1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

586446 inlägg · 6217 ämnen

Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21

« · 2731726 · » Till forumet


Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Sällan har man varit så pass förskräckt och förväntansfull på en och samma gång.
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Knylan: Bring it on!
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Knylan: Ja det är en känslomässig bergochdalbana. Jag vill vara positiv, men jag törs inte. När jag är positiv går det alltid åt helvete. Jag vill inte det, jag vill såklart att det skall gå bra. Jag får dåligt samvete när positiva tankar virvlar i mig. Jag kan inte, och får inte tänka positivt. För då känns det, att det är mitt fel om de förlorar. Nu är det ”Hugg och slå…” vi möter, det känns inte heller bra. Vad är oddsen att Pettersson, Didde eller Wedda blir sönderslashade och långtidsskadade? Väldigt låga tyvärr… Jag hatar Luleå och jag hatar deras jävla skitpublik som grupponanerar till loopande sekvenser på jumbotronen, när en motståndare blir jävligt vårdslöst manglad mot sargen. Leif och Billy på Meth x 6000+ 100 normalbegåvade = kvällens publik i Delfinen. Jag är fan livrädd.
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Mappe: Luleå borta i en premiär är väl en av seriens svåraste match på förhand känns det som. Men samtidigt kan jag känna att det är en perfekt bortamatch för oss att bara komma och förstöra festen. Luleå är storfavoriter ikväll och vi är typ utskrattade av halva hockeysverige med våran satsning på den finska tyrannen som målas upp här och där.

Ska bli jääävligt spännande och se hur vi lyckas möta Luleå i första perioden. Ett jävligt kaxigt Timrå som inte ber om ursäkt en sekund för att man är på isen hoppas jag får se ikväll. Kan bli jävligt svängig 1a perioden i och med att Luleå kommer också (såklart) kommer gå ut stenhårt. Släpp fucking pucken!!
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Mappe: Matchdag! Äntligen, så man längtat. Dags att alla i laget put something to the table och dags att vinna preriiären mot Lule.

Taggad? Javisst det är bara förnamnet vilket säkert kommer att märkas av mina kommentarer idag...

Släpp pucken!!! Release röd och vit hockeydynamit.

Perfekt läge att förstöra festen som Jonte sa i gårdagens video.

❤❤❤💪🏻💪🏻💪🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Turkiska Tiken : Jag som mest läser här ser på matchen precis tvärtom

Ni är stora favoriter (där mina pengar kommer läggas senare)
Nya tränaren är redan helgonförklarad
Allt ser bättre ut än någonsin för er
Hela hockey-Sverige pratar gott om er och ser fram emot det oövervinneliga nya spelsystemet

Dahlén har aldrig sett bättre ut och har aldrig haft en bättre spelare

Era motståndare är mest discograbbar och filmare

Utgångstips om man ska sammanställa det man läser och hör, 5-1 till er
Passa på att betta på er idag, tror inte man får så bra odds framöver

Gött att det drar igång idag
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
eltifoso: Favoriter mot tunga Luleå borta? Du behagar skoja. Nog inte många som har oss som favoriter i premiären ikväll, men du får gärna ha rätt. Får vi till vår in your face hockey och alla brings something to the table och vi sätter chanserna och har en grym målvakt kan det gå. Spännande blir det.
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Turkiska Tiken : Dahlén: ”Det har aldrig känts så här bra i kroppen”
21 september 2024 05:00

Han har vräkt in poäng på försäsongen, sprudlar av energi och ser verkligen fram emot säsongen.

Jonathan Dahlén känns lite pånyttfödd.

– Jag tycker att det är sjukt kul med hockey nu, säger Timråforwarden.
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
eltifoso: Då får du nog bredda dina vyer litegrann. Luleå klara favoriter sett till vad folk utifrån tycker. Vi är tippade på nedre halvan av den stora majoriteten och folk är väldigt frågande till Jokinen, vilket jag kan köpa att folk är.

Men såklart folk här inne är positiva utifrån vad vi fått upplevt under försäsongen.
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Knylan: Total glädje eller full mode misär och ångest. Men samtidigt, det är väl helt ärligt något vi är rätt vana vid?

Hur som helst: Bring it on - ge mig hockey. Heaven or hell!
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
eltifoso: Jag läser ditt inlägg med en dos ironi och sarkasm…
Hursomhelst är det skönt att det drar igång och det är med en skräckblandad förtjusning som jag säger det.
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Rip Kirby: Dahlen säger vidare: "Att lagen har ett färskt försäsongsmöte mot varandra tror Dahlén saknar betydelse i praktiken.

– Alla har nog glömt den matchen. Det är bara fokus på premiären och det kommer att bli en fartfylld historia, det gäller att hänga med om man sitter på läktaren."

Även om Luleå brukar spela tråkigt så tror jag att det kommer att bli en rolig match att se med fart framåt från Timrå och mycket målchanser. Kommer bli stor underhållning både hoppas och tror jag.

