Hahl Bundy 2.0: kanske topp 3 insatser på hela säsongen när man summerar alla perioder. Ett riktigt styrkebesked!
Sen vill jag bara få med att domaren var riktigt jävla dålig idag. Plockar svaga utvisningar på luleåspelarna och missar den där hjälmavdragningen på Hanzl. Vad fan kollar dom ens på där ute?
Zäta75: Haha här kommer man efter att inte ens haft tid att följt matchrapport på nätet. Vare propagandahockey ikväll? Blir live mot Oskarshamn på lördag vad det verkar. Som man längtar!
Älskar intervjun efter matchen med Jonte när vi precis slagit Luleå borta klart. 2 ggr nämner han förlusten senast mot Skellet. Jävlar vilken vinnarskalle han är, h a t a r verkligen att förlora! 😅
Bössa 68: Ehh.. Vad ska han göra storböla i intervjun? Börje var en förvisso grym människa och hockeyspelare, men ingen Dahlén kände personligen vad jag vet. Livet kan inte stanna upp bara för att någon dör. Tycker sorgebandet och tysta minuten var respektfullt nog.
Alltså Satan vad jag hatar Växjö. Det går fint att stå på huvudet och få maxutdelning mot oss gång på gång, men när man möter nedtryckta bottenlaget IKO på hemmaplan då ska man lajva mentalt sinnessvaga och släppa in 5 mål.
HV och IKO hade bägge kunnat börja blicka enbart på varandra, samt att vi hade kommit ner efter propagandavinst och stukat deras självförtroende ännu mer. Men det lyckades som sagt inte plastens moder VLH bjussa på.
Labban: sorry tikkare,ja visste inte om tysta minuter i eran match, ock seriöst var/är jag typ sämst hela tiden! 6 fingers du vet kullberg .ber om ursäkt..
Men hörrni, vilken trevlig kvällsjävel det här blev då! Gled in i hallen i god tid, käkade lite buffé, fyllde på stashet av nödvändiga produkter för klädnad och heminredning, kollade värmningen. Grabbarna såg laddade ut. Modoliderna ... | #Läs mer ·