jå1: Haha vet, men den jag har haft har inte bringat vinst de semaste matcherna man sett live. Så var tvungen att bryta trenden. Gjorde det för laget och verkar funka än så länge..
jå1: Skulle vi kanske också ha sittstrejkat oss alla de matcher då vi blivit bortdömda, inklusive den här. Bortskämda storklubbar. Ni skulle bara veta.
Hans lagkamrater har bjudit på tre relativt tydliga förstärkningar varav 2 fan är rena filmningar och när man inte får med sig en utvisning så skriker man till sig ett jävla matchstraff…
Det finns fler läppstifts samtalare i hallen! Haha
Reign in red: Stort smil! Grattis alla dårar här inne! Timrå vinner, Brynäs förlorar på övertid och Johaug får stryk. Grym lördag. Inte många poäng upp nu. Så har vi ett nyförvärv som bara har spelat en match. I morgon blir det sovmorgon. :)
Det var ju inte den mest undehållande match jag har sett, men otroligt stabilt bortaspel av Timrå. Det behöver inte vara vackert, bara vi vinner! Nu blir det en whisky! 👍
"Skandal, skandal, domarskandal" är något jag ofta hör i dom lite mer sofistikerade hockeyinrättningarna typ som Skövde, Mariestad, Tingsryd och givetvis i Linköping...
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen
Fattar ni hur jävla lame detta lag är då?!
Svensson är superbra på det viset men…
Det är fan inte ok att de övriga är så jävla flata!