GuRRa: softa Gurra. Det avgör inte du. Det är bara kul att läsa SMÅLANDs inlägg igen.
Som jag skrivit tidigare kommer det bli oerhört tufft matcherna framöver. Brynäs, Lule, Modo, Malmö, SSK kommer kriga hårt för poäng. Jag kommer vara glad över varje poäng vi lyckas ta.
GuRRa: det har han väl inte påstått. Lite onödigt av dig att skriva ett sådant inlägg ändå. Småland har väl inte gått övergränsen för dom där inläggen?
Enda faran mot LHC imorgon är vad jag tror Norrena i målet, är han på riktigt spelhumör så måste både Norrena och pucken tryckas in tillsammans. Jag tycker att Norrena och Kapanen är jämnbra men backarna kommer att avgöra denna match. Känner på mig att TIK tar 3 poäng.
pasi: Sant, Timrå har alltid svårt att få hål på Norrena, han har ju heller inga direkta svagheter såsom de flesta andra målvakter. Saknas imorn verkar Hagos och Jäger kunna göra, skulle ju vara fint om de kunde vara med, Jäger var bra senast n'r han spelade med Raja, hoppas de får fortsatt förtoende.
pasi: Nä det är lite tråkigt att det är så tunt på den fronten...Men det ordnar nog sig....Har hört ett ryckte att en polare till Mandervill från Pittsburg kanske är på G....Det är en back,men som sagt....DET ÄR BARA ETT RYCKTE ÄN SÅ LÄNGE!!!!
Hälge: Ser intressant ut men samtidigt gillar jag det inte, Robban kommer få svårt tillsammans med Sjögren tex. Hansson och Sanny känns allt annat än stabila. Raja och Janne är 2 helt defensiva backar...jaja, bara för det blir det säkert succé =)
jalla: Spelarna brukar ju kunna hjälpa varandra så hoppas att det är lite sanning i detta rykte, det är ju bara att se fakta: Kapanen-Manderwille, U. Dahlen-Hirsch, Manderwille-?... Man kan ju alltid hoppas.
jalla: Jo det är ju klart, finnarna är ju för bra för farmarligorna och det finns inte många svenskar där, tänkte inte på det. Finns det inga bra polacker?
jalla: Hittade en med hyfsad statistik iaf, Från samma lag som Nemecek. Dmitri Rodin, spelat massa farmarlag oxå,gjort en del poäng. Dock verkar han vara byggd som en tunna, 180 cm 96 kg =)
jalla: Hehe, från första maj iår tros iaf Tjeckien och Slovakien bli EU-länder, slipper man problemet med de nationaliteterna. Bra inför ev lock out =)
2 inlägg på rad dessutom. Då har det fanimej gåt över gränsen.
Snälla lägg av.