Bragd-Birger: Får väl hoppas på det då.
Ska vi lyckas ta poäng måste vi nog hålla nollan, då kanske det kan bli en trea t.o.m...
Detta forum verkar bara bestå av medgångssupportrar... ungefär som gubben i klacken i våras, som tyckte att det var de unga gardet som skulle föra liv medans han bara gnällde som F*N...
sluta gnäll och bidra med det du kan istället!
Redigerad kommentar
HMM...
hur fan ska vi vinna idag då?
Lundström i mål? eller?
sedan lär dom juh behöva respektera försvars jobbet ikväll...
o kanske behöver dom ha lite extra tålamod med anfallandet...
jorå det kan gå...
kan man hoppa fallskärm från 3-4 mils höjd så borde vi klara att slå winhandlarn o co...
=)
mikenomad: Klart det är självplågeri det vi håller på med.
Vi som utgör basen är idioter. Vi vet om att vi är idioter.
Vi sliter halvt ihjäl oss för att ha råd att gå på hockey, resa till Ängelholm, Växjö, Jönköping, Karlstad, Stockholm. Luleå, för att följa ständigt utbytbara spelare dra på sig VÅR tröja och representera vårt livs största kärlek.
Vi fans som alltid utgör basen får bara pisspillet på oss.
Det är vi som går på matcherna, köper tröjorna, sitter på värdelösa bussturer till värdelösa städer och fryser våra beniga arslen av oss på "värdelösa" läktare och smuttar avslagen folköl i plastmugg.
Spelare som säljer sig kommer alltid undan o de är alltid många.
När vårt lag förlorar el. spelar som arslen gång på gång… är det vår värld som rasar.
Det är vi som mår mer dåligt än vad som är tillrådligt från läkare.
När o om vårt lag åker ur…vilka är det som är kvar o får plocka upp spillrorna från hjärtat som krossats? Jo…Vi!
Det svider i oss när vi inser att många spelare i vårt älskade lag ser sin tid där som en tillfällig parkeringsficka i väntan på något större.
Kärleken till laget i våra hjärtan är större än vad vi tror i vårt självspäkeri... annars skulle vi ha lagt av för längesen!
Redigerad kommentar
sargad: Jag tror vi vinner med uddamålet. Ska vi säga 1-0...? Det är precis den här typen av match vi kan vinna; nederlagstippade, uträknade och bortaplan.
Känner mig helt säker :-)
Timrå Icon: Vi får hoppas på en reaktion hos LHC efter ett ganska tufft schema med många matcher på sistone.
Kanske hemmets lugna vrå igår invaggat dem i en underskattning inför dagens match...
Blizzard: först o främst: vi ska alltså klara av att göra 2 mål i samma match?
sedan hoppas jag verkligen att det är bella som står isf...
min heder skulle vara rejält sargad om Lundström skulle masa in 5-7 baljor..
mikenomad: Var väl borta mot LHC som vi gjorde en bragdmatch för några år sen, vi hade knappt tre kedjor och ett backpar bestående av två centrar, Wandell och Erik Andersson om jag inte missminner mig.