Bring it on!
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Zäta75:
"
Även om Luleå brukar spela tråkigt så tror jag att det kommer att bli en rolig match att se med fart framåt från Timrå och mycket målchanser. Kommer bli stor underhållning både hoppas och tror jag.
"
Nog för att de spelar tråkigt men jag stör mig mest på att det är en simklubb, å andra sidan kanske det förklarar namnet på hallen. Delfiner har ju en himla tendens att dyka.
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Äntligen premiär! Skräckblandad förtjusning beskriver bäst min känsla!
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Rip Kirby: BRING IT ON!!

Amuse me!!!
Saduce me!!!
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Tom Topp: Premiär är ju alltid spännande och ovissa och den här säsongen med extra stora förväntningar från många håll.
Utan att ta udden av entusiasmen, så här timmarna innan nedsläpp, så ska vi inte dra för stora slutsatser efter en omgång oavsett spel och resultat, bra som dåligt.

Vad jag dock förväntar mig(kräver) är att vi får se en god inställning från samtliga rödvita aktörer.
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
sargad: ingen mardröm som förra året, tack! När dom stod med mössan i hand och tittade på The Omark Show!
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Mappe: Hahah skrattade högt åt dina sista meningar.

Äntligen äntligen äntligen är det premiär. Oavsett resultat så vill jag se oss spela lika jävla elakt som vi gjort under försäsongen. Stå upp för varandra och sett standarden redan idag.

Får vi med oss en vinst ifrån Coop Hollywood Arena så blir man ju riktigt glad.
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
eltifoso: Japp, och Färjestad blir nog indragna i nedflyttningsracet såklart.
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Mappe: det kallas för "jantelagen"!
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Här kommer man in för att se om alla känner samma mix av förtjusning och skräck som en själv, och så fastnar jag helt vid ett patetiskt försök av en FBK-tomte att vara ironisk. Jag förstår för ett slag hur det är att vara hyllad artist men bara minnas den enda dåliga recension, haha.
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Timrå Isstadion: Äh! Fastna inte på det svarta fåret. Kolla på oss alla andra istället som är superpeppad och nervöst astaggade på att kvinnohund snart kampas igen!
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Timrå Isstadion: Skräck vet jag inte . Mest förväntansfull och lite nervös . Sen är det klart FBK:ar'n är orolig , suveräna grundserier men ut i kvarten några år i rad nu .....
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Zäta75: Nu kör vi! Säsongsstart 😁
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Charliejfz: Kolla på Text-TV sida 358 när MoDo leder serien ikväll!!
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Costanza: Kan nog vara den enda gången de kmr att leda serien isåfall.
Ja, det går ju alltid att vända på tabellen.

Ps. Rättelse på mig själv, seduce, inte saduce Ds.
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Andersson: Let's empty the tank Boys.
Full on with the Olli-Joki-hocki!!! 🏒
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
kulltorp: Det går även alltid att vända på ert prisskåp. Inget som faller ur ;-)
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Costanza: Har du inte en egen match att passa ?
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Andersson: Nä!
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Costanza: Varför skulle man vilja vända på ett prisskåp, det låter konstigt tycker jag.
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Huring : Varför vända på någonting överhuvudtaget, håller med! Ibland måste man dock tänka tvärtom.
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Costanza: Costanza. Modo får kvala i år 😉
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Zäta75: Men Zäta! Tänk på att George börjar bli gammal. Ska inte paja er matchtråd dock.
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Costanza: hellre ett tomt prisskåp än ett tomt huvud! 😉
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Costanza: Känslan inför premiären idag. 😁
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Pinaceae: Den heter coop arena, konsumhallen.
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Sputnik1: underbart!!!
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Sputnik1: Härligt att det drar igång men svårt att veta vad man ska förvänta sig. Svårt att diktera tempot i en bortapremiär mot Luleå. Vi hade behövt två raka hemmamatcher mot sämre motstånd för att få upp självförtroendet men nu är det bara att köra.
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Mappe: Tack för att du är så positiv!
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Elitseriepremiär i högsommarvärmen!!!!🌞😎
Ja herregud...låt dä rinna lätt ida rabbuslingar lik lätt somm i Myllis kasse!!💪💪💪💪
Ja ha ladd senn i måndas!!!
Nu sänk vi Delfinen ikväll....
Smacka Ormvårken...i kåtan!!!
TRE JOINTS å bussen rulla lätt hem på E4:AN mot Sveriges bästa ort...TIMRÅ 😎😎😎
Timrå IK å OLLI mot SM-GULDE 24/25!!!🥳🥳🥳
HALLELUJA 😇😇😇🙏🙏🙏
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
SMÅLAND: Med Lönnå vakande över det hela på sitt lilla moln så ska det gå bra!!! 😎🏒🌤
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Jaha blir de nån jätteskräll i uppställningen ikväll då eller kör man som försäsongen ? JJ lär stå iaf
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Nån som är på plats redan nu i Luleå?
Nån pub där du/ni hänger?
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
För er som joinat Fantasy SHL, spelar det någon roll vilken kedja man har som första respektive andra? Alltså, räknas poängen lika oavsett?
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Rip Kirby: räknas lika så länge du inte kör coachkort
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Greven: Stort tack!
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Rip Kirby: Stort lycka till idag! Luleå är ett luftslott. Tror ni löser det med er "in your face-hockey".
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
SuneMangs: As long as everyone bring something to the fucking table!
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
patetisk utv.på frölunda
Låst ämne

« · 2731726 · »