Ambroo: Nä jag vet inte, Challe o Skogs förlorar matchen åt oss idag.
Men jag tycker en sån som Anger visar vilja, och får han inte chansen nu med canadickerna nu vet jag inte vad jag gör.
Ang Lindbäck så kommer ju tyvärr Challe in i bilden igen.
Jag är rädd att det är kört nu, tyvärr, 3p idag var nästan ett måste. En KS mot Modo klara vi aldrig.
Rooster23: Tyvärr räcker det inte i det läge vi befinner oss i.
Hela laget andas osäkerhet fast vi gör en bra match, utan nollor som Skogs hade vi vunnit idag.
Som sagt en okej match och med normalt självförtroende hade vunnit hur lätt som helst.
Sebbe i en klass för sig, tätt följt av Anger. Men Anger visar att han skall spela med Corso o Sonnen
Björn Svensson en stor besvikelse idag.
Annars precis lika dåligt Timrå som tidigare. Det är få gånger jag kan vara så objektiv att jag anser att Timrå förtjänar ett dåligt tabelläge, men...nu gör man det sannerligen.
Försvarsspelet är bedrövligt. Bedrövligt. Och backarna...herreminje. Erixon är magisk, Styfen ok, men sen: ujujuj. Skogs är nästan parodisk därute just nu. Som en Jim Carrey film, 'Mannen utan tajming'. Allt han gör blir fel. Stöter han fram tar han beslutet precis så mycket för sent att situationen är för långt gången och han blir överspelad med spelvändning som följd. Ska han lägga pucken mot mål gör han det e x a k t i det ögonblick en klubba eller motståndarben är i vägen. Och ska han vända hemåt gör han det precis när ingen annan i laget är där för att hjälpa honom. Fascinerande.
Moe är en annan som ser helt miserabel ut. Vad har hänt med pojken? Fattar absolut ingenting. Challes hårda markering ser mer och mer motiverad ut för varje byte han gör.
Nä, hörrni. Är detta kul att titta på? Svar nej. Jag kan knappt kolla utan skämskudden framför mig som en sköld. Någonting måste hända. Och det jävligt snart.