på olika lineupen och fastnade på Sanny , varför spelar han i tredje femman tänkte jag och så PANG !! Kriga Timrå KÄMPA vi sitter alla vid datorerna och radioapparaterna och kämpar på vårt sätt !! Klapp klapp klapp
dr-nix: Haha, ja jo... undra vad som skulle vara mes underhållande... att jag inte skulle ha några byxor eller att jag skulle bli röd i ansiktet endast efter 2 armhävningar?? heh,
SMÅLAND: Jaha! då var det dags att åka gamla vägen igen snart.... Får du PLATS i mittremsan??? Man kanske ska ladda geväret och jaga Lallande fånar efter E4 snart då =)
SMÅLAND: Då har vi gjort upp en deal då ;D *skakar hand på det* jag skulle behöva hjälp och hålla undad matchvärdar som stormar in på plan och plockar mig isånnafall *skrattar* har jag tur så tar dom mig innan jag blivit slut i armarna *asg* (om vi nu inte går till slutspelet dvs)
Daniel L: Haha, ja jo... det är nästan pinsamt ;o)
Började bra för dom iaf... men sedan rasar dom ner... undra hur dom kommer lägga budgeten inför nästa år *skrattar* Någon ny Arena verkar det inte heller bli... och vart är publiken?!
IceMaster: Ishallen ska enligt dagens Corren stå klar till säsongen 04/05, senare än planerat (och budgeterat...) Men den blir nog fin när den är klar.
Veckans… Töntigast Efter matchen mot Modo i lördags ropade Timrås klack ut sina spelare på isen igen. Väl där tog spelarna ton och klacken stämde i i en ramsa som rullat i samtliga möten med Modo så långt som jag kan ... | #Läs mer ·